تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820716204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار شهرستانها
ساماندهي اماكن اقامتي گردشگران‌ در استان اصفهان ‌

اصفهان - خبرنگار اطلاعات: صاحبان اماكن اقامتي خصوصي و استيجاري كه مايل به اجاره اين مكان‌ها به گردشگران هستند، شناسايي و ساماندهي مي‌شوند.

محسن مصلحي معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان با بيان اين مطلب گفت: سازمان ميراث فرهنگي استان در پي اجراي مصوبه هيأت وزيران مبني بر ساماندهي اماكن اقامتي خصوصي به عنوان يكي از مراكز خود پذيرايي، اين اماكن را شناسايي و ساماندهي مي‌كند.

وي تصريح كرد: با اين اقدام همه اشخاص حقيقي و حقوقي كه آمادگي لازم براي اسكان و پذيرايي مسافران و گردشگران در منازل شخصي، آپارتمان و ويلاهاي خود را دارند دعوت مي‌شود براي ثبت‌نام به سايت اينترنتي‌ ‌www.gardeshgari.eghamat.com شركت توسعه گردشگري ماهان كه داراي مجوز و تحت نظارت سازمان ميراث فرهنگي استان اصفهان است مراجعه كنند.

سازمان عمران و بهسازي شهرداري‌ يك بنگاه اقتصادي است ‌

كاشان - خبرنگار اطلاعات: شهردار كاشان از سازمان عمران و بهسازي كاشان به عنوان يك بنگاه اقتصادي نام برد و گفت: اين سازمان بايد تسهيل و روان‌كننده طرح‌هاي عمراني شهرداري كاشان باشد. ‌

مهندس در آيين معارفه مديرعامل سازمان عمران و بهسازي شهرداري كاشان افزود: اين سازمان بايد درآمدزا باشد به گونه‌اي كه بتواند درآمد خود و بخشي از كسري بودجه شهرداري كاشان را تأمين كند.

وي از سازمان عمران بهسازي به عنوان حياط خلوت شهرداري و محلي كه بخشي از سرمايه‌گذاري خصوصي شهرداري را انجام مي‌دهد ياد كرد و گفت: اگر مشكل مالي و تأخير حقوق كاركنان وجود دارد بايد اين سازمان از توانمندي‌هايش براي اين خلاء‌ها بهره‌گيري كند.

شهردار كاشان از كارخانه‌هاي بلوك‌سازي و آسفالت به عنوان پتانسيل‌ و توانمندي‌هاي سازمان عمران و بهسازي نام برد و خاطرنشان كرد: براي راه‌اندازي كارخانه آسفالت 700 تن قير خريداري شده است.

در اين آيين به عنوان مديرعامل سازمان عمران و بهسازي شهرداري كاشان معرفي و از خدمات ابريشمي‌راد مديرعامل پيشين اين سازمان قدرداني شد.

دولت الكترونيك بايد در استان بوشهر فعال شود

بوشهر-خبرنگار اطلاعات: ايجاد دولت الكترونيك كار بسيار بزرگي است و بايد به نحو شايسته‌اي در استان بوشهر محقق شود.

استاندار بوشهر در سمينار نظام جامع فناوري اطلاعات اين استان، افزود: در زمينه دولت الكترونيك عقب هستيم و تلاش مي‌شود تا با همكاري و حمايت شركت فناوري اطلاعات و انتخاب مشاورين قوي اين طرح را به زودي در استان بوشهر عملياتي كنيم.

مديركل دفتر فناوري اطلاعات استان بوشهر نيز گفت: فرهنگ‌سازي مؤلفه مهم و تأثيرگذار در توسعه فناوري و تبيين جايگاه آن در جامعه بويژه در سيستم‌هاي دولتي است.

جهانگير شاهيني، افزود: حمايت از بخش خصوصي به عنوان اصلي از توسعه فناوري اطلاعات در كشور ضروري است. وي اضافه كرد: تهيه و تدوين ديدگاههاي استانها درباره فناوري اطلاعات و تقويت آنها مي‌تواند در توسعه اين فناوري نقش بسزايي ايفا كند.

شاهيني گفت: در سيستم‌هاي دولتي علاوه بركمبود نيروي متخصص، رديف اعتباري ويژه‌اي براي اجراي طرحهاي مربوط به فناوري اطلاعات پيش‌بيني نشده است.

وي يادآور شد: فناوري به عنوان زيرساخت علوم و تنها راه رسيدن به اهداف هوشمند تعريف شده است و بايد از آن براي توسعه استان بهره برد. مديركل فناوري اطلاعات استان بوشهر يادآور شد: استان بوشهر در زمينه تهيه و تنظيم سند جامعه فناوري جزو چهار استان نمونه كشور به شمار مي‌آيد.‌




 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن