تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812762376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در دومين جشنواره و نمايشگاه ملي رسانه‌هاي ديجيتال برگزيدگان بخش نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در دومين جشنواره و نمايشگاه ملي رسانه‌هاي ديجيتال برگزيدگان بخش نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي معرفي شدند
خبرگزاري فارس: برگزيدگان بخش نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال با حضور عيسي زارع‌پور دبير جشنواه رسانه‌هاي ديجيتال تقدير شدند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس در مراسم اختتاميه اين بخش كه با حضور مسئولان ارشاد برگزار شد عيسي زارع پور در سخناني درباره حمايت از نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي و شناسنامه دار شدن اين نرم‌افزارها تاكيد كرد.
در بخش بهترين اثر با مخاطب كودك و نوجوان، لوح تقدير دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به اثر «دنياي اتل متل» از شركت سوره‌نما پرداز سيد‌سجاد سيد‌زاده و اثر لوح هوشمند آرين از شركت رايان سيستم اميديه حسين حمدي اهدا شد. همچنين لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در بخش بهترين اثر با مخاطب كودك و نوجوان به اثر شميم ايمان از شركت سروش مهر آريا ابراهيم بهادري تعلق گرفت.
بر اساس اين گزارش تنديس سيمين و لوح افتخار دومين جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال در بخش بهترين اثر با مخاطب كودك و نوجوان به اثر مسافر كوچولو از موسسه توليد نرم‌افزار اسلامي (متنا) حجت‌الاسلام والمسلمين مرتضي مطهري اهدا شد. همچنين تنديس زرين و لوح افتخار اين جشنواره در همين بخش به اثر «دبستان قرآن 3» از موسسه فرهنگي _‌هنري ياسين امين به حجت‌الاسلام والمسلمين سيد‌علي شبيري اهدا شد.
اين گزارش تصريح مي‌كند در بخش بهترين اثر مبلغ و مورج اسلام و معارف اسلامي لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به اثر «دانشنامه‌نبوي» از مركز تحقيقات كامپيوتر علوم انساني به حجت‌الاسلام والمسلمين سيد‌جواد ابن الرضا اثر «ترنم وحي» از ترنم انديشه جوان به محمد‌مهدي علي محمدي اهدا شد.
همچنين تنديس سيمين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در اين بخش به اثر «كريمه» از موسسه فرهنگي _ هنري ياسين امين، به عليرضا تقيان تعلق گرفت.
بهترين نرم افزار در اين بخش جايزه خود را در مراسم اختتاميه كه فردا برگزار مي‌شود از رياست جمهوري دريافت خواهد كرد.
اين گزارش ادامه مي‌دهد در بخش بهترين اثر در حوزه فرهنگ عمومي با مخاطب خانواده لوح تقدير دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به اثر «كول‌پشتي» از شركت مهندسي سبز به علي اسماعيل‌پور اهدا شد.
همچنين لوح افتخار اين جشنواره در اين بخش به اثر «شيطان‌شناسي» از موسسه فرهنگي رايان طليه به محمد دؤلي اهدا شد.
بر اساس اين گزارش لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در بخش بهترين اثر در حوزه فرهنگ عمومي با مخاطب خانواده به اثر «مبلغ خانواده» از موسسه فرهنگي_ هنري ياسين امين به حجت‌الاسلام والمسلمين جليل مرادي تعلق گرفت.
هيئت داوران در اين بخش اثري را شايسته مقام دوم ندانست. همچنين بهترين نرم افزار در اين بخش جايزه خود را در مراسم اختتاميه از دست رئيس جمهور دريافت خواهد كرد.
در مراسم اختتاميه بخش نرم‌افزارهاي چند رسانه‌‌اي در بخش بهترين اثر مبلغ و مروج ارزش‌هاي انقلاب و انديشه‌هاي حضرت امام خميني (ره) لوح تقدير دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به اثر «تاريخ معاصر» از آرمان گستر رسانه نوين به محمود عرفانيان و اثر «چشمه عاشورا» از موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام خميني (ره) به توكل محمدي اهدا شد.
همچنين لوح افتخار اين جشنواره به اثر «بي‌تاب روح‌الله» از موسسه فرهنگي پيام فدك سيدميثم هاشم‌زاده و اثر «تاريخ معاصر ايران» از موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران مختار حديدي تعلق گرفت. هيئت داوران در اين بخش هيچ اثري را شايسته مقام دوم ندانست. بهترين نرم‌افزار اين بخش نيز جايزه خود را در مراسم اختتاميه از رئيس جمهور دريافت مي‌كند.
در بخش بهترين اثر مبلغ و مروج فرهنگ ايثار و شهادت و دفاع مقدس ضمن معرفي بنياد شهيد و امور ايثارگران به عنوان متولي حوزه ايثار و شهادت در اين جشنواره، لوح تقدير دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به اثر «پلاك 8» از موسسه 8 ولايت به محمد خراساني زاده و اثر «آسماني‌ها» از موسسه پيام فدك به سيد ‌ميثم هاشم‌زاده اهدا شد. همچنين لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در اين بخش به اثر «والفجر 10» از موسسه فرهنگي رايان طليه به محمد دؤلي تنديس سيمين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در اين بخش به اثر «شهيد چمران» از شركت پرتوپوياي ايثارگران اصغرلو تعلق گرفت. هيات داوران در اين بخش اثري را شايسته كسب مقام اول ندانست.
در بخش بهترين اثر مبلغ و مروج زبان و ادب فارسي لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به اثر «درج خيام» از شركت مهر ارقام رايانه به محمدرضا طلايي اهدا شد. همچنين تنديس سيمين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در اين بخش به اثر «از دريا به دريا (تفسير مثنوي معنوي)» از شركت آويژه سيستم پارس به اميرحسين عابديني اهدا شد.
تنديس زرين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر تنوع اطلاعات، اهميت موضوع، اعتبار علمي محتوا، شناسايي و معرفي مفاخر ادب فارسي و اثر «شاهنامه» از مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي به حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمود سالاري نژاد اهدا شد.
در بخش بهترين اثر ايران‌شناسي و مبلغ و مروج فرهنگ و هنر ايراني لوح تقدير دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر جذابيت در ارايه مطالب، سادگي، يكنواختي و همگوني محتوا به اثر «كيش» از شركت كيش آي لند به حسام راهبر اهدا شد. همچنين لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر جامعيت اطلاعات، ارتباط اطلاعات چند رسانه‌اي با يكديگر به اثر «ايرانيان _ تاريخ و بناهاي تاريخي» از موسسه ويستا آرا به جواد اتفاق تعلق گرفت. همچنين لوح افتخار جشنواره در اين بخش به خاطر توجه به مفاخر و ميراث ايراني، كمك به توسعه صنعت گردشگري به اثر «راهنماي گردشگري شيراز» از شركت پارس رسانا نگار به محمد جامعي اهدا شد.
تنديس سيمين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در بخش بهترين اثر ايران‌شناسي و مبلغ و مروج فرهنگ و هنر ايراني به خاطر ارايه تصاوير جذاب، راهنمايي گردشگران و زيبايي رابط كاربري به اثر «تمدن» از شركت پرداز نرم‌افزار البرز به سيد‌محمد‌رضا حسيني اهدا شد.
بهترين نرم‌افزار در اين بخش نيز جايزه خود را در مراسم اختتاميه نهايي از دستان رئيس جمهور دريافت مي‌كند.
در بخش بهترين اثر مبلغ و مروج فرهنگ انتظار و مهدويت هيئت داوران بخش نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي لوح افتخار اين جشنواره را به خاطر پرداخت زيباي موضوع، پاسخگويي به سوالات و نيازهاي مخاطبان به اثر «آفتاب عشق» از مركز تخصصي مهدويت به «آقاي» اهدا كرد. همچنين تنديس سيمين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در اين بخش به خاطر دقت در انتخاب محتوا، زيبايي و سادگي رابط كاربري به اثر «ستاره 14» از موسسه فرهنگي _ هنري ياسين امين به حجت‌الاسلام والمسلمين جليل مرادي اهدا شد. هيات داوران در اين بخش اثري را شايسته كسب مقام اول ندانست.
در بخش بهترين اثر مبلغ و مروج فرهنگ اسلامي _ ايراني به زبان‌هاي غير فارسي لوح تقدير دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر ارايه تصوير زيبا و نوگرا از ايران اسلامي، ارايه اطلاعات جامع به قالب‌هاي متنوع به اثر «ايران پرشيا» از موسسه تحقيقات و انتشارات كاروان به حسن زندگي اهدا شد. همچنين لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر آموزش ساده، موثر، زيباي زبان و خط فارسي به اثر «الفباي ايران دو» از شركت راي مهر تعلق گرفت.
تنديس سيمين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر انتخاب زيباي موضوع قرآني، پرداخت ساده و زيباي مطالب به اثر «صبا نوجوانان_ انگليسي» از موسسه فرهنگي _ هنري ياسين امين به عليرضا تقيان تعلق گرفت. هيئت داوران در اين بخش اثري را شايسته كسب مقام اول ندانست.
در بخش بهترين معماري اطلاعات و رابط كاربري لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر كيفيت موتور نمايش، بهينه‌سازي پردازش اطلاعات، تنوع و استفاده درست و مناسب از كنترل‌ها به اثر «درج خيام» از شركت مهر ارقام رايانه به محمد‌رضا طلايي اهدا شد.
همچنين تنديس سيمين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در اين بخش به خاطر كاربري آسان، كيفيت موتور نمايش، بهينه‌سازي پردازش داده‌ها به اثر «سال نما» از موسسه فرهنگي_ هنري ياسين امين به سيد‌محمد مجد اهدا شد. تنديس زرين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر كيفيت موتور جستجو و موتور نمايش، كاربري آسان، هماهنگي و تناسي صفحات به اثر «جامع‌التفاسير نور» از مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي به ابوالحسن عبدالعلي‌زاده اهدا شد.
در بخش بهترين ارتباط تصويري لوح تقدير دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر توجه به نياز مخاطبان، طراحي متناسب با موضوع به اثر نيايش، از موسسه توليد نرم‌افزار اسلامي«متنا» به مجتبي مطهري اهدا شد. همچنين لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر نوع‌آوري در ارايه مطالب، تناسب گرافيك با موضوع، ايجاد فضاي متناسب با موضوع به اثر «مسجد‌الاقصي» از گروه پژوهشي _ هنري حنيف به محمد‌تقي زاهدي تعلق گرفت. تنديس سيمين و لوح افتخار اين جشنواره به خاطر هماهنگي محتوا، سادگي رابط كاربري، تناسب گرافيك با موضوع به اثر «راهنماي گردشگري شيراز» از شركت پارس رسانا نگار به محمد جامعي اهدا شد.
همچنين تنديس زرين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در بخش بهترين ارتباط تصويري به خاطر سادگي، تناسب گرافيك با موضوع، يكپارچگي در عين تنوع به اثر «كيش‌» از شركت كيش آيلند به حسام راهبر تعلق گرفت.
در بخش بهترين ابزار توسعه كاربري خط و زبان فارسي در محيط ديجيتال، لوح تقدير دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر رفع مشكلات كاربري زبان فارسي در يكي از مهمترين نرم‌افزارهاي توليد نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي به اثر «پارسي ساز فلش» از شركت هاتف به پرداز به مرتضي خادم‌المله اهدا شد. همچنين لوح تقدير جشنواره در اين بخش به خاطر امكان استفاده از خطوط اصيل ايراني _ اسلامي در ويرايش متون و ايجاد فضاي ايراني _ اسلامي به اثر «ميرعماد» به ناصر آذرشب تعلق گرفت.
لوح افتخار اين جشنواره در بخش بهترين ابزار توسعه كاربري خط و زبان فارسي در محيط ديجيتال به خاطر سرعت بخشيدن به ورود اطلاعات به زبان فارسي و ياري رساني كاربران فارس‌زبان به اثر «نويس يار» به شركت اصل گويش پرداز به هادي ويسي اهدا شد.
تنديس زرين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در اين بخش به خاطر اهميت موضوع پرداخته شده گستره وسيع مخاطب به اثر «مترجم پارس» از شركت مبنا رايانه پژواك به عباس حسيني فرزين تعلق گرفت. هيئت داوران در اين بخش اثري را شايسته كسب مقام اول ندانست.
در بخش بهترين ابزار توليد محتواي فارسي نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي لوح افتخار دومين جشنواره‌هاي ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر سهولت در ايجاد نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي به صورت مشترك به آثار «ابزار نشر الكترونيك نويسا» از شركت رسانه ساز دانش به برزو نادرلويي و «شتاب چند رسانه ساز» از شركت شتاب تك امروز به بهرنگ فرحناكيان اهدا شد. همچنين لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر سهولت در ورود گويش زبان فارسي در فضاي ديجيتال به اثر «ديكته زبان فارسي نويسان» از شركت عصر گويش‌ پرداز به هادي ويسي تعلق گرفت.
تنديس سيمين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در بخش بهترين ابزار توليد محتواي فارسي به خاطر سهولت در وارد كردن متون فارسي در فضاي ديجيتال به اثر «نويسه خوان آراكس» از شركت هدا سيستم به سعيد نوريان اهدا شد.
بهترين نرم‌افزار در اين بخش جايزه خود را در مراسم اختتاميه فردا از دستان رئيس جمهور دريافت خواهد كرد.
اين گزارش مي‌افزايد در بخش بهترين اثر آموزشي لوح تقدير دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر استفاده از عناصر داخلي، جذابيت و ظرافت در طراحي به اثر «انگليسي بدون توقف» از شركت آريانا داده انديشه به حسن نجفي اهدا شد.
همچنين لوح افتخار اين جشنواره به خاطر جذابيت، بهره‌گيري از متد‌هاي آموزشي متناسب با كودكان به اثر «دنياي كودكانه» از نيچل رايان خانم اسلامي و آقاي مقدم تعلق گرفت. همچنين تنديس سيمين و لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در اين بخش به خاطر ايجاد ارتباط با مخاطب، زيبايي در عوامل گرافيكي و ظرافت در طراحي به اثر «آموزش ورد 2007» از مجتمع فني تهران به فريبرز فروزان اهدا شد.
تنديس زرين و لوح افتخار اين جشنواره در بخش بهترين اثر آموزشي به خاطر نوآوري به اثر «آزمايشگاه مجازي فيزيك از شركت رهاورد نوين معماري اطلاعات به علي منفرد تعلق گرفت.
در بخش بهترين اثر پژوهشي لوح تقدير دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر توجه به نيازهاي علمي اقشار جامعه و ارايه محتواي علمي به زبان ساده به اثر «كاشت و برداشت پنبه» از دفتر خدمات تكنولوژي آموزشي معاونت ترويج و آموزش جهاد كشاورزي به حميد‌رضا معظي اهدا شد. همچنين لوح تقدير دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر برطرف كردن نيازهاي علمي كشور به اثر «ارزياب وز وز گوش» به شركت فناوران گسترش سلامت اهدا شد.
لوح افتخار دومين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال به خاطر برطرف كردن نيازهاي اساسي در امر پژوهش و روان‌سازي امر پژوهش به اثر «ديكته زبان فارسي نويسا» از شركت عصر گويش پرداز به هادي ويسي تعلق گرفت.
انتهاي پيام/
 جمعه 10 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن