تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820717952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با گذشت بيست و سه روز از جنايت: متهم به قتل پيرمرد 87 ساله با 50 ضربه چاقو بازداشت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با گذشت بيست و سه روز از جنايت: متهم به قتل پيرمرد 87 ساله با 50 ضربه چاقو بازداشت شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

با گذشت بيش از بيست روز از وقوع جنايتي فجيع عليه يك پيرمرد 87 ساله در شرق تهران، متهم به اين قتل بازداشت شد و در مقابل بازپرس جنايي تهران به بيان انگيزه خود پرداخت.

به گزاش خبرنگار حقوقي ايسنا، ساعت 8 صبح روز جمعه 19 مهرماه سال جاري، قاضي محمدحسين شاملو، بازپرس كشيك قتل پايتخت از طريق گزارش ماموران كلانتري 127 نارمك در جريان به قتل رسيدن مردي 87 ساله به نام "آبنوس" در منزل مسكوني‌اش واقع در محله نارمك قرار گرفت و بلافاصله در راس اكيپي تخصصي از عوامل بررسي صحنه جرم در محل جنايت حضور يافت.

در بررسي‌هاي اوليه به دستور بازپرس ويژه قتل، پزشك كشيك اعلام كرد كه مقتول با 50 ضربه چاقو از پاي درآمده است.

در تحقيقات اوليه، ماموران دريافتند كه فرزندان آبنوس در خارج از كشور زندگي مي‌كنند و تنها يكي از فرزندان او در ايران بوده كه چند ساعت پس از قتل به خانه آمده و با جسد پدرش روبه‌رو شده است.

بازپرس جنايي در مرحله اول بررسي‌هاي خود در صحنه جنايت، پررنگ‌ترين فرضيه را سرقت دانست و با توجه به برخي آثار به جا مانده از عامل قتل، دستور بازداشت چهار مظنون را صادر كرد كه بازجويي از اين متهمان نشان داد دليلي بر ارتكاب قتل توسط آنان وجود ندارد. به همين دليل بازپرس جنايي روي يك كفاش جوان كه در حوالي منزل مقتول كار مي‌كرد، مظنون شد و نهايتا پس از گذشت بيست و سه روز از وقوع جنايت، اين متهم به نام مهدي 18 ساله شب گذشته در قراري صوري با اولياي دم در محله نظام آباد بازداشت شد.

به گزارش ايسنا، اين متهم صبح امروز با حضور در شعبه اول بازپرسي (ويژه قتل) دادسراي امور جنايي تهران با اعتراف به قتل در مقابل بازپرس گفت: من از مدتي قبل با آبنوس آشنا شدم و او چند بار من را به خانه‌اش دعوت كرد. در اين مدت اعتماد او به من زياد شده بود تا آنجا كه براي من درد دل مي‌كرد و چند بار من را در جريان ميزان دارايي‌هاي خود قرار داد. روز حادثه به منزلش رفتم تا به او بگويم كارگري كه براي نظافت منزل مي‌خواست، پيدا كرده‌ام. چند دقيقه كه در خانه‌اش نشستم، ناگهان وسوسه شدم و با چاقويي كه از آشپزخانه برداشتم، به جانش افتادم.

مهدي در برابر اين سوال بازپرس كه چرا آبنوس را با 50 ضربه چاقو به قتل رساندي؟ اظهار كرد: اول فكر كردم با دو سه ضربه از پا در مي‌آيد اما بعد از سه ضربه، هنوز جان داشت. به همين دليل از شدت عصبانيت از اينكه نمي‌ميرد، تعداد زيادي ضربه وارد كردم.

وي ادامه داد: پس از كشتن آبنوس، مبلغ يك ميليون و 600 هزار تومان پول از خانه‌اش برداشتم و متواري شدم.

به گزارش ايسنا، قاضي شاملو پس از اخذ اظهارات متهم براي وي به اتهام يك فقره قتل عمدي قرار بازداشت موقت صادر كرد و پرونده را جهت تكميل تحقيقات در اختيار ماموران آگاهي قرار داد.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن