تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«منجي در اديان»؛ وبلاگ تخصصي موعودشناسي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: «منجي در اديان»؛ وبلاگ تخصصي موعودشناسي
گروه وبلاگ و IT: وبلاگ «منجي در اديان» كه در سرويس بلاگفا به‌روز مي‌شود به منظور گسترش فرهنگ مهدويت به معرفي كتاب‌ها و مجلات مهدوي مي‌‌پردازد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، بلاگر «منجي در اديان» كه از تير ماه 87 فعاليت خود را آغاز كرده، به معرفي كتاب‌ها و مجلات مهدوي، اطلاع‌رساني در زمينه مسابقات مهدوي، معرفي پايگاه‌هاي مذهبي و غيره مي‌پردازد.

صفحه اصلي اين وبلاگ شامل خانگي‌سازي منجي در اديان، ذخيره كردن منجي در اديان، اضافه به علاقه‌مندي‌ها، بخش پيوندهاي روزانه، آرشيو موضوعي و زماني مطالب وبلاگ، پيوندها و مطالب وبلاگ، دانلود كتاب‌هاي ويژه امام عصر، پخش زنده و غيره است.

جديدترين پست اين وبلاگ به مقاله‌اي در زمينه «موارد اتفاق بين مذاهب اسلامي در قضيه مهدويت» اختصاص يافته و اين موضوع را از جوانب مختلف مانند اصل قضيه مهدويت، وجوب اعتقاد به مهدويت، فراگير بودن دعوت و حكومت آن حضرت و غيره بررسي كرده است.

از موضوعاتي كه اين بلاگر در پست‌هاي خود به آنها پرداخته، مي‌توان به موارد اتفاق‌نظر بين فرق اسلامي درقضيه مهدويت، نگاهي به آيات مهدويت در قرآن، مهدويت در عراق، تصاوير قديمي از مكه و مسجدالحرام، معرفي كتاب موعودشناسي و پاسخ به شبهات، طرح دعا براي تعجيل در فرج امام زمان(عج) و غيره اشاره كرد.

بخش ‌پيوندهاي روزانه اين وبلاگ شامل كانون دانشجويي رهپويان منجي(عج)، مسابقه وبلاگ‌نويسي مهدويت، صداي پاي مهدي مي‌آيد، شمس توس، بزرگترين كتابخانه الكترونيكي ايـــــران، ثبت‌نام اينترنتي مدير كاروان‌هاي حج، ويژه‌نامه امام زمان در سايت اميدواران و غيره است.

كتاب‌هايي كه امكان دانلود آن براي كاربران فراهم شده، شامل آينه اسرار، امامت، غيبت، ظهور، اصالت مهدويت در اسلام از ديدگاه اهل تسنن، جلوه‌هاى پنهانى امام عصر، زيارت ناحيه مقدسه، سوز‌هجران، ظهور حضرت مهدي(ع) از ديدگاه اسلام و مذاهب و ملل جهان، گفتمان مهدويت، مهدى منتظر در نهج البلاغه، نشانه‌هاى يار، چكامه انتظار و غيره است.

از امكانات تعاملي اين وبلاگ مي‌توان به بخش درباره مدير، امكان ثبت نظرات افراد آنلاين و نمايش آن در صفحه اصلي، پخش زنده تصاوير، امكان عضويت در خبرنامه، فعال بودن بخش نظرسنجي، امكان اشتراك در ماهنامه موعود و غيره اشاره كرد.

تا لحظه تنظيم اين خبر كل بازديدكنندگان از اين وبلاگ 13612 نفر است.

وبلاگ «منجي در اديان» را اينجا كليك كنيد!
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن