تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استانداران خوزستان ( ايران ) و شاندونگ ( چين ) موافقتنامه امضا كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استانداران خوزستان ( ايران ) و شاندونگ ( چين ) موافقتنامه امضا كردند
اقتصاد. خوزستان . چين . شاندونگ
پكن - توافقنامه همكاري ميان استان خوزستان و استان شاندونگ جمهوري خلق چين روز شنبه به امضاي سيد جعفر حجازي استاندار خوزستان و جيانگ دامينگ استاندار شاندونگ رسيد.

به گزارش ايرنا از پكن ، در مراسم امضاي اين توافقنامه همكاري كه در شهر جي نن مركز استان شاندونگ چين به امضا رسيد ، جمعي از مقامات و مديران ارشد استانهاي خوزستان و شاندونگ نيز حضور داشتند.

در مراسم امضاي اين توافقنامه طرفين به تشريح توانمنديها و قابليت‌هاي هر دو استان پرداختند .

حجازي با اشاره به نقاط مشترك دواستان از جمله در مباحث صنايع ، آهن ، فولاد ، پتروشيمي و فرآورده‌هاي مربوطه ، توليد ات كشاورزي ، صنعتي بر ضرورت بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود براي گسترش و تقويت همكاري‌ها تاكيد كرد.

استاندار خوزستان همچنين گسترش همكاري‌ها در ساير زمينه‌ها را يادآور شد و با دعوت از استاندار شاندونگ براي سفر به خوزستان ، خواستار تعيين گروههاي كارشناسي و تخصصي جهت اجرايي كردن مفاد اين توافقنامه شد.

وي گفت : براي هريك از بندهاذي مطرح در توافقنامه گروههاي كاري تعيين خواهد شد تا بتوانند ارتباطات لازم را از طريق سفارت جمهوري اسلامي ايران در پكن و دفتر امور اقتصادي وبين‌المللي استانداري خوزستان و وزارت كشور پيگري نمايند.

جيانگ دامينگ استاندار شاندونگ نيز در اين ديدار با استقبال از پيشنهادات استاندار خوزستان گفت كه در آينده گروهي از متخصصان استان شاندونگ به خوزستان اعزام خواهند شد تا مباحث كارشناسي و زمينه‌هاي همكاري را عميق تر بررسي كنند .

در توافقنامه همكاري ميان استانهاي خوزستان و شاندونگ به همكاري‌هاي دو استان در زمينه‌هاي اقتصادي ، تجاري ، علمي ، فناوري ، فرهنگي ، آموزشي ، ورزشي بهداشتي و نيروي انساني اشاره شده است .

ياداور مي‌شود دفتر امور اقتصادي استانداري خوزستان و دفتر روابط خارجي استان شاندونگ به عنوان دفاتر رابط استاني تعيين شدند.

استاندار خوزستان كه در صدر هياتي از مديران و مسئولان اين استان بنا به دعوت رسمي استاندار شاندونگ به چين سفر كرده است ، همچنين امروز از برخي مراكز صنعتي ، پتروشيمي و فولاد در استان مذكور ديدن كرد .

حجم مبادلات بازرگاني ايران و چين در پايان سال ‪ ۲۰۰۷‬ميلادي از مرز ‪۲۰‬ ميليارد دلار فراتر رفت و پيش بيني مي‌شود اين رقم در پايان سال ‪ ۲۰۰۸‬به ‪ ۲۶‬ميليارد دلار برسد.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن