تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820654538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تجليل از تلاش‌هاي قرآني آيت‌الله مكارم شيرازي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تجليل از تلاش‌هاي قرآني آيت‌الله مكارم شيرازي
قم / واحد مركزي خبر/فرهنگي

در مراسمي با حضور رئيس سازمان صداوسيما از مقام علمي و قرآني آيت‌الله مكارم شيرازي تجليل شد.
در اين مراسم كه اعضاي هيئت مديره اتحاديه راديوهاي قرآني و اسلامي حضور داشتند، لوح و تنديس ويژه اين اتحاديه به پاس يك عمر تلاش آيت‌الله مكارم شيرازي در حوزه قرآن و معارف ديني به ايشان اهدا شد.
آيت‌الله مكارم شيرازي در اين مراسم ، تشكيل اتحاديه راديوهاي قرآني و اسلامي را باعث افتخار مسلمين و ابتكار ارزشمندي براي مقابله با هتاكي‌هاي دشمنان عليه قرآن
دانست .
ايت الله مكارم شيرازي با اشاره به احاديث معصومين(ع)، تنها راه در امان ماندن از فتنه‌هاي دشمنان دين را پناه بردن به دامن قرآن دانست و گفت: فتنه‌هاي سياسي، فرهنگي،اقتصادي و اخلاقي از مصاديق بارز اينگونه فتنه‌ها به شمار مي‌روند كه اطراف ما را گرفته‌ است.
ايت الله مكارم شيرازي خاطر نشان كرد: دشمنان امروز نه تنها جسم قرآن، بلكه جان آن‌را مورد هدف قرار داده‌اند كه نمونه اين اهانت‌ها در تير باران كتاب وحي به دست اشغالگران عراق و ايراد شبهات به مفاهيم قرآن در كشورهاي غربي به چشم مي‌خورد.
ايت الله مكارم شيرازي از نقش رسانه ملي در فراگير شدن فرهنگ قرآني در كشور قدرداني كرد و افزود: به بركت رسانه‌هاي ديني، قرآن از محجوريت در بين مسلمان بيرون آمده و شمار حافظان، قاريان و مفسران قرآن هر روز رو به افزايش است.
آيت‌الله مكارم شيرازي تلاش رسانه‌هاي قرآني را موجب عقب‌ نشيني دشمنان اسلام دانست و گفت: قرآن حلقه اتصال يك ميليارد و 400 ميليون مسلمان در جهان است .
ايت الله مكارم شيرازي تاكيد كرد: رسانه‌ها بايد از قران براي اتحاد مسلمانان و ايستادگي در برابر هجمه‌هاي دشمنان استفاده كنند تا بتوانند در دنيا سخن حق خود را مطرح كنندو در مجامع بين‌المللي صاحب كرسي و جايگاه خاصي شوند.
رئيس سازمان صداوسيما نيز در اين مراسم با قدرداني از توجه آيت‌الله مكارم شيرازي به رسانه ملي گفت: اتحاديه تازه تاسيس راديوهاي قرآني و اسلامي كه متشكل از نمايندگان 70 راديو از پنج قاره هستند، فعاليت خود را با تجليل از يكي از مفسران به نام جهان تشيع آغاز مي‌كنند.
آقاي ضرغامي با اشاره به آثار رسانه‌ها در تبليغات جهاني، اظهار اميدواري كرد: راديوهاي جهان كه حول محور قرآن فعاليت مي‌كنند، بتوانند با بهره‌گيري از كلام وحي زمينه‌هاي اتحاد و انسجام بين مسلمانان را فراهم كنند.
رئيس رسانه ملي گفت : اين مجموعه كه از راديوهاي 24 ساعته و اينترنتي تشكيل شده‌ است و پيام الهي را به اقصي نقاط جهان مخابره مي‌كند، مي‌تواند با همفكري و تبادل تجربيات در اين شرايط جهاني منشا خير و تعالي اسلام باشد.
0002
 جمعه 10 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن