تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820534101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابهام در زمان ورود شركتهاي بيمه دولتي به بورس همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: ابهام در زمان ورود شركتهاي بيمه دولتي به بورس همچنان ادامه دارد
رئيس كل ييمه مركزي در حالي از واگذاري سه شركت بيمه آسيا البرز و دانا تا پايان سال جاري خبر داده بود كه به گفته رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار اين سه شركت بيمه اي از سال آينده به تدريج وارد بورس خواهند شد.
به گزارش خبرگزاري فارس محمد جواد فرشباف رئيس كل بيمه مركزي دركنفرانس فضاي كسب و كار صنعت بيمه كشور كه در روز يكشنبه برگزار شده بود از واگذاري سه شركت بيمه آسيا البرز و دانا تا پايان سال جاري سخن گفته بود اما به گفته رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار اين اقدام در سال آينده اجرا خواهد شد.
علي صالح آبادي اظهار داشت : هم اكنون كارگروهايي در وزارت امور اقتصادي و دارايي با مديريت معاونت بانك و بيمه اين وزارتخانه تشكيل شده است تا شرايط لازم براي عرضه سهام بيمه ها در بورس فراهم شود.
وي افزود : چهار كار گروه چالش هاي خصوصي سازي شركت هاي بيمه با مديريت بيمه مركزي بررسي تدوين قوانين و مقررات با مديريت بيمه آسيا مسائل مالي و شفاف سازي صورت هاي مالي با مديريت بيمه البرز و ساختار سازماني نيروي انساني و نمايندگي ها با مديريت بيمه دانا در وزارت امور اقتصادي و دارايي تشكيل شده است .
صالح آبادي خاطر نشان كرد : بيمه ها پس از ورود به بورس ملزم خواهند بود كه در دوره هاي زماني مشخص اطلاعات خود را براي سهامداران منتشر كنند كه قطعا پاسخگويي اين امر تاثير مهمي در عملكرد مثبت بيمه ها خواهد داشت .
وي ادامه داد : از سوي ديگر بخشي از سهام بيمه ها در عرضه اوليه به كارمندان آنها واگذار مي شود كه اين موضوع مي تواند منجر به رضايت شغلي و افزايش كارايي اين شركت ها شود.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن