تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820633133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل ارشاد گيلان: بايد با نهادينه كردن فرهنگ علوي دين خود را به اهل بيت (ع) ادا كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: مديركل ارشاد گيلان: بايد با نهادينه كردن فرهنگ علوي دين خود را به اهل بيت (ع) ادا كنيم
خبرگزاري آريا - نشست رسانه اي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان به همراه معاون فرهنگي و مدير روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان و جمعي از اصحاب مطبوعات در خصوص برنامه‌هاي دهه كرامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري آريا، در ابتداي اين نشست حسن پور معاون فرهنگي ارشاد اسلامي گيلان در ارتباط با برگزاري دهه ي كرامت كه از 10 تا 20 آبانماه در حال برگزاري است.

وي افزود : تلاش داريم برنامه هاي دهه ي كرامت را در ميان منازل مردم ببريم و عمومي كنيم تا شناخت از حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) بيشتر شود.

معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان از برگزاري مراسم جشنواره ي وبلاگ نويسي فرهنگ رضوي در مجتمع فرهنگي هنري خاتم الانبياء(ص) با حضور علاقمندان و برگزيدگان خبر داد.

در ادامه حجت الاسلام پورعيسي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان: با اشاره به بحث برگزاري جشن ها و مراسم دهه كرامت گفت :دهه ي كرامت بعنوان دهه ي ارزش گذاري براي توسعه ي فرهنگ اهل بيت (ع) در جامعه برنامه ريزي و اجرا مي شود كه اميد داريم ، استان گيلان در اين ارتباط بر اساس هماهنگي هايي كه به عمل آمده به خوبي نقش آفريني نمايد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان خاطر نشان كرد : در نظر داريم برنامه هاي دهه كرامت با كيفيت فوق العاده اي از ارايه و اجرا نماييم ، چون با تلاش براي نهادينه شدن فرهنگ كرامت در واقع مي توان گفت تلاش براي زمينه سازي عصاره ي فرهنگ نبوي و علوي مي باشد.

وي افزود : حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اين دو بزرگوار بر گردن ايرانيان خيلي حق داردند كه بايد با نهادينه كردن فرهنگ علوي و نبوي حداقل دين خود را به اهل بيت (ع) ادا نماييم.

حجت الاسلام حميد پورعيسي تاكيد كرد: بهترين راه مقابله با دشمنان قسم خورده و عوامل هجوم فرهنگي استكبار متوسل شدن به منش، سيره و آموزه هاي ديني و اهل بيت (ع) است و معتقدم در راه بستر سازي فرهنگي براي نهادينه شدن فرهنگ ديني و فرهنگ نبوي و علوي بايد از تكنولوژي روز نهايت استفاده را كرد كه يكي از ابزارهاي مدرن جشنواره وبلاگ نويسي فرهنگ رضوي است كه خوشبختانه با استقبال خوبي مواجه شده است .

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان از رسانه هاي گروهي و بويژه فعالين و مولفين مطبوعاتي خواست تا آثار خوبي در ارتباط با فرهنگ نبوي و علوي و بزرگان دين و اخلاق براي بسترسازي بيشتر جامعه به رشته ي تحريري در بياورند.

حجت السلام پورعيسي در ارتباط با برگزاري دهه ي كرامت سازمانها و نهادهاي زيادي با هماهنگي استانداري و اداره ي كل فرهنگ و ارشاد اسلايم و شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فعاليت مي كنند كه لازم مي دانم از همه ي عزيزان به عنوان دبير مراسم دهه ي كرامت قدرداني نمايم و اعلام كنم كه شهرداري رشت در ارتباط با برگزاري موفق اين دهه نسبت به نهادهاي ديگر پيشگام بوده است.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن