تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812693275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
پيام تبريك رئيس جمهور به مناسبت قهرماني تيم نوجوانان ايران
رئيس جمهور در پيامي قهرماني تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران در آسيا و صعود به جام جهاني را به مربيان، بازيكنان و ملت شريف ايران تبريك گفت. متن كامل پيام دكتر محمود احمدي نژاد به اين شرح است: در پي هنرنمايي جوانان عزيز در مسابقات جهاني فوتسال، قهرماني شايسته نوجوانان در فوتبال آسيا و حضور در جام جهاني موجي از شادي در بين مردم عزيز به ويژه جوانان و نوجوانان سرافراز ميهن برپا كرد و مهر تاييد ديگري بر استعداد سرشار ايراني شد.توكل بر خدا، اراده و تلاش مستمر رمز پيروزي و فتح قله هاي بزرگ است. اينجانب اين پيروزي شيرين را به ملت شجاع ايران و جوانان پاك و مومن تبريك عرض مي نمايم و از همه سرپرستان، مربيان و بازيكنان تشكر مي كنم. خداوند يار و ياور همه جوانان و نوجوانان به ويژه قهرمانان ايران زمين باشد.
مديرعاملان باشگاه هاي ايران به ايتاليا مي روند
شصت و هفتمين نشست شوراي مركزي اتحاديه باشگاه هاي فوتبال كشور صبح ديروز با مطرح شدن سفر مديرعاملان باشگاه هاي فوتبال ايران به ايتاليا برگزار شد.در پايان نشست ديروز اتحاديه فوتبال باشگاه هاي ايران در مشهد مقرر شد تا 18مديرعامل باشگاه هاي فوتبال كشور براي طي كردن يك دوره مديريت ورزشي به ايتاليا سفر كنند. از ديگر مباحث جلسه ديروز مي توان به اعلام خبر دعوت از رئيس باشگاه لاتزيو براي حضور در سمينار خصوصي سازي باشگاه هاي كشور به ايران اشاره كرد.
همچنين در تصميمي كه در اين نشست گرفته شد مقرر شد زمينه برگزاري يك دوره تورنمنت چندجانبه با حضور تيم هاي برتر جهان به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي فراهم شود. برگزاري اين تورنمنت پس از تعامل با اتحاديه و فدراسيون و بر عهده اتحاديه فوتبال باشگاه هاي كشور خواهد بود.
شفيع زاده: ميثاقيان بركنار نمي شود
مديرعامل باشگاه استقلال اهواز تاكيد كرد اكبر ميثاقيان مورد حمايت مسئولان اين باشگاه است و كماكان به فعاليت خود در جمع آبي پوشان اهوازي ادامه خواهد داد.
شهرام شفيع زاده با بيان اين مطلب افزود: شرايط نه چندان مساعد امروز تيم فوتبال استقلال اهواز در جدول رده بندي ليگ برتر برمي گردد به عملكرد بد ما پيش از آغاز مسابقات. ما در اين برهه زماني خوب عمل نكرديم. من به عنوان مديرعامل باشگاه استقلال اهواز در انتخاب هاي خود مرتكب اشتباه شدم و امروز تاوان اشتباهات گذشته را مي دهيم.
مديرعامل باشگاه استقلال اهواز در پايان گفت: به اكبر ميثاقيان اعتقاد و اعتماد دارم و به او تاكيد كرده ام كه مورد حمايت مديريت باشگاه است. با اين حال در بعضي موارد با هم اتفاق نظر نداريم. بطور مثال من مي گويم مربي بدنساز استخدام كنيم يا كادرفني را تقويت كنيم اما او تاكيد مي كند كه نيازي به اين كارها نيست.
آخرين اردوي تيم جوانان در امارات
تيم فوتبال جوانان كشورمان در آخرين مرحله از اردوي آماده سازي خود پيش از شركت در مسابقات قهرماني جوانان آسيا چهارشنبه عازم كشور امارات خواهد شد.اين اردو با هدف تطابق بدني بازيكنان با آب و هواي عربستان و در فاصله يك هفته پيش از سفر تيم فوتبال جوانان به شهر «دمام» برگزار مي شود و جوانان كشورمان طي اين اردو يك ديدار تداركاتي مقابل تيم جوانان امارات برگزار خواهد كرد.تيم جوانان كشورمان ساعت 13 روز چهارشنبه اول آبانماه با 23 بازيكن عازم شهر دبي امارات خواهند شد و نناد نيكوليچ كه پس از اردوي جوانان در آلمان به كرواسي بازگشته است، چهارشنبه شب به اردوي تيم جوانان ملحق خواهد شد. تيم فوتبال جوانان كشورمان براي شركت در مسابقات قهرماني جوانان آسيا روز 7 آبان ماه از دبي عازم شهر دمام عربستان خواهد شد. تيم جوانان ايران در گروه اول اين مسابقات با تيم هاي عربستان، ژاپن و يمن همگروه است.
مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا و انتخابي جام جهاني طي روزهاي 10 تا 24 آبان هم در دو شهر «دمام » و «الخويار» عربستان برگزار مي شود و چهار تيم برتر اين رقابت ها به مسابقات جام جهاني زير 20 سال كه سال 2009 در كشور مصر برگزار مي شود، صعود خواهند كرد.
ساكت: فيرات به كارش ادامه مي دهد
مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: كادرفني تيم فوتبال باشگاه همچنان به كار خود ادامه خواهد داد.محمدرضا ساكت افزود: با توجه به تغيير نفرات مان در فصل جاري تيم فوتبال باشگاه حركت رو به جلويي داشته و معتقديم براي هماهنگي بيشتر مجموعه تيم نياز به زمان دارد. وي تصريح كرد: هيئت مديره باشگاه تصميم گرفته است با توجه به اين شرايط كادرفني همچنان به فعاليت خود ادامه دهد.
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن