تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814032777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه‌هاي مراسم توديع و معارفه معاون سياسي سابق و جديد وزارت كشور كردان : كامران دانشجو و خانواده‌اش را از سال‌ها قبل مي‌شناسم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حاشيه‌هاي مراسم توديع و معارفه معاون سياسي سابق و جديد وزارت كشور كردان : كامران دانشجو و خانواده‌اش را از سال‌ها قبل مي‌شناسم
سياسي. وزارت كشور . حاشيه
در مراسم توديع عليرضا افشار، معاون سابق سياسي و معارفه كامران دانشجو، وزير كشور در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر تغيير‪ ۱۰۰‬فرماندار، گفت كه اين ‪ ۱۰۰‬فرماندار را شما عوض كرده ايد، خواهش مي‌كنم به خود اجازه تهمت زدن به مقامات رسمي كشور را ندهيد، و سوال القايي نپرسيد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، كردان خطاب به اين خبرنگار گفت: در وزارت كشور را به روي شما باز مي‌گذارم و پيشنهاد مي‌كنم، دوره‌اي را كه من در وزارت كشور هستم و دو ماه از ايامي كه برادرم سيد مهدي سرپرستي مي‌كرد و در ايامي كه آقاي پورمحمدي در وزارت كشور بودند را با يكديگر تطبيق دهيد، اگر تغييرات من بيشتر از آنها بود به شما جايزه مي‌دهم.

**هنگامي كه مقامات وزارت كشور به صف از در سالن همايش ‪ ۶۰۰‬نفري به جمع حاضرين پيوستند، ابتدا كامران دانشجو معاون سياسي و قائم مقام وزير در ابتدا، سپس علي محمد شاعري معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي وزارت كشور، و پس از آن عليرضا افشار قرار داشتند.

**در آغاز مراسم هنگامي كه از عليرضا افشار معاون سابق سياسي وزارت كشور درخواست شد تا به جايگاه سخنراني براي صحبت برود، وي از ايراد سخنراني خودداري كرد و ضمن تشكر آرزوي موفقيت براي كامران دانشجو كرد.

**پس از پايان جلسه و هنگام اهداي لوح تقدير توسط وزير كشور به افشار برخي حضار و خبرنگاران براي گرفتن مصاحبه با وزير و جانماندن از مصاحبه، بلند شدند كه موجب همهمه در مراسم شد كه در اين بين افشار از اين شلوغي استفاده كرده و پاي ميكروفون رفت و جملاتي را مبني بر تشكر، قدرداني و آرزوي توفيق بيان كرد.

**پس از پايان جلسه خبرنگاران به سمت وزير كشور كه در حال رفتن به سمت در خروجي بود، روانه شدند، و با سوالات متعددي وزير را متوقف كردند اما در حالي كه وزير راه مي‌رفت خبرنگاران نيز به پرسيدن سوالات خود ادامه دادند.

**وزير طي سخنراني در مراسم گفت: امروز كه دو دانشجو (كامران دانشجو معاون وزير و خسرو دانشجو سخنگوي شوراي شهر) در اين مراسم حضور دارند، آنها را با هم ادغام مي‌كنيم تا از آن يك دانشجو بسازيم كه هنگام رثاي دوستان، شامل هر دو برادران دانشجو شود.

**وزير كشور گفت: از آشنايي من و آقاي افشار ‪ ۲۰‬سال مي‌گذرد، و بنده از ايشان جز خدمت به اسلام، انقلاب، وفاداري به امام و آرمان هايشان، وفاداري به مقام معظم رهبري و اهدافشان و به اهداف دولت نهم و بالاتر از همه صدق و صفايي كه در ايشان وجود دارد، نديده ام.

**كردان گفت كه به افشار پيشنهاد دو معاونت را داده است كه افشار پاسخ داده كه يكي از معاونت‌هاي پيشنهاد شده را نمي‌پذيرد و در مورد معاونت ديگر گفته است كه براي پذيرفتن اين پست، مسير و مقدماتي دارد كه بايد طي شود، از افشار خواهش كرده و گفته ام كه حضورش در وزارت كشور مغتنم است غير از اينكه، در جاي ديگري خواستار خدمات بيشتري نسبت به وزارت كشور براي نظام و انقلاب از وي شوند.

**وزير كشور گفت: كامران دانشجو و خانواده‌اش را از سال‌ها قبل به تقوا، تدين، پاكدامني و خدمت به انقلاب اسلامي مي‌شناسم، انتخابات بزرگي را پيش رو داريم به همين دليل از وي خواهش كردم كه به وزارت كشور بيايد.

**برنامه توديع و معارفه معاون سابق و جديد سياسي وزارت كشور با تاخير يك ساعته آغاز شد.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن