تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820194200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
انهدام باند قاچاق كالا
اروميه- ايرنا: يك باند بزرگ قاچاق كالا در شهرستان سلماس متلاشي شد. 22 نفر از اعضاي اين باند دستگير و از آنها 22 هزار و 700 دست پوشاك خارجي، 8300 متر پارچه، 40 هزار و 700 بسته سيگار خارجي و مقادير قابل توجهي دارو و لوازم آرايشي به همراه 850 بطري مشروبات الكلي كشف شد. ارزش كالاهاي مكشوفه يك ميليارد و 930 ميليون ريال اعلام شد. همچنين 13 دستگاه خودرو نيز در اين رابطه توقيف شد.
دستگيري سارقان خودرو
خرم آباد- ايرنا: هشت نفر از اعضاي يك شبكه سرقت خودرو در لرستان دستگير شدند. با انهدام اين شبكه كه اعضاي آن اقدام به سرقت خودرو در شهرهاي تهران، لرستان و ديگر شهرهاي مختلف كشور مي كردند. هشت دستگاه خودرو و مقادير قابل توجهي قطعات خودروي مسروقه به دست آمد. اعضاي اين شبكه به سرقت 9 دستگاه خودرو ديگر در سطح ساير استان هاي كشور اعتراف كردند. دستگير شدگان خودروهاي تصادفي را با قيمت ارزان به افرادي كه با آنها در ارتباط بودند مي فروختند و اين افراد نيز با نصب قطعات خودروهاي سرقتي بر روي خودروهاي تصادفي آنها را به قيمت بالا به فروش مي رساندند. تلاش براي دستگيري سارقان فراري اين شبكه ادامه دارد.
كشف سلاح غيرمجاز
خرمشهر- خبرگزاري فارس: 29 قبضه سلاح غيرمجاز شكاري در منطقه مرزي خرمشهر كشف شد. سلاح هاي مكشوفه توسط نيروهاي سپاه پاسداران به دست آمد. همچنين 29 سلاح از نوع تك لول به همراه چهار عدد فشنگ، يك دستگاه دوربين شكاري، سه دستگاه گوشي تلفن همراه و چهار خط تلفن همراه كشف شد. سلاح هاي مكشوفه متعلق به قاچاقچيان ايراني و عراقي مستقر در مرز بود كه قاچاقچيان در درگيري با مأموران با برجاي گذاشتن سلاح هاي خود از محل متواري شدند.
دستگيري قاچاقچيان سوخت
زاهدان- خبرنگار كيهان: بيش از 200 هزار ليتر انواع فرآورده هاي نفتي قاچاق از قاچاقچيان كشف شد. اين مواد سوختي در شهرهاي زاهدان، سراوان، زهك، خاش، زابل، سرباز و هنگ مرزي زابل به دست آمد. همچنين 200 عدد كپسول گاز مايع از قاچاقچيان به دست آمد. در اين رابطه 37 نفر از قاچاقچيان سوخت دستگير و 51 دستگاه خودرو توقيف شد.
مشروبات الكلي در خودرو
مراغه- ايرنا: راننده يك دستگاه خودرو پژو كه قصد داشت 584 بطري انواع مشروبات الكلي را از آذربايجان غربي به تهران منتقل كند دستگير شد. مشروبات الكلي مكشوفه توسط نيروي انتظامي چاراويماق معدوم شد.
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن