تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

5 بازيكن ايراني، نامزد دريافت جايزه برتر دو قاره آسيا و آفريقا


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: 5 بازيكن ايراني، نامزد دريافت جايزه برتر دو قاره آسيا و آفريقا
اين جايزه قرار است از امسال به طور سالانه بر اساس آراي نويسندگان ، مربيان ، كاپيتان ها و تماشاگران به بهترين بازيكن سال دو قاره اهدا شود .

در فهرست اوليه بازيكنان برتر سال 2008 نام جواد نكونام ، غلامرضا رضايي ، مهدي مهدوي كيا ، علي كريمي و ابراهيم صادقي به همراه 74 بازيكن ديگر ديده مي شود كه بيشترين سهميه را ايران ، عربستان ، ژاپن و عراق دارند و قرار است 17 نوامبر سه نفر راه يافته به مرحله نهايي از بين آنان انتخاب شوند.

مراسم انتخاب برترين بازيكن سال نيز اول دسامبر در ابوظبي برگزار مي شود و بر اساس آراي كارشناسان ، مربيان ، كاپيتان ها و نظرسنجي از تماشاگران برنده جايزه صدهزار دلاري انتخاب مي شود.

در فهرست اوليه آسيايي ها نام هايي چون محمد نور ، ياسر القحطاني و حسين عبدالغني از عربستان ، جواد نكونام ، غلامرضا رضائي ، مهدي مهدوي كيا ، علي كريمي و ابراهيم صادقي از ايران , شونسوكه ناكامورا و يوجي ناكازاوا و هيروشي نانامي از ژاپن ، نشات اكرم ، يونس محمود و هوار ملا محمد از عراق , تيم كاهيل و برت امرتون از استراليا , ماكسيم شاتسكيخ از ازبكستان ، پارك جي سونگ و كيم دو هيون از كره جنوبي ، اسماعيل مطر از امارات ، علا حبيل از بحرين , علي الحبسي از عمان سيباستين سوريا از قطر وجود دارد.

در فهرست آفريقايي ها نيز ممدو ديارا ، سيدو كيتا ، فريدريك كانوته و محمد سيسوكو از مالي , محمد ابوتريكه و عمرو زكي از مصر ، اوبافمي مارتينز و جان اوبي ميكل از نيجريه , مايكل اسين از غنا ، ديديه دروگبا و سليمان كالو از ساحل عاج , سامويل اتوئو از كامرون ، امانوئل آدبايور از توگو ديده مي شوند.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن