تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812804622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1031روز از جهنم دنيوي شارون گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: 1031روز از جهنم دنيوي شارون گذشت
آريل شارون قصاب و جاني تمام عياري بود كه دست وي به خون هزاران كودك، زن و مرد فلسطيني و لبناني آلوده است.
آريل شارون قصاب صبرا و شتيلا كه بارها و بارها با شكستن استخوان جمجمه اش تحت عمل جراحي مغز قرار گرفته، در روز هاي اخير نيز به دليل شكاف ناشي از عمل هاي قبلي تحت عمل جراحي قرار گرفته است.
رژيم اشغالگر قدس عليرغم آن همه امكانات و پيشرفت هاي پزشكي در اين رژيم قادر به نجات يكي از مهم ترين رهبران خود، يعني شارون قصاب نبوده و در همين راستا سعي در كتمان وضعيت جسماني و سلامت وي دارد، زيرا به عقيده اكثر كارشناسان مسائل ديني سه دين بزرگ (يهود، مسيحيت و اسلام) وضعيت فعلي شارون در حقيقت مجازات الهي است كه نه مي ميرد و نه مانند يك انسان زنده است.
آريل شارون قصاب و جاني تمام عياري بود كه دست وي به خون هزاران كودك، زن و مرد فلسطيني و لبناني آلوده است.
آريل شارون قصاب، علاوه بر خونريزي هاي دوران گذشته اش در هشت سال گذشته نيز دست از جنايت هاي خويش برنداشت و امروز حدود 1031 روز است كه در حالت اغما بسر مي برد. شارون كه حدود سه سال است به دستگاه تنفس مصنوعي متصل مي باشد، بارها و بارها با شكستن استخوان جمجمه اش تحت عمل جراحي مغز قرار گرفته و اينبار نيز به دليل شكاف ناشي از عمل هاي قبلي تحت عمل جراحي قرار مي گيرد. از سوي ديگر پسر وي نيز در همين دوران به دليل كلاهبرداري به حبس افتاده است.
آريل شارون كه در تاريخ 4 ژانويه 2006، در حالي كه سمت نخست وزيري رژيم صهيونيستي را برعهده داشت دچار خونريزي مغزي شد، در 31 اكتبر 2008 وارد هزار و سي امين روز زندگي در حال اغما شد. بدين ترتيب شارون 24 هزار و 720 ساعت و يا به عبارت ديگر 1 ميليون و 483 هزار و 200 دقيقه است كه از زندگي عادي جدا شده و در بستر افتاده است.

بارها كاسه سرش را شكستند، ولي بي فايده!
شارون 80 ساله در حالي كه در سه سال اخير در بستر مرگ بسر مي برد، بارها و بارها به دلايل متعدد به اتاق عمل برده شده است. در همين راستا و براي جلوگيري از وخيم تر شدن اوضاع جسماني آريل شارون وي را به اتاق عمل منتقل كرده و كاسه سرش را شكسته و مورد عمل جراحي قرار داده اند. و بار ديگر براي بستن شكاف ناشي از اين عمل ها در كاسه سرش وي را به اتاق عمل منتقل كردند.
بدين ترتيب شارون در زنجيره عمل هاي جراحي گرفتار آمده است. شارون همچنين با لوله اي كه در سيستم تنفسي وي كار گذاشته شده قادر به تنفس مي باشد و براي تعويض اين لوله نيز در فواصل زماني معين در بيمارستان عين كرم در قدس تحت عمل جراحي قرار مي گيرد.

پزشكان امريكايي: مجازات الهي
وضعيتي كه آريل شارون، اين خونخوارترين فرد تاريخ كه خون بسياري از مسلمانان را آشاميده، در آن قرار دارد باعث ارزيابي هاي متفاوتي شده است. انسان هاي بسياري در جامعه بشري وضعيت شارون را به صورت تجلي عدالت الهي ارزيابي مي كنند.
جالب اينكه يكي از پزشكان امريكايي حاضر در هيات پزشكي معالجه گر شارون قصاب، كه قادر به تشخيص دقيق بيماري وي هم نيستند، با اشاره به همين مطلب مي گويد: بيماري شارون تا به اين لحظه تشخيص داده نشده، احتمالا آنچه بر سر وي آمده مجازات الهي است.

پسر شارون در زندان
در حالي كه شارون قصاب سال هاست به اين شيوه در بستر افتاده، اوضاع پسر وي نيز چندان جالب نيست. امري شارون پسر آريل شارون در ماه ژانويه گذشته به دليل اختلاس و سو استفاده مالي محاكمه و پس از محكوم شدن به زندان افتاد. وي در سال 2006 به مجازات زندان و پرداخت 81 هزار دلار محكوم شد.
وي به دليل اخاذي در خلال برنامه انتخاباتي پدرش براي رهبري حزب ليكود مجرم شناخته شد. مجازات زندان وي به بهانه همراهي با پدرش به تعويق افتاده بود.

آريل شارون قصاب كيست؟
آريل شارون به عنوان يكي از نادرترين جانيان تاريخ شناخته مي شود. وي كه شخصيت سياسي خويش را مديون ريختن خون هزاران فلسطيني بي گناه است، با قتل عام كيبيا در سن 25 سالگي مطرح شد. شارون در سال 1953 با شبيخون به روستاي كيبياي فلسطين تعداد زيادي فلسطيني را به قتل رساند.
شارون كه با قتل عام هاي صبرا وشتيلا با عنوان قصاب معروف شد، در 14 اكتبر 1953 يكي از بزرگترين قتل عام هاي تاريخ را رقم زد. شارون با هدف تعقيب عده اي كه ادعا مي شد دو اسرائيلي را به قتل رسانده و به سوي روستاي قبيه گريخته اند، در تاريخ 12 اكتبر 1953 تعداد زيادي سرباز اسرائيلي را گرد آورد. شارون كه به همراه خود حدود 600 كيلو ماده منفجره برداشته بود با ذكر اينكه تاوان آن هر چه باشد از تصميم خود صرف نظر نمي كند در همان ايام نشان داد كه چه روحيه بي رحم و جنايت كارانه اي دارد.
سربازان اسرائيلي پس از نزديك شدن به روستا در ابتداي امر دو سرباز اردني را به كشتند و سپس شبانه وارد روستا شده و به تك تك خانه هاي روستا شبيخون زدند. آنها در بدو ورود به هر خانه مي پرسيدند آيا كسي در خانه هست؟ و فلسطيني ها چون مي دانستند اگر جواب مثبت بدهند كشته خواهند شد، سكوت مي كردند.
سربازان اسرائيلي همه خانه ها را ديناميت گذاري كردند و پس از تخليه روستا اقدام به بمباران آنجا نمودند. همزمان با طلوع خورشيد ابعاد جنايت شارون و سربازانش هم آشكار شد. شارون 25 ساله و تيم 101 تحت امر وي در آن روز همه روستا را با خاك يكسان كرده بودند. تيم 101 مشتمل بر 600 سرباز اسرائيلي بود.
تعداد خانه هاي روستاي قبيه 56 عدد بود. در همين واقعه يك مسجد، دو مدرسه و يك منبع آب نيز با خاك يكسان شد. فلسطيني ها در نتيجه بمباران صورت گرفته در زير آوار ماندند. در طول قتل عام 73 فلسطيني كشته و حدود 100 نفر زخمي شدند.
در اين حمله كه برخي فلسطيني ها اسير شدند، با بمب گذاري در طول جاده منتهي به روستاي كيبيا از رسيدن امداد به روستاي مذكور جلوگيري شد. جامعه بين المللي تنها به محكوم كردن اين فاجعه بسنده كرد و متهمين هيچ وقت محاكمه نشدند.

كشتار صبرا و شتيلا، جنايت ديگر شارون
در 16 سپتامبر 1982 شبه نظاميان فالانژ طرفدار اسرائيل با حمله به اردوگاه هاي صبرا و شتيلا كه آوارگان در آن ساكن بودند، هزاران تن را قتل عام كردند. در اين ماجرا نيز آريل شارون نقش اول را ايفا مي كرد. شبه نظاميان فالانژ كه از گذرگاهي كه ارتش اسرائيل باز كرده بود پيشروي مي كردند، ساكنين اين دو اردوگاه را كه اكثرآنان را زنان و كودكان تشكيل مي دادند، قتل عام كردند.
ساكنين اين اردوگاه ها آوارگان فلسطيني و مردم فقير لبناني بودند. در ميان حمله كنندگان علاو بر فالانژيست ها، سعيد حداد يكي از عوامل اسرائيلي هم به چشم مي خورد. پس از اين ماجرا از شارون به عنوان قصاب بيروت ياد شد.

قتل عام كودكان در صبرا و شتيلا
كودكاني كه در صبرا و شتيلا شاهد قتل عام بودند پس از گذشت 26 سال هنوز هم آن ماجراي هولناك را از ياد نبرده اند. در ظرف كمتر از مدت سه روز بيش از 3500 نفر قتل عام شدند، اما كساني كه از اين قتل عام نجات يافتند هنوز هم جزئيات آن را از ياد نبرده اند.
نوال ابو رودينا كه در آن هنگام 6 ساله بود، ماجرا را چنين تعريف مي كند: اسرائيلي ها منور زدند. همه جا مثل روز روشن شد. يك زن لبناني خبر داد شبه نظاميان مسيحي دارند مي آيند كه همه ما را بكشند. پدرم به او گفت ساكت شو، بچه ها مي ترسند، ولي وي مصر بود. يك دفعه فريادهايي شنيديم كه مي گفت شما همه تروريست هستيد و ما همه شما را مي كشيم.
رودينا كه پدرش، خواهر حامله اش كه شكمش دريده شده و جنين آن را در آورده بودند و چند تن ديگر از نزديكان خويش را در اين ماجرا از دست داده در ادامه مي گويد: آنها مواد مخدر مصرف كرده بودند. روي زمين سرنگ هاي خالي ريخته بود. هر جا كه پا مي گذاشتيم يك جسد بود و يا جنازه يكي از همسايه ها را مي ديديم.
قربانيان اين فاجعه امروز در گورهاي دستجمعي خفته اند.
محمود سكا كه در آن تاريخ 7 ساله بود مي گويد: انسان ها را همين طوري بي هدف مي كشتند، حتي نوزادان را. مردها را جلوي ديوار رديف مي كردند و به گلوله مي بستند. شبه نظاميان ما را پيش بچه ها بردند و زن و مرد را از هم جدا كردند. ما را رها كردند و بعد صداي فرياد ها را شنيديم و بعد ديگر هيچ. از پدرم و عمويم هيچ خبري بدست نياورديم.

تحريك شارون باعث آغاز انتفاضه دوم شد
انتفاضه دوم كه از سوي مردم مسلمان فلسطين به عنوان انتفاضه اقصي شناخته مي شود هم با اقدام تحريك آميز شارون و آمدن وي به صحن مسجد الاقصي آغاز شد. به دنبال اين حركت تجاوزكارانه شارون قصاب، گروه هاي فلسطيني در سپتامبر 2000 انتفاضه دوم را آغاز كردند.
انتفاضه دوم كه ظرف مدت كوتاهي از منطقه تحت كنترل حكومت خود مختار به مناطق نزديك به سرزمين هاي تحت اشغال رژيم صهيونيستي كشيده شد، در فوريه 2005 با امضاي توافق آتش بس در شرم الشيخ بين محمود عباس و آريل شارون به ظاهر خاتمه يافت، ولي بسياري از گروه هاي فلسطيني اين توافقنامه را رد كرده به انتفاضه ادامه دادند.
انتفاضه دوم كه به تحريك شارون قصاب آغاز شد، در مدت 8 سال باعث شهادت شدن تعداد زيادي از مردم فلسطين شد.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن