تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814260320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهداد: تمام ظرفيت ايرنا در خدمت دولت خدمتگزار است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بهداد: تمام ظرفيت ايرنا در خدمت دولت خدمتگزار است
مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت: ايرنا به عنوان رسانه اي فراگير، موثر و داراي 80 نمايندگي داخلي و خارجي تمام ظرفيت خود را براي اطلاع رساني درباره سياست ها و عملكرد دولت خدمتگزار به كار گرفته است و تقويت اين روند را با جديت و بدون توجه به هياهو دنبال مي كند.


محمدجعفر بهداد پيش از ظهر دوشنبه طي سخناني در نشست استانداران سراسر كشور در محل وزارت كشور، تاكيد كرد: خبرگزاري جمهوري اسلامي به عنوان رسانه اي فراگير، موثر و داراي 80 نمايندگي داخلي و خارجي، تمام ظرفيت خود را براي اطلاع رساني درباره سياست ها وعملكرد دولت خدمتگزار به كار گرفته است و تقويت اين روند را با جديت و بدون توجه به هياهو دنبال مي كند.
بهداد با اشاره به فرمايشات موكد مقام معظم رهبري مبني بر ضعف دولت در امر اطلاع رساني گفت: خبرگزاري جمهوري اسلامي در رويكردي ولايتمدارانه و حرفه اي تمام امكانات خود را براي انعكاس خدمات دولت به مردم به كار گرفته است.
مديرعامل ايرنا حجم انبوه اقدامات سازنده و موثر دولت را نشان كارآمدي دولت نهم و وفاداري رييس جمهوري به وعده ها و مواضع اصولي خود ذكر كرد و افزود: در شرايطي كه هجمه رسانه اي گسترده اي در داخل و خارج كشور عليه دولت اسلامي احمدي نژاد در جريان است، رسانه هاي اصولگرا به ويژه خبرگزاري جمهوري اسلامي بايد بر اساس تكليف ملي و به احترام قاعده مردمسالاري به تشريح سياست ها و انتشار خدمات دولت عدالت محور بپردازند.
بهداد در ادامه از استانداران خواست امكانات و توان ايرنا را در مركز استان متبوع خود در جهت انعكاس سياست ها و عملكردهاي دولت به ياري بگيرند و اين فرصت اطلاع رساني در مقياس ملي و استاني را از دست ندهند.
مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي همچنين ارائه اطلاعات و اخبار مربوط به فعاليت دولت را به عنوان مواد خام رسانه ها از سوي دستگاه‌هاي اجرايي ضروري دانست و خاطرنشان كرد: رسانه ها متناسب با حجم و كيفيت فعاليت مجريان و دستگاه هاي اجرايي امكان فعاليت و انجام وظيفه دارند.
وي وجود روابط عمومي را به عنوان ظرفيت بزرگ اطلاع رساني يادآور شد و توجه ويژه استانداران را به اين موضوع در فعال سازي شبكه گسترده روابط عمومي ها در سطح ادارات كل استاني و ادارات شهرستاني موثر خواند.
سيام/1962/ 1535
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن