تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820699677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
اميني رئيس سازمان بازرگاني گيلان:
بيش از 161 ميليون دلار صادرات كالا داشتيم

رشت - خبرنگارآفرينش
در شش ماهه امسال 161 ميليون دلار صادرات كالا از استان گيلان صورت گرفت كه نسبت به سال گذشته 9 درصد افزايش داشته است. مهندس سياوش اميني در ادامه افزود: عقب ماندگي ما در صادرات عدم توجه به مزيتهاي آن در كشور است با توجه به اينكه صادرات اشتغالزايي خوبي به دنبال دارد گفت: ما از رسانه هاي گروهي در خصوص نهادينه كردن صادرات انتظار ياري بيشتري داريم . وي در ادامه گفت: ما رشد صادرات را مستلزم برنامه ريزي هاي درست در جهت تقويت آن مي دانيم البته اميدواريم تا با همكاري استانداري ، اتاق بازرگاني ، اتحاديه تجارو بنگاههاي اقتصادي و ساير بخشهاي تحت پوشش و شاهد توسعه صادرات در گيلان باشيم . اميني رئيس سازمان بازرگاني گيلان در ادامه در خصوص پيگيري مشكلات صندوق حمايت صادرات گيلان اشاره كرد و گفت: با پيگيري و حمايت وزير بازرگاني با تشكيل صندوق ضمانت صادرات و طرح موضوع واردات چوب پيگيري شد كه بزودي با حمايت همه جانبه مهندس قهرماني استاندار گيلان اين مشكلات بر طرف خواهد شد.

با تكميل زير ساخت هاي ششمين مجتمع گلخانه اي استان قطعات مجتمع گلخانه اي اسد آباد
آماده واگذاري به دانش آموختگان كشاورزي شد

همدان - خبرنگارآفرينش
مهندس حجت الله شهبازي مسئول دفتر محصولات گلخانه اي سازمان جهاد كشاورزي استان همدان با اعلام اين خبر افزود: اين مجتمع كه ششمين گلخانه اي مخصوص دانش آموختگان در استان مي باشد شامل 30 واحد گلخانه اي است كه در زميني به مساحت 21/6 هكتار در شهرستان اسد آباد احداث گرديده و در حال حاضر واحد هاي آن آماده واگذاري به دانش آموختگان كشاورزي مي باشد. شهبازي هدف از احداث مجتمع هاي گلخانه اي را استفاده از توانمندي دانش آموختگان كشاورزي توسعه كشت هاي گلخانه اي و افزايش توليدات كشاورزي عنوان داشته افزود: علاوه بر قطعات اين مجتمع 39 قطعه ديگر شامل 17 قطعه در فاز دوم مجتمع فرسفج توسيركان 20 قطعه در مجتمع امزاجرد همدان و 2 قطعه نيز در مجتمع حرم آباده ملاير آماده واگذاري اين قطعات علاوه بر اشتغال 69 دانش آموخته كشاورزي زمينه اشتغال دائم 180نفر نيروي ساده و زمينه اشتغال غير مستقيم 250 نفر را فراهم خواهد نمود. وي واگذاري اين قطعات را فرصت مغتنمي براي فارغ التحصيلان جوياي كار دانسته افزود: براي آماده سازي اين قطعات افزون بر 20 ميليارد از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري و اعتبارات استاني هزينه گرديده است . همچنين 90 درصد از هزينه احداث واحدهاي گلخانه اي در اين قطعات بصورت تسهيلات بانكي ويژه توسعه گلخانه ها با 8 درصد سود با بازپرداخت 7 تا ده ساله با يك سال مشاركت و يك سال تنفس پرداخت مي شود. بر اين اساس هر فارغ التحصيل براي احداث يك واحد 4000 متري 1260 ميليون ريال تسهيلات بانكي دريافت خواهد كرد. شهبازي در ادامه افزود: با واگذاري اين قطعات و احداث واحد ها 234000 متر مربع به سطح گلخانه ها و 8000 تن به توليدات محصولات گلخانه اي استان افزود خواهد شد كه احداث اين تعداد گلخانه 81900 ميليارد ريال هزينه خواهد داشت كه 74000 ميليارد ريال آن از محل تسهيلات بانكي تامين مي شود.

همزمان با آغاز آمارگيري مسكن روستايي :
بهره برداري از طرح هادي روستا هاي مازندران

ساري - خبرنگار آفرينش
طرح هاي هادي روستايي هر دو رود ،واسكس عرب و روستاي فرهنگي تاريخي گردشگري كندولوس با حضور مهندس عليرضا تابش رئيس بنياد مسكن كشور،هاشمي مدير كل بنياد مسكن مازندران و جمعي از مسولان استاني به بهره برداري رسيد. رئيس مسكن كشور هدف از اجراي اين طرح ها را شناسايي و بررسي وضعيت مسكن روستايي از وضعيت كمي و كيفي آنها دانسته و اضافه كرد: اجراي اين طرح ها با شناخت كلي از مجموعه بافت و فعاليت در روستاها با استفاده از ويژگي اقتصادي ، اجتماعي و سيستم جامع اطلاعاتي مسكن روستايي صورت مي گيرد. وي افزود: عمر واحد هاي مسكوني ، وضعيت سند ، نوع سازه، نوع معماري ، مثراژ زير بنا و تعداد خانوارهاي ساكن در هر واحد مسكوني روستايي از مقولات مورد پرسش آمار گيران اين طرح است و هر پنج سال يكبار در روستاهاي كشور اجرا مي شود. تابش تصريح كرد: براي اجراي طرح هاي هادي در روستاهاي سراسر كشور در سال جاري دو هزار و 500 ميليارد ريال اختصاص داده شود. مدير كل بنياد مسكن كشور با تاكيد بر روند افزايش فعاليت در بخش بهسازي مسكن روستايي در دولت نهم گفت: سالانه دويست هزار واحد مسكوني روستايي در سراسر كشور از اعتبارات تسهيلات بانك مركزي بهسازي مي شود . تابش تصريح كرد: ساخت و سازه ها بايد هماهنگ و همسو با نوع معماري منطقه و در اجراي طرح هاي هادي اجباري بافت با ارزش دو گانگي معماري نبايد ايجاد شود. وي خاطر نشان كرد: اين طرح ها توسط بنياد مسكن انقلاب اسلامي با نظارت موسسه آمار ايران و با مشاركت دانشگاه شهيد بهشتي انجام مي شود. تابشي در خصوص پرداخت تسهيلات به واحدهاي خسارت ديده طوفان اخير در استان مازندران گفت: حدود 14 هزار واحد مسكوني دچار خسارت شدند تا سه ميليون تومان تسهيلات و تا 500 هزار تومان كمك بلاعوض پرداخت مي شود.

گشايش نمايشگاه تخصصي تاسيسات تجهيزات و مصالح نوين ساختمان در كاشان
كاشان - خبرنگارآفرينش
ششمين نمايشگاه تخصصي تاسيسات، تجهيزات و مصالح نوين ساختمان طي آييني در فرهنگسراي مهر سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان گشايش يافت
در اين، مدير اجرايي نمايشگاه، ارائه تازه ترين نوآوري ها و ابداعات، ايجاد رقابت براي توليدكنندگان داخلي و حمايت از آنان، دسترسي آسان به امكانات و تجهيزات فني مورد استفاده در صنعت ساختمان و نمايش توانمندي هاي شركت هاي داخلي را از اهداف برگزاري اين نمايشگاه چهارروزه دانست.مشتري مداري و انتخاب آزادانه مشتري از محصولات ارائه شده را از جمله اهداف اين نمايشگاه عنوان كرد.
حميدرضا طباطبايي گفت: تنوع محصولات ارائه شده شركت هاي مخنلف در اين نمايشگاه، اين فرصت را به مشتري مي دهد تا با شناخت هرچه بهتر و بيشتر مزايا و معايب محصولات، انتخاب بهتري انجام دهد، ضمن اينكه نقش واسطه گري نيز در اين زمينه از بين مي رود.
وي افزود: در اين نمايشگاه كه در فضايي به مساحت 800 مترمربع و مشتمل بر 25 غرفه مي باشد، شركت هاي د اخلي و خارجي توليد كننده مصالح مواد و تجهيزات ساختماني محصولات خود را به نمايش گذاشته اند.
به گفته وي، شركت هاي داخلي از تهران، اصفهان، نطنز و كاشان و نمايندگي برخي شركت هاي خارجي از آلمان، ايتاليا، ژاپن، مالزي، بلژيك، چين، روسيه، اوكراين، كره و هند در اين نمايشگاه شركت كرده اند.طباطبايي، محصولات ارائه شده در ششمين نمايشگاه تخصصي تاسيسات تجهيزات و مصالح نوين ساختمان را شامل تاسيسات سرمايشي و گرمايشي، درب و پنجره دوجداره آلومينيومي و UPVC، آسانسور بالابر لوله و اتصالات، ديوارپوش و كف پوش، جاروي مركزي، بلوك سبك، پكيج رادياتور، فن كوئل، كولرگازي، انواع مشعل تك سوخته و دوسوخته، چيلرجذبي و تراكمي، ديگ آب گرم، بلوك فوم، ديوارهاي پلي استايرن، مصالح سبك و همچنين كتب تاسيساتي برشمرد. لازم به ذكر است اين نمايشگاه به كوشش شركت همايش صنعت پيشاهنگ با همكاري شهرداري كاشان، اداره بازرگاني، سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان، دانشگاه كاشان و سازمان بهينه سازي مصرف سوخت دائر شده است.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن