تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 30 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807192207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه‏هاي خواندني توديع و معارفه دانشجو و افشار


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حاشيه‏هاي خواندني توديع و معارفه دانشجو و افشار
در پايان گفتگوي خبرنگاران با وزير كشور و در حالي كه بعضي از سئوالات آنها بي پاسخ مانده بود، برخي مسئولان اطلاع رساني وزارت كشور در جمع نمايندگان افكار عمومي حاضر شدند و به شدت از نوع و نحوه پرسش سئوالات خبرنگاران از علي كردان انتقاد نمودند.
در مراسم توديع و معارفه معاون سياسي وزير كشور، افشار معاون سابق سياسي اين وزارتخانه در ابتداي مراسم حاضر به سخنراني نشد اما در پايان به هنگام دريافت لوح تقدير، آرزوي توفيق روزافزون براي كامران دانشجو كرد.

به گزارش مهر، مراسم توديع و معارفه عليرضا افشار و كامران دانشجو معاون سياسي سابق و فعلي وزير كشور كه صبح امروز در اين وزارتخانه انجام گرفت داراي حواشي و نكاتي بود كه از نگاه خبرنگار مهر پنهان نمانده است كه مهمترين آن در زير مي آيد.

* درحالي كه بيش ازيك ساعت از زمان اعلام شده براي برگزاري مراسم توديع ومعارفه معاون سياسي وزير كشور مي گذشت، اين تنها خبرنگاران بودند كه حاضران در جلسه را تشكيل مي دادند و هنوز هيچ كدام از مدعوان در جلسه حاضر نشده بودند، اين درحالي است كه زمان اعلامي براي برگزاري اين مراسم در دعوتنامه هايي كه براي خبرنگاران ارسال شده بود 10 صبح عنوان شده بود.

*عليرضا افشار دراين مراسم كه صبح امروز با يك ساعت و ده دقيقه تاخير يعني در ساعت 10/11 در سالن 600 نفره وزارت كشور برگزار شد، ابتدا حاضر به سخنراني نشد و درحالي كه روي صندلي محل استقرارش در رديف اول نشسته بود، اعلام كرد كه صحبتي ندارد و براي معاون سياسي جديد آرزوي موفقيت مي كند.

* پس از سخنراني معاون سياسي جديد وزارت كشور و وزير كشورنوبت به تقدير از زحمات افشار و معرفي دانشجو به عنوان قائم مقام و معاون سياسي جديد وزارت كشور رسيد كه عليرضا افشار پس از دريافت لوح تقدير همكاران سابقش در وزارت كشور، براي لحظاتي پشت تريبون قرار گرفت واظهار داشت: دفتر انتخابات، دفتر سياسي و تقسيمات در مدت همكاري ، عملكرد بسيار موفقي داشت و بنده از همكاران خود در طول اين يكسال تشكر مي كنم.

وي ضمن آروزي توفيق براي كامران دانشجو در سمت جديد معاون سياسي و قائم مقام وزير كشور، افزود: اميدوارم دانشجو با شتاب و سرعت بيشتر فعاليتهاي وزارت كشور را تداوم ببخشد.

* به هنگام اهداء لوح تقدير به افشار ، وي درصدد بود به دست دادن به كردان بسنده كند كه وزير كشور وي را به سمت خود كشيد و با وي روبوسي كرد.

* پس از حضور وزير كشور در جمع خبرنگاران ،‌ برخي خبرنگاران سئوالاتي را از وي پرسيدند كه كردان در پاسخ به اين سئوالات با عصبانيت پاسخ داد و حتي درباره يكي از آنها از اين جمله استفاده كرد كه "بايد اطلاعات خود را بيشتر كنيد و در اين زمينه مطالعه بيشتري داشته باشيد" .خبرنگاران نيز در اعتراض به اين عكس العمل هاي وزير كشور در قبال سئوالات خود به وي گفتند اگر سئوالي را دوست نداريد پرسيده شود، مي توانيد جواب ندهيد، نه اينكه چنين برخوردي با خبرنگاران داشته باشيد.

* همچنين درحاشيه اين مراسم، خبرنگاران به قصد مصاحبه با وزير كشور دور وي حلقه زدند كه پس از گذشت اندك زماني، يكي از خبرنگاران خانم كه به دليل ازدحام جمعيت در كنار وزير قرار گرفته بود ،‌ با تذكر تند كردان مبني بر حفظ حريم شرعي مواجه شد. اين خبرنگارمحجبه كه با پوشش چادر دربرنامه حضور يافته بود با حالتي بغض آلود در واكنش به لحن وزير كشور تصريح كرد : در شرايط كاري خبرنگاران، حضور در ازدحام جمعيت موضوعي عادي است . بنده اكنون در حال انجام وظيفه هستم و شما براي من مانند برادر بزرگتر هستيد ضمن اينكه قصد من انجام وظيفه حرفه اي است نه ناديده گرفتن حدود شرعي . وزير كشور دوباره تذكر خود مبني بر حفظ حريم شرعي را تكرار كرد و گفت بنده هم نمي توانم از حدود شرع خارج شوم.

* خبرنگاري از كردان درباره سرنوشت جاعلان مدرك دكترايش پرسيد كه وي اين باره آنان را به دادستان تهران ارجاع داد و گفت كه اين موضوع را بايد از اين طريق پيگيري نماييد. اما اين خبرنگار با تكرار گفته هايش اعلام كرد كه شما به عنوان شاكي بايد از اين موضوع مطلع باشيد كه وزير كشور اين سئوال را بي پاسخ گذاشت. خبرنگار فوق كه سكوت وزير كشور در پاسخ به سئوال خود را مشاهده كرد اين باراز كردان پرسيد درباره مدرك فوق ليسانس وليسانستان چه جوابي داريد، آيا ازاين موضوع هم شكايتي داريد؟

* در پايان گفتگوي خبرنگاران با وزير كشور و در حالي كه بعضي از سئوالات آنها بي پاسخ مانده بود، برخي مسئولان اطلاع رساني وزارت كشور در جمع نمايندگان افكار عمومي حاضر شدند و به شدت از نوع و نحوه پرسش سئوالات خبرنگاران از علي كردان انتقاد نمودند.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن