تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812848216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مايلي.كهن: مقابل پرسپوليس اشتباه كردم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:



محمد مايلي.کهن پس از شکست 2 بر يک برابر پرسپوليس اظهار داشت: روز خبرنگار را به آنهايي که در عرصه ورزش خالصانه قلم مي.زنند و به دنبال ماديات نيستند تبريک مي.گويم. حضور تماشاگران در ديدار امروز مي.توانست مسابقه را پرشورتر کند و نبود آنها به تيم ما ضربه زد زيرا با حضور تماشاگران هيجان خاصي به بازي القا مي.شود.

وي ادامه داد: از تيم خودم انتظار بيشتري داشتم. هرچند پرسپوليس دو سه برابر ما هزينه کرده است اما اين تيم نيز امروز به اندازه خودش نبود. نيمه دوم را کاملاً در اختيار داشتيم و طبيعي است زماني که تيم ما حمله مي.کرد رقيب فرصتي براي ضد حمله پيدا کند.

مايلي.کهن با اشاره به گل.هاي دريافتي تيمش عنوان کرد: در 15 دقيقه.اي ابتدايي گل خورديم و در نيمه دوم نيز با وجود گوشزدهاي من به بازيکنان آنها در ابتداي نيمه دوم باز هم گل خوردند و اين مسائل نظم تيمي ما را به هم زد و براي منظم شدن به زمان نياز داشتيم. به هر حال اين برد را به پرسپوليس تبريک مي.گويم.

سرمربي سايپا با اشاره به مسابقات جام جهاني 2010 گفت: در آن مسابقات شاهد چند بازي جوانمردانه بوديم اما براي ما همه چيز وارونه شده است. در ديدار نهايي هلند و اسپانيا آيا شما ديديد که زماني که يک تيم از حريف خود پيش است بازيکني خود را به زمين بيندازد و وقت تلف کند. من به بازيکنان خودم هم مي.گويم که هيچ گاه اين کار را نکنيد زيرا تيم ما را 10 نفره مي.کنيد و تيم حريف 12 نفره مي.شود. با اين شرايط ما از بحرين ايراد مي.گيريم. اين مشکل فوتبال ما است.

مايلي.کهن در مورد اينکه در پايان مسابقه به سمت نيمکت پرسپوليس رفت گفت: من حتي زماني که بازنده هم مي.شوم به سمت نيمکت حريف مي.روم و خوب است مزدک ميرزايي گزارشگر تلويزيون اين را بداند. من مثل برخي از دوستان اهل سياه.کاري نيستم که ابتداي مسابقه دست بدهم و در انتها دست ندهم. اگر دوست داشته باشم با کسي دست مي.دهم.

سرمربي اسبق تيم ملي با انتقاد از صحبت.هاي مجتبي شريفي رئيس کميته انضباطي گفت: ايشان مي.گويد فوتبال ناپاک است. چه کسي گفته فوتبال ناپاک است؟ آدم.ها فوتبال را ناپاک مي.کنند. در همين يک سال و نيم که به سايپا آمده.ام شش هفت ميليارد تومان هزينه.ها را کاهش داده.ام. اکنون من بايد بروم؟ برد و باخت در فوتبال وجود دارد و سوت پايان يک مسابقه معنايش سوت آغاز مسابقه ديگر است و من اکنون بايد به فکر ديدار با ذوب.آهن باشم و پرسپوليس نيز به حريف ديگرش فکر کند.

سرمربي سايپا با اعتراف به اشتباه خود در تعيين ترکيب تيم تصريح کرد: معتقدم آرايش ابتدايي تيم من درست نبود و در انتخاب نفرات اشتباه کردم. من باخت را قبول دارم. باخت جوانمردانه نيز لذتبخش است. فوتبال تمام مي.شود اما متأسفانه تيم.هاي پرطرفدار به تماشاگرانشان اين گونه القا کرده.اند که بايد دست.وپاي حريف را ببنديد تا آنها گل بزنند.

مايلي.کهن در مورد علت تعويض کريم انصاري.فرد اظهار داشت: مي.خواستم اين بازيکن را در دقيقه 30 تعويض کنم. کاري به اينکه به خاطر پرسپوليس بود يا نه ندارم اما او خوب بازي نکرد هرچند بعد از مدتي که گذشت بهتر شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن