تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - سابروسا: نگران اتلتيكو هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ورزش - سابروسا: نگران اتلتيكو هستيم


ورزش - سابروسا: نگران اتلتيكو هستيم

ديدار شب اتلتيكو مادريد و ليورپول در ويسنته كالدرون براي يك نفر سرنوشت‌ساز خواهد بود و آن فرد كسي نيست جز خاوير آگيره مربي مكزيكي اتلتيكو. تيم آگيره در سه بازي متوالي‌اش در لاليگا مغلوب شده و گزارش‌ها در اسپانيا حاكي از آن است كه شكست مقابل حريف انگليسي ممكن است به اخراج اين مربي بينجامد. اتلتيكو پس از باخت مقابل سه‌ويا با نتيجه سنگين 6 بر يك از بارسلونا شكست خورد و در اين هفته هم شكست دردناكي را مقابل رئال در داربي شهر مادريد متحمل شد.
اين تيم كه در ابتداي فصل به عنوان يكي از مدعيان اصلي كسب عنوان قهرماني در لاليگا مطرح بود اكنون با اختلاف 10 امتياز از والنسياي صدرنشين در رده هشتم قرار دارد. برخلاف اتلتيكو، ليورپول رقابت‌هاي اين فصل چه در ليگ برتر و چه در ليگ قهرمانان را خوب شروع كرده. آنها در ليگ برتر با 20 امتياز و هم‌امتياز با چلسي در رده دوم هستند و در ليگ قهرمانان هم همانند اتلتيكو در دو بازي خود به پيروزي دست يافته‌اند. ليورپولي‌ها با اعتمادبه‌نفس كامل قدم به ويسنته كالدرون خواهند گذاشت و هرچند فرناندو تورس ماشين گلزني خود را به دليل مصدوميت در اختيار نخواهند داشت به كسب نتيجه در اين ديدار اميدوار است. تورس كه هنوز هم در نزد هواداران اتلتيكو محبوبيت فراواني دارد به دليل آسيب‌ديدگي رويارويي با تيم سابقش را از دست داد. اتلتيكو در آستانه اين ديدار شانس آورد كه يوفا محروميت دو جلسه‌اي بازي در ويسنته كالدرون اين تيم را بخشيد. اتلتيكو در اين ديدار توماس اويفالوسي مدافع چك خود را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد و در عين حال آگيره ممكن است در اين بازي سرخيو آگرو ستاره خط حمله خود را به دليل خستگي مفرطش روي نيمكت بنشاند. آن‌طور كه مسلم است آگيره در ديدار مقابل ليورپول تركيب متفاوتي از تيمش را به ميدان خواهد فرستاد. سيمائو سابروسا كه در ديدار مقابل رئال يك گل استثنايي را از روي يك ضربه آزاد به ثمر رساند احتمالا در اين ديدار هم به ميدان خواهد رفت. در اينجا مصاحبه اين بازيكن «باگيوم بلگه» كارشناس فوتبال اسپانيا را در مورد وضعيت اتلتيكو و بازي با ليورپول مي‌خوانيد:
جو حاكم بر اردوي اتلتيكو چگونه است؟
آن‌طور كه مسلم است ما خوشحال نيستيم. پس از شكست تلخي كه مقابل رئال مادريد متحمل شديم بازيكنان روحيه خود را از دست داده‌اند. ما در نيمه دوم بازي مقابل رئال خيلي خوب كار كرديم و از آنها برتر بوديم، همه ما بر اين باور بوديم كه مي‌توانيم در اين ديدار پيروز شويم. اما پنالتي ديرهنگام واقعا ضربه سختي به تيم زد اما ما با عملكردمان در نيمه دوم اين ديدار ثابت كرديم تيمي توانا و قدرتمند داريم. در آستانه ديدار با ليورپول ما اين شكست را به دست فراموشي سپرده‌ايم و به آينده كاملا اميدوار هستيم.
تحمل سه شكست متوالي حتما به روحيه‌تان آسيب رسانده...
به اعتقاد من شكست هميشه ناراحت‌كننده است. براي مردم عادي شكست يك تيم شايد اهميتي نداشته باشد اما براي يك بازيكن شكست خوردن هميشه سخت است. برخي شكست‌ها هم كه بدتر از ساير شكست‌ها به تيم ضربه مي‌زند. درست مثل باخت‌مان از رئال مادريد. اكنون ما بايد به فكر بهبود ضعف‌هاي‌مان در بازي مقابل ليورپول باشيم. مطمئن باشيد در اين بازي تمام تلاش‌مان را براي كسب موفقيت خواهيم كرد.
آيا از چند بازي قبلي‌تان چيزي فراگرفته‌ايد كه در ديدار مقابل ليورپول به كمك تيم بيايد؟
ما ياد گرفته‌ايم كه در موقعيت‌هاي خاص چه واكنشي نشان دهيم و چگونه در بازي اوضاع را به نفع خودمان كنترل كنيم. ما در موقعيت‌هاي مختلف اشتباهي داشته‌ايم كه بايد از آنها درس بگيريم. وقتي كه همه‌چيز خوب پيش مي‌رود احتمالا تيم مشكلي ندارد. ما بايد ياد بگيريم از اشتباهات‌مان درس بگيريم. ما در بهترين زمان ممكن مقابل ليورپول قرار مي‌گيريم. ما مشتاقانه منتظر اين بازي هستيم. اتفاقاتي كه در طول چند هفته گذشته براي تيم ما رخ داده هيچ تاثيري در اين بازي نخواهد داشت. در اين بازي فقط ما خواهيم بود و ليورپول. البته اين بدين‌معنا نيست كه لاليگا برايمان اهميتي ندارد اما در حال حاضر تمام تمركزمان رسيدن به دور بعدي ليگ قهرمانان است.
رافا بنيتس يكي از طرفداران بازي شماست. در عين حال تو در آستانه پيوستن به ليورپول بودي...
به ياد نمي‌آورم كه بنيتس از من تعريف كرده باشد اما در هر حال من در آستانه حضور در ليورپول بودم. اگر به ليورپول سفر مي‌كردم حضورم در اين تيم قطعي مي‌شد. اما به مشكلاتي برخورد كردم و سفرم به آنجا منتفي شد و در انتها بنفيكا اجازه نداد به ليورپول بپيوندم.
اتلتيكو بازي‌هايش را خيلي بد شروع مي‌كند. دليل اين مسئله چيست؟ (بارسلونا در 28 دقيقه ابتدايي مقابل اتلتيكو پنج گل به اين تيم زد و رئال هم در ثانيه 35 دروازه اين تيم را باز كرد)
به نظر مي‌رسد ما در اين زمينه مشكلاتي داريم كه بايد آنها را حل كنيم. از سوت ابتدايي بازي بايد تمام تمركزمان را معطوف به بازي كنيم و نگذاريم ديگر چنين اتفاقاتي بيفتد. گل نخوردن در 20 دقيقه ابتدايي بازي در نتيجه نهايي كه تيم كسب مي‌كند واقعا تاثير دارد.
آيا نگران وضعيت باشگاه‌تان هستيد؟
البته كه همه ما نگران هستيم، فصل گذشته ما بين چهار تيم اول لاليگا قرار داشتيم و در اين فصل هم بايد چنين كاري بكنيم. كسب امتياز در بازي‌هاي آتي برايمان اهميت فراواني خواهد داشت. رقابت‌هاي لاليگا براي اتلتيكو بسيار مهم است- ما بايد در رقابت‌هاي فصل آينده ليگ قهرمانان هم حضور داشته باشيم. هنوز بازي‌هاي بسياري در پيش است.

برنامه بازي‌ها
گروه A: بوردو- كلوج، چلسي- رم
گروه B: اينترميلان- آنارتوسيس، پاناتينايكوس- وردربرمن
گروه C: بازل- بارسلونا، شاختار - اسپورتينگ ليسبون
گروه D: اتلتيكومادريد- ليورپول، آيندهوون- مارسي
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن