تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806965136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش مهر/جزئيات كنسرت چهار خواننده پاپ در تالار كشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش مهر/جزئيات كنسرت چهار خواننده پاپ در تالار كشور
در كنسرت موسيقي پاپ جشنواره فرهنگي برنامه ايدز سازمان ملل متحد عليرضا عصار، مهران مديري، ماني رهنما و رضا يزداني از تاريخ 17 تا 22 آبان ماه در تالار بزرگ كشور برنامه اجرا مي كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مديراجرايي موسسه گلچين آواي شرق با اعلام اين خبر در نشست مطبوعاتي كه صبح امروز با حضور ماني رهنما، رضا يزداني ، مدير برنامه عليرضاعصار و اميد زماني مسئول امور ارتباطات يونيسف در تالار بتهوون خانه هنرمندان برگزار شد در خصوص شيوه اجراي اين برنامه گفت : مجموع اين كنسرت ها طي شش شب در دو قسمت مجزا از يكديگر برگزار مي شود؛ به اين ترتيب كه در قسمت اول اين كنسرت ماني رهنما ، رضا يزداني اجراي برنامه دارند و پس از آنتراك كوتاهي در قسمت دوم مهران مديري همراه با گروه موسيقي داركوب قطعاتي را اجرا خواهد كرد و در پايان عليرضا عصار به روي صحنه مي آيد و قطعاتي را اجرا مي كند.

شجاعي در ادامه به چرايي عدم حضور نيكي كريمي و محمدرضا فروتن به عنوان مجريان اين برنامه اشاره كرد و گفت : پيش از اين قرار بود دو بازيگر مطرح كشور به عنوان مجريان برنامه حضور داشته باشند اما به دليل محدوديت زماني و همچنين درنظرگرفتن كيفيت كار اين بخش از برنامه را حذف كرديم.

درادامه اين نشست رضا يزداني خواننده پاپ به قطعات خود دراين اجرا اشاره كرد و گفت : دراين اجرا دو قطعه حديد از تازه ترين آلبوم كه هنوز منتشرنشده اجرا مي كنم و پس از آن قطعاتي از آلبوم "هيس" و "پرنده پرنده" را مي خوانم.

پس از پايان صحبت هاي اين خواننده پاپ ماني رهنما با اشاره به فعاليت هاي خود در چند سال اخير گفت : در چند سال اخير اجراي صحنه اي آنگونه كه مدنظر مخاطب است نداشتم اما بي كار ننشستم و ترجيح دادم با توجه به گستردگي گروههاي پاپ در چند سال اخير كمي دست نگه دارم و جريانات را از نزديك ببينم و براي خودم حلاجي كنم ؛ بنابراين در اين مدت يك آلبوم پيانو آماده كرده ام و با دو خواننده جديد آلبوم هايي را كار كردم كه به زودي منتشر مي شود.

وي در ادامه افزود : در اين اجرا 4 قطعه جديد آماده كردم و همچنين مجموعه اي از كارهاي گذشته ام را نيز اجرا خواهم كرد.

مديربرنامه عليرضا عصار به اجراي اين خواننده پاپ اشاره كرد و گفت : درنظر داشتيم 4 قطعه از تازه ترين آلبوم آقاي عصاررا اجرا كنيم اما به دليل آماده نشدن اين آلبوم مجموعه اي از قطعاتي كه در گذشته اجرا شده را براي جشنواره فرهنگي برنامه ايدز سازمان ملل متحد اجرا مي كند.

اميد زماني نماينده يونيسف در خصوص كم و كيف اين برنامه گفت : سازمان يونيسف درايران هر ساله با همكاري ساير نهادهاي وابسته به سازمان ملل برنامه هايي براي شناخت و پيشگيري از ايدز در بين نوجوانان و جوانان برگزار مي كند به عنوام مثال سال گذشته هنرهاي مفهومي را برپا كرد و امسال هم پيشنهاد برگزاري كنسرت موسيقي پاپ داده شد كه ما هم پس از بررسي هاي لازم به اين پيشنهاد جواب مثبت داديم.

وي در پايان اين نشست به عوايد مالي اين برنامه اشاره كرد وگفت : بخشي از اين درآمد به درمان بيماران مبتلا به ايدز اختصاص دارد و بخش ديگر از آن مشخصا صرف آموزش و اطلاع رساني اين بيماري به نوجوانان و جوانان مي شود كه در اين راستا يونيسف كلاس هاي آموزشي براي تعريف و پيشگيري ايدز به صورت دوره اي برگزار مي كند.

لازم به ذكر است بليت كنسرت هاي اين برنامه از 15 تا 40 هزارتومان قيمت گذاري شده است و در 12 مركز به فروش مي رسد كه مراكز ققنوس، دارينوش ، خانه ويدئو ، گنجينه دانش و نشر چشمه از جمله اين مراكز فروش هستند.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن