تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820372487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسكان دانشجويان با رعايت استاندارد صورت گرفته است/ خبر اعتماد ملي صحت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اسكان دانشجويان با رعايت استاندارد صورت گرفته است/ خبر اعتماد ملي صحت ندارد
معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه صنعتي شريف با تكذيب گزارش اعتماد ملي از وضعيت اسكان دانشجويان خوابگاهي دانشگاه شريف اعلام كرد: اسكان دانشجويان صنعتي شريف با رعايت استانداردهاي خوابگاهي صورت گرفته است .


به گزارش سرويس دانشگاه و تشكل برنا، روز گذشته روزنامه اعتماد ملي گزارشي از وضعيت اسكان دانشجويان خوابگاهي تحت اين عنوان كه عدم برنامه ريزي دولت نهم براي افزايش امكانات دانشگاه ها موجب شد كه سالن هاي ورزش دانشگاه ها خوابگاه جديد دانشجويان شود را منتشر كرد كه در اين گزارش به وضعيت اسفناك دانشجويان خوابگاهي دانشگاه هاي صنعتي شريف، تهران، امير كبير، خواجه نصيرالدين طوسي و علم صنعت اشاره كرده و در اين ميان وضعيت دانشگاه صنعتي شريف به عنوان يكي از دانشگاه هاي برتر و نخبه پرور كشور از ساير دانشگاه ها تاسف بارتر ترسيم شده بود.

در اين گزارش، آمده است كه دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف به جاي اسكان در اتاق هاي 4 تا 5 نفره در اتاق هاي 7 تا 10 نفره اسكان داده شده اند كه برخي نيز در سالن مطالعه، ورزش و اتاق كنار رخت شور خانه اسكان داده شده اند كه براي روشن شدن مسئله با معاون دانشجوي فرهنگي دانشگاه صنعتي شريف گفت و گويي انجام داديم كه وي اين مسئله را تكذيب كرد.

معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه صنعتي شريف اسكان دانشجويان خوابگاهي اين دانشگاه را در سالن هاي مطالعه، ورزش و انبارهاي كنار رخت شويي را كه روز گذشته توسط روزنامه اعتماد ملي منتشر شده بود تكذيب كرد .

بيژن وثوقي وحدت در گفت و گو با خبرنگار سرويس دانشگاه و تشكل افزود : دانشگاه صنعتي شريف با كمبود خوابگاه مواجه است ولي سعي كرده با جابه جا كردن دانشجوياني كه سنوات آنان تمام شده و انتقال دانشجويان كارشناسي ارشد به واحدهاي آپارتماني خارج از خوابگاه هاي دانشگاه مشكل اسكان دانشجويان را حل كند .

معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه صنعتي شريف با بيان اين مطلب كه در اسكان دانشجويان صنعتي شريف استانداردها رعايت شده است تصريح كرد : دانشجويان خوابگاهي در اتاق هاي 4 تا 5 نفره اسكان داده شده اند .

به گزارش برنا، اسكان دانشجويان خوابگاهي و كمبود خوابگاه هرساله وجود دارد و ارتباطي نيز به دولت نهم يا دولت هاي قبل ندارد بلكه علت آن افزايش داوطلبان براي ورود به آموزش عالي كشور است كه هرساله افزايش مي يابد از طرفي نيز به علت كمبود بودجه هاي عمراني آموزش عالي كشور خوابگاه ها متناسب با ظرفيت دانشگاه ها رشد نكرده است و وزارت علوم براي حل اين مشكل علاوه برتشكيل خوابگاه هاي خودگردان ،استيجاري، پانسيون دانشجويي، امسال از خوابگاه داران دعوت كرد تا به كمك آموزش عالي آمده و خوابگاه هاي خود را در اختيار دانشجويان قرار دهند .

براساس اين گزارش، به دور از انصاف است از دانشجويان به عنوان ابزاري براي غرض‌ورزي سياسي و دستيابي به اميال شخصي استفاده كنيم و تصويري غير از آنچه وجود دارد ارائه دهيم.
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن