تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استانداران خوزستان ( ايران ) و شاندونگ ( چين ) موافقتنامه امضا كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استانداران خوزستان ( ايران ) و شاندونگ ( چين ) موافقتنامه امضا كردند
پكن - توافقنامه همكاري ميان استان خوزستان و استان شاندونگ جمهوري خلق چين روز شنبه به امضاي " سيد جعفر حجازي " استاندار خوزستان و " جيانگ دامينگ " استاندار شاندونگ رسيد.


به گزارش ايرنا از پكن ، در مراسم امضاي اين توافقنامه همكاري كه در شهر " جي نن " مركز استان شاندونگ چين به امضا رسيد ، جمعي از مقامات و مديران ارشد استانهاي خوزستان و شاندونگ نيز حضور داشتند.
در مراسم امضاي اين توافقنامه طرفين به تشريح توانمنديها و قابليت هاي هر دو استان پرداختند .
حجازي با اشاره به نقاط مشترك دواستان از جمله در مباحث صنايع ، آهن ، فولاد ، پتروشيمي و فرآورده هاي مربوطه ، توليد ات كشاورزي ، صنعتي بر ضرورت بهره گيري از ظرفيت هاي موجود براي گسترش و تقويت همكاري ها تاكيد كرد.
استاندار خوزستان همچنين گسترش همكاري ها در ساير زمينه ها را يادآور شد و با دعوت از استاندار شاندونگ براي سفر به خوزستان ، خواستار تعيين گروههاي كارشناسي و تخصصي جهت اجرايي كردن مفاد اين توافقنامه شد.
وي گفت : براي هريك از بندهاذي مطرح در توافقنامه گروههاي كاري تعيين خواهد شد تا بتوانند ارتباطات لازم را از طريق سفارت جمهوري اسلامي ايران در پكن و دفتر امور اقتصادي وبين المللي استانداري خوزستان و وزارت كشور پيگري نمايند.
" جيانگ دامينگ " استاندار شاندونگ نيز در اين ديدار با استقبال از پيشنهادات استاندار خوزستان گفت كه در آينده گروهي از متخصصان استان شاندونگ به خوزستان اعزام خواهند شد تا مباحث كارشناسي و زمينه هاي همكاري را عميق تر بررسي كنند .
در توافقنامه همكاري ميان استانهاي خوزستان و شاندونگ به همكاري هاي دو استان در زمينه هاي اقتصادي ، تجاري ، علمي ، فناوري ، فرهنگي ، آموزشي ، ورزشي بهداشتي و نيروي انساني اشاره شده است .
ياداور مي شود دفتر امور اقتصادي استانداري خوزستان و دفتر روابط خارجي استان شاندونگ به عنوان دفاتر رابط استاني تعيين شدند.
استاندار خوزستان كه در صدر هياتي از مديران و مسئولان اين استان بنا به دعوت رسمي استاندار شاندونگ به چين سفر كرده است ، همچنين امروز از برخي مراكز صنعتي ، پتروشيمي و فولاد در استان مذكور ديدن كرد .
حجم مبادلات بازرگاني ايران و چين در پايان سال 2007 ميلادي از مرز 20 ميليارد دلار فراتر رفت و پيش بيني مي شود اين رقم در پايان سال 2008 به 26 ميليارد دلار برسد.
آساق ** 275 **
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن