تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820125874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جايزه ليگ فوتبال قهرمانان آسيا افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جايزه ليگ فوتبال قهرمانان آسيا افزايش يافت
ورزش. خارجي . فوتبال
جايزه نقدي فصل اينده مسابقات فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي آسيا به ‪۱۴‬ ميليون دلار افزايش يافت.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از كوالالامپور، تعداد تيم‌هاي حاضر در مهمترين مسابقات باشگاه‌هاي آسيا از سال ‪ ۲۰۰۹‬از ‪ ۲۸‬تيم به ‪ ۳۲‬افزايش مي‌يابد اما براي بالا بردن سطح استاندارد اين رقابت ها، معيارهاي سخت تري براي شركت كنندگان در نظر گرفته شده است.

تكوآكي سوزوكي نايب ريييس پروژه ليگ حرفه‌اي كنفدراسيون فوتبال آسيا (‪AFC‬ ) در حاشيه سمينار مربيان اين كنفدراسيون گفت: افزايش جايزه نقدي مسابقات ، انگيزه باشگاه‌ها را براي تطبيق با شرايط جديد رقابت‌ها بالا مي‌برد. با توجه به بودجه جديد، سود باشگاه‌ها از شركت در مسابقات بسيار بيشتر مي شود.

بنابراين گزارش، در حالي كل بودجه در نظر گرفته شده براي مسابقات ‪،۲۰۰۹‬ بيست ميليون دلار اعلام شده است كه بودجه اختصاص يافته به مسابقات امسال ‪۴‬ ميليون دلار بود.

‪ ۷۰‬درصد از اين ‪ ۲۰‬ميليون دلار به عنوان جايزه نقدي به تيم‌ها داده مي‌شود به طوريكه تيم قهرمان علاوه بر پاداش مربوط به مراحل اوليه مسابقات، ‪۱/۵‬ ميليون دلار دريافت خواهد كرد. پاداش هر پيروزي در مراحل گروهي نيز ‪۴۰‬ هزار دلار در نظر گرفته شده است.

سوزوكي افزود: اين بدان مفهوم است كه حتي اگر تيمي موفق به صعود به مرحله يك چهارم نهايي نشود هم هنوز انگيزه لازم براي ارايه عملكردي شايسته را دارد.

كنفدراسيون فوتبال آسيا قصد دارد فوتبال اين قاره را به سمت هرچه حرفه اي تر شدن سوق دهد و بر همين اساس قوانين جديدي را براي شركت تيم‌ها در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در سال ‪ ۲۰۰۹‬وضع كرده است.

تيم‌هايي كه مي‌خواهد در اين مسابقات شركت كنند بايد با رعايت
استانداردهاي خاصي در رابطه با مسائل مربوط به تيم ها، حضور تماشاگران، بازاريابي، ورزشگاه‌ها و مقررات رسانه اي، رضايت كنفدراسيون آسيا را جلب كنند.

تا كنون يازده كشور مورد ارزيابي قرار گرفته‌اند كه از اين ميان فقط جي - ليگ ژاپن، تمامي معيارها را داشته است.

فينال مسابقات امسال ليگ قهرمانان آسيا ماه آينده بين تيم‌هاي آدلايد يونايتد استراليا و گامبا اوزاكاي ژاپن برگزار خواهد شد.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن