تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819971738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بچه ها و گربه ها


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: بچه ها و گربه ها ، بخش اول



گربه ها ممکن است یکی از بهترین اعضای خانواده های دارای کودک شوند . گربه هایی وجود دارند که بهترین دوست بچه ها هستند و از زندگی در کنار آنها لذت میبرند .
اگر دارای کودک هستید و میخواهید بدانید که چه زمانی باید چه نوع گربه ای را وارد خانه تان کنید و یا اگر گربه دارید و میخواهید بدانید که چطور میتوان او و کودکتان با یکدیگر دوست شوند ممکن است این مقاله به کارتان بیاید .
قبل از آوردن گربه موارد مهمی باید در نظر گرفته شود که چه نوع گربه ای را در چه زمانی میخواهید بیاورید . همچنین در این مقاله توضیح داده خواهد شد که چرا گربه ها اکثرا برای خانواده های دارای بچه بهتر از سگها هستند .



انتخاب گربه ای مناسب با توجه به سن کودک شما
یکی از موارد مهم قبل از آوردن گربه در خانه ای کودک در آن وجود دارد رضایت قلبی پدر و مادر کودک است ، زیرا آنها قرار است از گربه نگهداری کنند و یک صاحب ناراضی موجب به وجود آمدن حیوانی نارحت و ناراضی است . بنابراین اگر میخواهید گربه را فقط برای سرگرم شدن کودکتان بیاورید بهتر است از آوردن گربه منصرف شوید .
هیچگاه مسئولیت گربه ای را کاملا به کودکتان نسپارید و به یاد داشته باشید گربه یک موجود زنده است نه وسیله ای برای آموزش مسئولیت پذیری برای کودکان شما .
مسئولیت کار های گربه را خودتان به عهده بگیرید و فقط بگذارید کودک در بخشی از آنها به شما کمک کند و در آن هنگام هم کار کردن کودک را زیر نظر داشته باشید .
یک بچه گربه روزانه نیاز به بازی ، شانه کردن موها ، ارتباط با انسانها و تمرین و فعالیت های بدنی نیاز دارد . کودک شما ممکن است بتواند از پس بازی و ارتباط با انسان نیاز های گربه را برآورده کند ولی نمیتواند از پس پاک کردن ظرف خاک ، شانه کردن موها و تمرین دادن گربه بر آید و این وظیفه شماست .
قبل از آوردن گربه مطمئن شوید که همه ی اعضای خانواده با آوردن حیواند موافقند . اگر مسئولیت هایتان برای نگهداری از بچه های کوچکتان زیاد است بهتر است صبر کنید تا کودکتان بزرگتر شده و از شدت مسئولیت هایتان کاسته شود تا بتوانید گربه و کودکانتان را به نحو احسن نگهداری کنید .
خانه هایی که در آنها بچه وجود دارند معمولا شلوغ تر و پر سر و صدا تر از خانه های معمولی هستند پس بهتر است شما گربه ای آرام را به خانه بیاورید و به یاد داشته باشید هیچگاه به فرزندانتان اجازه ندهید به حیوان ظلم کنند و او را مانند یک اسباب بازی بدانند و حکایتتان مثل آن دختر بچه پنج ساله نشود که گربه ای را آرایش کرده و در مقداری لباس پیچیده و از دمش آن را در حیاط به دنبال خود میکشد و میخندند .
گربه ها بر خلاف سگها به نوازش های آرام و مودبانه نیاز دارند ولی بچه ها مخصوصا پسر بچه ها علاقه دارند که به دنبال حیوان بدوند و آن را به زور در بغل گرفته و نوازش کنند . اگر شما دارای کودکان پرانرژی یا هایپر هستید گربه انتخاب خوبی برای یک حیوان خانگی نیست .
گربه ها از سگها سریع تر و دارای انعطاف پذیری بیشتری هستند و اگر احساس کنند که دارند توسط کودکی اذیت میشوند از او دور شده و یا بر ارتفاع بلندی میپرند و از دسترس او دور میگردند و برخلاف سگها ممکن نیست به کودکان حمله کرده یا به آنها آسیب بزنند .
به یاد داشته باشید برخی از گربه ها هیچگاه به بودن در خانواده ای با کودک عادت نمیکنند و برخی کودکان هیچگاه به گربه به عنوان یک موجود زنده و دارای حق زندگی نگاه نمیکنند . آوردن گربه در خانه ای که بجه در آن وجود دارد تصمیم مهمی است و نیاز به دقت و تقکر دارد .







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن