تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812695216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اخبار كوتاه اقتصادي
بليت قطار گران نمي شود
قيمت بليت قطار در بخش دولتي همچنان ثابت است اما در بخش خصوصي امسال مقداري قيمت بليت افزايش يافت ولي در حال حاضر برنامه اي درباره افزايش قيمت بليت در قطارهاي دولتي نداريم .
معاون وزير راه و ترابري و مدير عامل راه آهن در گفت و گو با ايسنا اظهار كرد : مشكل فروش بليت در بخش مسافري به نابرابري عرضه در مقابل تقاضا برمي گردد. راه آهن فقط يك سوم تا يك چهارم نياز روزهاي عادي و يك دهم يا يك دوازدهم نياز مردم را در روزهاي شلوغ مانند ايام نوروز و تابستان مي تواند پاسخگو باشد.
حسن زيدي افزود : اميدواريم با توجه به تقاضاي فراوان از اين بخش و حمايتي كه مي شود سهم حمل ونقل ريلي افزايش يابد و به سمت توسعه شتابان راه آهن حركت كنيم . در شرايط فعلي نيز با توجه به توسعه اي كه در ناوگان و خطوط راه آهن در زمينه برقي كردن دو خطه كردن ساخت خطوط جديد پيش بيني كرده ايم در آينده نزديك به سمت تعادل در عرضه و تقاضا حركت مي كنيم .
امضاي موافقت نامه توزيع سود سهام عدالت با بانكهاي عامل يكشنبه آينده
مدير عامل كارگزاري سهام عدالت گفت : موافقتنامه توزيع سود هزار و 800 ميلياردتوماني سهام عدالت توسط بانك يكشنبه آينده باحضور وزير اقتصاد منعقد مي شود تا در آبان ماه پرداخت سود مرحله اي به مشمولان آغاز شود.
محمد جواد شيخ در گفت و گو با خبرگزاري فارس در رابطه با وضعيت پرداخت سود هزار و 800 ميليارد توماني به مشمولان سهام عدالت اظهار داشت : يكشنبه آينده موافقت نامه پرداخت سود توسط 5 بانك كشاورزي رفاه سپه تجارت و صادرات با حضور وزير اقتصاد منعقد مي شود تا زمينه توزيع سود سالانه سهام عدالت فراهم شود.
وي با بيان اين كه زمان دقيق پرداخت سود سهام عدالت مشخص نيست تصريح كرد : در آبان ماه فرايند توزيع سود مرحله به مرحله آغاز خواهد شد كه در مرحله اول به مشمولان كميته امداد و سازمان بهزيستي پرداخت مي شود.
تكذيب افزايش تسهيلات خريد مسكن
بانك مسكن خبر افزايش تسهيلات خريد مسكن را كه توسط يك سايت خبري چند روز گذشته اعلام شده بود تكذيب كرد.
به گزارش برنا روابط عمومي بانك مسكن اعلام كرد : تسهيلات خريد مسكن از محل سپرده صندوق پس انداز مسكن همچنان 180 ميليون ريال بوده و هيچ گونه افزايشي نداشته است .
گفتني است پيش از اين « فريد جلالي عزيزپور » رييس اداره طرح و برنامه بانك مسكن گفته بود انتقال سهم الشركه بانك مسكن براي واحدهاي مسكوني احداث شده با مشاركت اين بانك تا 25 ميليون تومان افزايش يافته است .
به گفته وي در اين طرح كه تسهيلات آن از ابتداي اسفندماه سال جاري قابل پرداخت خواهد بود دارندگان حساب هاي صندوق پس انداز مسكن بانك مسكن مي توانند 25 ميليون تومان از تسهيلات فروش اقساطي سهم الشركه بانك برخوردارشوند .
ضربه سكه هاي 5 بهار هنوز شروع نشده است
در مورد ضرب سكه 5 بهار هنوز اقدامي صورت نگرفته است .
رييس بانك كارگشايي در گفت و گو با ايسنا درباره ضرب سكه هاي 2 5 بهار و 5 بهار آزادي اظهار كرد : ضرب سكه هاي 2 5 بهار از بهمن ماه سال گذشته به مناسبت يادبود يكصدمين سال تولد حضرت امام (ره ) در بانك كارگشايي آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد ولي در خصوص ضرب سكه هاي 5 بهار هنوز هيچ اقدامي نشده است .
علي عادلي درباره وضعيت و عرضه سكه ها توضيح داد : در حال حاضر عرضه سكه در بانك كارگشايي به صورت عادي و در هفته سه جلسه ادامه دارد.
پروژه خط لوله نوبوكو بدون حضور ايران بي فايده است
)اتريش اعلام كرد كه در پروژه خط لوله نوبوكو نبايد ايران را به عنوان يكي از تهيه كنندگان omv مدير اجرايي شركت او ام وي ( طولاني مدت گاز كنار گذاشت .
به گزارش مهر به نقل از رويترز « ولفگانگ روتنس تورفر » خاطر نشان كرد : دومين ذخائر بزرگ گازي در جهان در ايران قرار دارد. بنابراين براي ساخت خط لوله نوبوكو گفتن اينكه نبايد گاز ايران از طريق آن منتقل شود بي فايده است .
وي افزود : تهيه گاز از كشورهاي منطقه قفقاز از جمله آذربايجان و تركمنستان يك اولويت است اما گاز ايران همچنان يك گزينه طولاني مدت براي اين پروژه به شمار مي رود.
« روتنس تورفر » به اين مسئله نيز اشاره كردكه عراق تهيه كننده احتمالي ديگر اين پروژه است .
توقف اعلام جداول خاموشي از هفته آينده
مدير عامل شركت توزيع نيروي برق تهران گفت : به دليل عدم اعمال خاموشيها طي هفته هاي اخير از دوم آبان ماه جاري به بعد جداول هفتگي خاموشي ديگر منتشر نخواهد شد.
سعيد مهذب ترابي در گفتگو با مهر گفت : با توجه به اينكه ظرف هفته هاي گذشته با وجود اعلام احتمال خاموشيها در تهران و انتشار جداول احتمال خاموشي ميزان خاموشيها به شدت كاهش و به صفر رسيده و بر اين اساس جداول هفتگي خاموشي از 2 آبان ماه منتشر نخواهد شد.
مدير عامل شركت توزيع نيروي برق تهران افزود : كاهش مصرف برق ظرف چند هفته اخير وزارت نيرو را بر آن داشت تا از اين هفته جداول خاموشيها رااعلام نكند چرا كه عملا خاموشي در شبكه اتفاق نمي افتد.
جهان بهاي اشتباهات اقتصادي آمريكا را مي پردازد
رييس جمهور روسيه آمريكا و ديگر كشورهاي غربي را عامل اصلي بحران هاي مالي اخير دانست .
به گزارش ايسنا « دميتري مدودف » درباره بحران مالي كه بر اقتصاد تمامي كشورها تاثير گذاشته است با اشاره به تدابير اتخاذ شده اظهار كرد : ما بهاي اشتباهات فاحش برخي دولت ها از جمله آمريكا را مي پردازيم .
وي گفت : قابل درك است كه ما بهاي اشتباهات فاحش برخي دولت ها از جمله آمريكا را مي پردازيم چرا كه وضع بازار مالي آمريكا بر اقتصاد جهاني تاثير مي گذارد.
وي تصميمات اتخاذ شده براي رفع بحران مالي را كافي دانست اما اعلام كرد كه در صورت ضرورت تدابير مالي و سازماني جديدي نيز اتخاذ خواهند شد.
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن