تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820654602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جايزه ويژه داوران جشنواره ورشو به روايت‌هاي ناتمام رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جايزه ويژه داوران جشنواره ورشو به "روايت‌هاي ناتمام" رسيد
فيلم سينمايي "روايت‌هاي ناتمام" به كارگرداني پوريا آذربايجاني جايزه ويژه هيئت داوران بخش مسابقه فيلم‌هاي اول و دوم بيست و چهارمين جشنواره ورشو را دريافت كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسكرين ديلي اعلام كرد اولين فيلم بلند آذربايجاني داستان يك شب از زندگي سه دختر به نام‌هاي ستاره، هنگامه و منيژه است و در آن ستاره پسياني، هنگامه قاضياني، سعيده اميرساعي، رضا قاضياني و حسين سليماني بازي كرده‌اند.

جايزه بزرگ بخش مسابقه 2-1 جشنواره ورشو كه به فيلم‌هاي اول و دوم اختصاص دارد از آن فيلم دانماركي "جمال با صلح برو" به كارگرداني عمر شرقاوي شد. هيئت داوران در اين بخش از فيلم "موسيقي" ساخته نوراي نووتا تقدير كرد.

در بخش اصلي جشنواره ورشو فيلم "روز يوري" توليد مشترك روسيه و آلمان جايزه بزرگ جشنواره را دريافت كرد. اين فيلم درباره يك خواننده اپرا خودخواه است كه پسرش در سفري به شهر زادگاه او ناپديد مي‌شود.

"روز يوري" كريل سربرنيكف اولين بار در جشنواره لوكارنو پخش شد و جايزه هيئت داوران كليساي جهاني را برد. جايزه ويژه داوران اين بخش ورشو به "دنيا بزرگ است و رستگاري گوشه‌اي كمين كرده" استفن كوماندارف رسيد.

"اشك‌ها براي حراج" يوروس استويانوويچ جايزه بخش مسابقه روح آزاد را برد و جايزه ويژه داوران اين بخش را "توني مانرو" پابلو لارين دريافت كرد. مستند آمريكايي "هوي متال در بغداد" ساخته ادي مورتي و سروش آلوي جايزه بهترين مستند را گرفت.

فيلم مجارستاني "بازجو" نيز برنده جايزه فيپرشي شد. بيست و چهارمين جشنواره فيلم ورشو 10 تا 19 اكتبر (18 تا 28) در لهستان برگزار شد.
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن