تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819666970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشگاه آزاد اسلامي موجب تحرك و نشاط چرخه علمي و تحقيقي در همه عرصه ها بوده است استاد كريم زماني مولوي شناس، محقق و نويسنده:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: دانشگاه آزاد اسلامي موجب تحرك و نشاط چرخه علمي و تحقيقي در همه عرصه ها بوده است استاد كريم زماني مولوي شناس، محقق و نويسنده:
رئيس منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامي در بازديد از سلف سرويس واحد ايذه ضمن اعلام رضايت از وضعيت خدمات رساني به دانشجويان اين واحد گفت: عملكرد دانشگاه آزاد اسلامي طي 25 سال گذشته، معادل 70 سال فعاليت آموزش عالي دولتي است.
به گزارش آنا، دكتر عزيزيان همچنين از مزرعه كشاورزي و سايت جديد 50 هكتاري دانشگاه نيز از نزديك بازديد به عمل آورد و از هيات رئيسه دانشگاه خواست در خصوص كارآفريني در بخش كشاورزي و دامداري تدابيري بينديشند و راهكارهاي لازم را از قوه به فعل تبديل كنند.
دانشگاه آزاد اسلامي موجب تحرك و نشاط چرخه علمي و تحقيقي در همه عرصه ها بوده است
خبر ديگر حاكي است يك مولوي شناس، محقق، نويسنده تاكيد كرد: دانشگاه آزاد اسلامي نشان داده كه در ربع قرن تلاش، استادان برجسته ، نخبگان فرهيخته بسيار تربيت كرده و موجب حركت و نشاط چرخه علمي و تحقيقي در همه عرصه ها بوده است .
در راستاي تاكيدات رييس دانشگاه آزاد اسلامي مبني بر اطلاع رساني و آگاهي بخشي جامعه از خدمات دانشگاه آزاد اسلامي و همچنين نياز جامعه دانشجويان ، اساتيد و كاركنان دانشگاهي به آگاهي از تاثيرات اين مجموعه عظيم آموزش عالي، كارگاه تبيين خدمات دانشگاه آزاد اسلامي ( طرح چهره به چهره ) با حضور استاد كريم زماني مولوي شناس و محقق و نويسنده ، ابوالحسني نماينده دكتر جاسبي در تشكل هاي دانشجوئي مازندران ، حجه الاسلام والمسلمين قلي پور رئيس واحد بابل ، معاونين ، مسوولان فرهنگي، مدعوين ادارات و نهادها ، اساتيد ، دانشجويان و كاركنان در سالن آمفي تئاتر دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل برگزار شد.در اين مراسم، حجه الاسلام والمسلمين قلي پور، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل با بيان اهداف و روند اجرائي كارگاه تبيين خدمات دانشگاه آزاد اسلامي ارتباط چهره به چهره و برنامه هاي مهم و شيوه اطلاع رساني و انعكاس اخبار و عملكرد دانشگاه در رسانه ملي و مطبوعات مطالبي را عنوان كرد.وي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي يك موسسه علمي ، آموزشي ، فرهنگي غير انتفاعي عام المنفعه است و تمام ثروت، دارايي و امكانات آن براي هيئت موسس نيست و متعلق به عموم ملت است.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بابل افزود: موسسان دانشگاه آزاد اسلامي در جهت پيشرفت علمي ، فرهنگي و پژوهشي خدمت بزرگي به انقلاب اسلامي كرده اند و اين كار ماندني خواهد بود، نور علم و دانش هميشه ماندني است و دانشگاه آزاد اسلامي در بعد كمي و كيفي كه لازم و منظور همديگرند تلاش و همت بي نظيري انجام داده است.قلي پور تاكيد كرد: دانشگاه آزاد اسلامي در زمينه اقتصادي ، سياسي ، اجتماعي و فرهنگي رشد چشم گيري داشته و يكي از بزرگترين دانشگاه هاي جهان محسوب مي شود و بيشترين دانشجو را دارا است كه تمام اين فعاليت و تلاش و بالندگي و افتخارات و پيشرفت بوجود نمي آمد مگر با مديريت خستگي ناپذير دكتر جاسبي و حمايت آيت اله هاشمي رفسنجاني و كمك مالي و با بركت حضرت امام خميني (ره ) . به گزارش ايسكانيوز، استاد ابوالحسني نماينده رييس عاليه دانشگاه در تشكلهاي دانشجوئي دانشگاههاي آزاد اسلامي مازندران و نائب رئيس شوراي اسلامي بابل نيز با بيان اينكه خدمات و دستاورد دانشگاه بايد توسط اساتيد ، كاركنان و دانشجويان به آحاد مردم شناسانده شود.گفت منابع اصلي فرهنگ سازي يك جامعه دانشگاه ها و تحصيل كرده ها و روشنفكران هستند، بنابراين ، حرمت، قداست و احترام محيط علمي در مملكت بايد حفظ شود.
نائب رئيس شوراي اسلامي شهر بابل گفت: با اين همه ناملايمات ها و هجمه هاي كه در طول 25 سال بر دانشگاه آزاد اسلامي وارد كردند نتوانستند آن از چرخه بازدارند و با شجاعت و درايت و آگاهي كامل به فعاليت و تلاش خود ادامه داده و افتخارات فراواني را بدست آورده است .
وي افزود: هيچ نهاد و ارگاني بعد از انقلاب اسلامي به اين اندازه پيشرفت نكرده اين برمي گردد به مديريت آن كه سكان دار آن كسي نيست جز» دكتر عبداله جاسبي كه حقا زحمات زيادي كشيده و مي توان گفت مهم ترين دستاورد در نظام مقدس جمهوري اسلامي دانشگاه آزاد اسلامي است كه توانسته مشكل عظيم دانشجويان را حل كند .
استاد ابوالحسني عنوان كرد: انتخاب رئيس اتحاديه دانشگاه هاي جهان اسلام در چند سال متولي توسط شخص دكتر جاسبي باعث مباهات و افتخار ملت ايران و قشر تحصيلكرده است .
وي ادامه داد: همه اين جريانات و هجمه ها و برخوردها سياسي است . نبايد آنها را باور داشت . نمي توان تمام امكانات و تجهيزات و توسعه فضاي آموزشي - فرهنگي ... را ناديده گرفت .به گزارش ايسكانيوز،استاد كريم زماني مولوي شناس، محقق، نويسنده و سخنران ويژه اين كارگاه نيز پيرامون شخصيت وجودي انسان و ارتباط آن با علم دانش و معرفت مطالبي را عنوان كرد.وي گفت: در ميان كتب آسماني هيچ كتابي همانند قرآن كريم روي علم و معرفت بحث نكرده و در آن زمان عقل ، بصيرت ، علم و دانش ، معرفت در ميان مسلمين بطور روز افزون توسعه يافته و شما هر چه قدر مي توانيد علم بياموزيد، چون علم و دانش در اسلام و قرآن عزيز مورد توجه است .
استاد كريم زماني در مورد تاسيس و اهداف دانشگاه آزاد اسلامي بيان داشت: هر قدر دانشگاه و مراكز آموزشي و فرهنگي ساخته شود باز كم است . چرا كه توسعه و ترقي هر جامعه اي مرهون اكتشافات علمي و شكوفايي فرهنگي و ارتقاي سطح آموزشي است. دانشگاه آزاد اسلامي نقش بسزايي در توليد علم و فرهنگ را ايفا» مي كند و اين كار، كم كاري نسيت در نقش ديگر اين دانشگاه و هر دانشگاه ديگر بستر سازي براي محققان و معرفت جويان بوده و اين كار نيز رسالت بزرگي است.
زماني تاكيد كرد: دانشگاه آزاد اسلامي نشان داده كه در ربع اين قرن تلاش ، استادان برجسته ، نخبگان فرهيخته بسيار تربيت كرده و موجب حركت و نشاط چرخه علمي و تحقيقي در همه عرصه ها بوده است .وي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي بخش پژوهشي و نويسندگي و فرهنگي اين كشور را توسعه و تعميق بخشيده و استعداد هاي آماده را شكوفا كرده و بطور مستقيم و غير مستقيم صنعت نشر كشور را حياتي مضاعف بخشيده و بسياري از اديبان و شاعران برجسته را به جامعه ادبي كشور تقديم كرده است. اين محقق در رابطه با خدمات دانشگاه آزاد اسلامي به نكاتي همچون انگيزه بخشيدن به ميليونها جوان براي زندگي پاك ، تربيت زبده ترين استادان در همه عرصه ها علمي و فرهنگي و ادبي به حركت در آوردن چرخه توليدات مثبت علم و توسعه فضاي آموزشي و تحقيقاتي ، توسعه كارها و مشاغل لازم و حياتي به جاي مشاغل كاذب و ... نظير توسعه بخش كتابخانه ، انتشارات ، امكانات آزمايشگاهي تربيت محقق ، نويسنده ، انديشمندان ، مخترعان ، جلوگيري از فرار مغزها به انگيزه ادامه تحصيل و كاريابي ، تلاش در جهت خودكفايي هاي علمي ، فرهنگي ، پژوهشي بي هيچ هياهو ، توليد علم ، فرهنگ كه از دشوارترين امور است اشاره كرد. براي شركت كنندگان كارگاه و كليپ ربع قرن و عملكرد دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل و سخنراني دكتر جاسبي پخش شد.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن