تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820245338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وليد جنبلاط :آماده ديدار با سيد حسن نصرالله و گفتگو با ايران هستم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وليد جنبلاط :آماده ديدار با سيد حسن نصرالله و گفتگو با ايران هستم
رهبر حزب سوسياليست ترقيخواه لبنان از آمادگي خود براي ديدار با دبيركل حزب الله و گفتگو با ايران خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، وليد جنبلاط در گفتگو با روزنامه السفير چاپ لبنان اظهار داشت: من منتظر ديدار "سعد الحريري" و سيد حسن نصرالله هستم و پس از اين اگر حزب [سوسياليست ترقي خواه] ديدار من با دبيركل حزب الله لبنان را مفيد دانست، از نظر من مانعي براي اين امر وجود ندارد.

جنبلاط درعين حال اين موضوع را كه به زودي ديداري ميان وي و "محمد رعد" رئيس فراكسيون پارلماني حزب الله در منزل "طلال ارسلان" رخ خواهد داد، تكذيب كرد.

وي خاطرنشان كرد: ايده انجام چنين ديداري وجود داشت اما من به طلال ارسلان گفتم به جز موضوع آرامش در مناطق لبنان درباره چه موضوعي مي توان سخن گفت زيرا ما نمي خواهيم درباره گفتگوهاي ملي بحث كنيم.

رهبر حزب سوسياليست ترقي خواه لبنان در ادامه گفت: ناگزير بايد درباره سلاح مقاومت سخن گفت هر چند كه اين امر سالها طول بكشد اما مهم اين است كه اين كار را آغاز كنيم.

وي در رابطه با روابط سوريه و لبنان نيز گفت: ما با سوري ها احساس همبستگي مي كنيم و مي توانيم روابط صحيح و ممتاز با سوريه برقرار كنيم اما سوري خواهان عذرخواهي من هستند و من چنين كاري نمي كنم اما مي گويم كه در امور داخلي آنها دخالت نمي كنم و ملت سوريه خود بايد نظام حكومتي خويش را برگزينند.

جنبلاط در مورد جنگ 33 روزه نيز گفت: تصميم به تمديد جنگ سال 2006 يك تصميم احمقانه آمريكايي بود. آنها گمان مي كردند مي توانند حزب الله را از بين ببرند بدون اينكه از تجربه سال 1982 درس عبرت گرفته باشند كه اسرائيلي ها چگونه وارد بيروت شده و سپس از آن خارج شدند.

وي درباره ارتباط با ايران نيز گفت: ارتباط وي با ايران تاكنون قطع بوده است اما اگر ايران بخواهد و در اين زمينه كاري انجام دهد من آماده گفتگو با آن هستم.

اين روزنامه همچنين نوشت كه وليد جنبلاط 15 نوامبر (25 آبان) براي شركت در مراسم موسسه خيريه اي كه به نام وي است راهي لس آنجلس خواهد شد. اين سفر دو هفته پس از برگزاري انتخابات رياست جمهوري آمريكا صورت خواهد گرفت.
 پنجشنبه 25 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن