تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814218693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«باد دبور» و «سيانوزه» از ايران جشنواره‌ي فيلم «لايپزيك» از فردا آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: «باد دبور» و «سيانوزه» از ايران جشنواره‌ي فيلم «لايپزيك» از فردا آغاز مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

فيلم‌هاي مستند «باد دبور» به كارگرداني محمدرسول‌اف و «سيانوزه» ساخته‌ي رخساره قائم‌مقامي در جشنواره‌ي فيلم «لايپزيك» آلمان به روي پرده مي‌روند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين رويداد سينمايي امسال از 27 اكتبرالي 2 نوامبر (6 تا 11 آبان ماه ) ميزبان مطرح‌ترين فيلم‌هاي مستند و انيميشن از سراسر جهان خواهد بود.

در پنجاه‌ويكمين دوره برپايي اين فستيوال براي نخستين‌بار پانزده فيلم انيميشن و مستند ساخته شده توسط فيلمسازان افغاني درمعرض تماشاي مخاطبان قرار مي‌گيرد كه ازجمله آنها مي‌توان به «دختري از كابل» (شكيبا آديل) و «يك روز از زندگي راحله» ( دل افروز زيرك) اشاره كرد.

ازجمله بخش‌هاي مهم اين دوره از جشنواره فيلم لايپزيك مي‌توان به چشم‌انداز سينماي انيميشن، انيميشن مستند، انيميشن‌سازان جوان و مستندهاي بين‌المللي اشاره كرد.

فيلم «سيانوزه» روزهاي 29 و 31 اكتبر دربخش مسابقه فيلمسازان جوان و فيلم «باد دبور» در بخش برنامه مستند بين‌الملي روزهاي 31 اكتبر اول نوامبر به نمايش در مي‌آيند.

ازجمله فيلم‌هاي مطرح حاضر در جشنواره‌ي لايپزيك مي‌توان به «احمق‌ها و فرشته‌ها» (بيل پليمتون)،«هيماليا جاده‌اي به آسمان» (ماريان چائود)، «هتل صحرا» (بتينا هاسن) و «دنياي لوتمن» نام برد.

دربخش مستند جشنواره، برنامه نمايش‌هاي ويژه از جمله يك روز ويژه براي سينماي چين، كمپ اكتشاف و مروري برآثار «پيوحر يا روس» برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن