تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820649597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كارگروه مسكن هرمزگان:طرح مسكن مهربراي اقشار متوسط جامعه مناسب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس كارگروه مسكن هرمزگان:طرح مسكن مهربراي اقشار متوسط جامعه مناسب است
معاون عمراني استاندار و رييس كارگروه مسكن هرمزگان گفت: طرح مسكن مهر براي كمك به خانه دار شدن اقشارمتوسط جامعه است كه به سرانجام رسيدن آن مستلزم همكاري و مشاركت مناسب اعضاي تعاوني هاست.


به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي احمدصادقي درنشست كارگروه مسكن هرمزگان افزود:دولت طرحهاي مختلفي براي تامين مسكن مردم پيش بيني كرده كه از جمله آنها مي توان به خانه سازي هاي كميته امداد،بهزيستي و ساير نهادهاي حمايتي و همچنين طرح مسكن مهر اشاره كرد.
وي ادامه داد:طرح مسكن مهر اينگونه نيست كه همه آحاد جامعه بتوانند در قالب آن خانه دارشوند بلكه افراد بايد بتوانند حداقل حدوديك چهارم از هزينه ساخت را تامين كنند.
صادقي تامين زمين رايگان براي اعضاي اين تعاوني ها و اختصاص تسهيلات 140 ميليون ريالي را از كمك هاي موثردولت به طرح مسكن مهر دانست كه فرصت مناسبي براي حل مشكل بخشي از افراد جامعه را فراهم كرده است.
وي با تاكيد بر ضرورت اطلاعرساني مناسب در اين باره اظهارداشت: مديران عامل تعاوني هاي مسكن مهر بايد اعضاي خود را توجيه كنند كه پيش بيني هاي لازم براي تامين سهم آورده طرح مسكن مهر را داشته باشند.
ك/2 7192/667/675 شماره 120 ساعت 10:22 تمام
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن