تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820394373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيفا: ايران بى رحمانه غافلگير شد ايران ـ ايتاليا، بازى بزرگ جام جهانى


واضح آرشیو وب فارسی:موج: فيفا: ايران بى رحمانه غافلگير شد ايران ـ ايتاليا، بازى بزرگ جام جهانى
ديدار جذاب تيم هاى ملى فوتسال ايران و ايتاليا به قدرى جذاب و پرالتهاب بود كه فيفا آن را بزرگترين بازى جام جهانى دانست. اين مسابقه كه با تساوى ۵ـ۵ خاتمه يافت بازتاب گسترده اى در محافل بين المللى داشت.
پايگاه اينترنتى فيفا در خصوص اين بازى مهيج نوشت: «تماشاگران حاضر در برازيليا مى دانستند كه در اين بازى نام ها نقش ندارد. آنها نااميدانه به خانه برنگشتند. در اين بازى ايتاليا با وجود اين كه با دو گل زودهنگام گرانا از ايران پيش افتاد ولى نبرد دشوارى براى باقى ماندن در رقابت ها داشت. ايرانى ها خيلى زود با اراده شگفت انگيز خود به بازى برگشتند و حتى در فاصله ۵۰ ثانيه به پايان اين بازى عجيب ۵بر ۴ ايتاليا را شكست داده بودند اما «ادگار برتونى» در اين لحظه گلى سرنوشت ساز به ثمر رسانده و ايران را به بى رحمانه ترين شكل غافلگير كرد.»
سايت اينترنتى كنفدراسيون فوتبال آسيا نيز گزارش مفصلى از اين بازى منتشر كرد و نوشت گل لحظات پايانى ايتاليايى ها قلب ايرانى ها را شكست. در بخشى از اين گزارش آمده است: «در حالى كه به نظر مى رسيد ايران در آستانه پيروزى و صعود به نيمه نهايى قرار گرفته است برتونى با گلزنى در لحظات پايانى آب سردى بر سر شاگردان حسين شمس ريخت.»
حسين شمس سرمربى تيم ايران نيز از اين كه نتوانست تيم كشورمان را به جمع چهار تيم برتر جهان برساند از مردم عذرخواهى كرد. وى در عين حال گفت كه جوان هاى تيم ملى هر چه در توان داشتند عرضه كردند.
نوكورينى سرمربى تيم ملى ايتاليا هم گفته است: «با وجود اين كه دو بار از ايران عقب افتاديم ولى هرگز نااميد نشديم. ما يك بازى سخت داشتيم كه ديگر تمام شده است.» گرانا زننده دو گل ايتاليا و بهترين بازيكن اين مسابقه هم كسب تساوى برابر ايران را يك نتيجه عالى و در عين حال تعجب برانگيز براى تيم كشورش دانست. محمد هاشم زاده عضو تيم ملى فوتسال ايران نيز عدم صعود به مرحله نيمه نهايى را يك تراژدى تلخ براى كشورمان دانست و آن را غم انگيز خواند.
علاوه بر تساوى ۵ ـ ۵ ايران و ايتاليا، تيم برزيل ۵ بر ۳ از سد اوكراين گذشت تا قاطعانه گام به مرحله نيمه پايانى بگذارد. اسپانيا نيز با حساب ۱ـ۴ پاراگوئه را پشت سر گذاشت و روسيه با تساوى ۲ـ۲ مقابل آرژانتين، جواز حضور در مرحله نيمه نهايى را به دست آورد. امروز براى مشخص شدن فيناليست ها برزيل با روسيه پيكار مى كند و ايتاليا به جنگ اسپانيا مى رود.
 پنجشنبه 25 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن