تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820211619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در دومين اجلاس جهاني راديو بررسي مي‌شود نقش راديو در انتخابات رياست جمهوري آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در دومين اجلاس جهاني راديو بررسي مي‌شود نقش راديو در انتخابات رياست جمهوري آمريكا
فرهنگي. راديو. اجلاس جهاني
داگلاس كلنر استاد كرسي مطالعات رسانه دانشگاه لس آنجلس آمريكا و از بزرگان نظريه رسانه و جهاني شدن، با ارايه مقاله‌اي درباره نقش راديو در انتخابات رياست جمهوري آمريكا در سال ‪ ۲۰۰۸‬در دومين اجلاس جهاني راديو ( ارديبهشت ‪ (۱۳۸۸‬حضور خواهد داشت.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از دبيرخانه دهمين جشنواره راديو، كلنر با انتشار بيش از صدها عنوان مقاله و ده‌ها كتاب مطرح در زمينه رسانه چون معركه رسانه‌اي (‪ ،(۲۰۰۳‬از يازده سپتامبر تا جنگ عليه ترور: مخاطرات سياست‌هاي بوش (‪ ،(۲۰۰۳‬ماجراجويي پست مدرن: علم، تكنولوژي و مطالعات فرهنگي در هزاره سوم (‪ ،(۲۰۰۱‬فرهنگ رسانه: مطالعات فرهنگي، هويت و سياست در عصر مدرن و پست مدرن (‪ ،(۱۹۹۸‬جنگ رسانه‌اي خليج فارس (‪ (۱۹۹۲‬و بسياري عناوين ديگر، از بزرگترين نظريه پردازان زنده عرصه مطالعات رسانه بشمار مي رود.

برخي از مقالات وي پيشتر در فصلنامه‌ها و نشريات و روزنامه‌هايي چون ارغنون، رسانه، رسانه‌ها و فرهنگ، زيبا شناخت، اقتصاد سياسي، اطلاعات سياسي - اقتصادي، كارگزاران و ايران، ترجمه و منتشر شده است.

همچنين اساتيد پرآوازه عرصه مطالعات راديو همچون مايكل سي كيت (دانشگاه بوستن)، مايكل براون (دانشگاه وايومينگ، سردبير فصلنامه راديو و رسانه هاي شنيداري)، رابرت هيليارد (دانشگاه امرسون)، گاي استاركي (مدير گروه مطالعات راديو، دانشگاه ساندرلند) و سالواتوره شيفو (دانشگاه وست مينيستر) نيز آمادگي خود را براي ارسال مقاله و حضور در اجلاس جهاني راديو اعلام كرده اند.

اولين اجلاس جهاني راديو و نهمين جشنواره بين‌المللي صدا از ؟؟ ارديبهشت تا ؟ خرداد امسال در اصفهان برگزار شد
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن