تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله مكارم شيرازي: مسلمانان جهان با اتحاد،حق خود را از دشمنان و ظالمان بگيرند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آيت الله مكارم شيرازي: مسلمانان جهان با اتحاد،حق خود را از دشمنان و ظالمان بگيرند
سياسي. مكارم. مسلمين
آيت الله ناصر مكارم شيرازي گفت: مسلمانان جهان با اتحاد خود مي‌توانند، حرف اول را در جهان بزنند و حق خود را از دشمنان و ظالمان بگيرند.

به گزارش ايرنا ، آيت الله ناصر مكارم شيرازي از مراجع تقليد، شامگاه جمعه، در ديدار با رييس سازمان صدا و سيما و اعضاي شركت‌كننده اولين كنفرانس جهاني راديوهاي قرآني و اسلامي با اشاره به تشكيل اتحاديه راديوهاي قرآني و اسلامي گفت: اين حركت سبب آبروي نظام و انقلاب اسلامي است.

وي تصريح كرد: افزايش فعاليت‌هاي قرآني كار بزرگي براي مبارزه با دشمنان است؟ چون بسياري از دشمنان تلاش مي‌كنند، تا قرآن را ضعيف و كم اهميت جلوه دهند.

اين مرجع تقليد، كنفرانس راديوهاي قرآني و اسلامي را بسيار با اهميت خواند و به رواياتي درباره اهميت قرآن اشاره كرد و اظهار داشت: قرآن منبع بزرگي است كه پاسخ همه فتنه‌ها را با رجوع به آيات قرآن مي‌توان دريافت كرد.

وي تاكيد كرد: راه مقابله با فتنه‌هاي سياسي، اقتصادي و اخلاقي همگي با رجوع به قرآن شناسايي و يافت مي‌شود.

آيت الله مكارم شيرازي با بيان اين كه دشمنان جسم و جان قرآن را مورد هدف قرار داده اند، يادآور شد: هم اينك آمريكايي‌ها در عراق جسم قرآن را مورد هدف قرار مي‌دهند و همچنين دشمنان با ايجاد شبهات عليه قرآن جان بزرگ‌ترين كتاب آسماني را در آماج حملاتشان قرار داده اند.

وي بهترين راه عقب نشيني دشمنان براي حمله به قرآن را افزايش فعاليت‌هاي قرآن دانست و در ادامه تاكيد كرد: در شرايطي كه دشمنان جسم و جان قرآن را مورد هدف قرار داده اند، نبايد قرآن را تنها گذاشت.

اين استاد سطح عالي حوزه علميه قم بيان داشت: خوشبختانه به بركت رسانه هاي قرآني، امروز قرآن از مهجوريت بيرون آمده است كه افزايش فعالان قرآني، حافظان، مفسران و قاريان قرآن بهترين دليل بر اين مدعا است.

اين مرجع تقليد ادامه داد: قرآن حلقه اتصال مسلمانان جهان است و مي‌تواند بيش از يك ميليارد مسلمان جهان را با هم متحد و يكپارچه كند تا در برابر دشمنان مانند كوهي، ايستادگي كنند.

آيت الله مكارم شيرازي در پايان ياد آور شد: بايد در صدر همه برنامه‌هاي مدارس و دانشگاه ها، برنامه‌ها و فعاليت‌هاي قرآني باشد.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن