تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820568333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزارت خارجه روسيه: مسكو از ادامه گفتگوهاي داخلي در لبنان حمايت مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزارت خارجه روسيه: مسكو از ادامه گفتگوهاي داخلي در لبنان حمايت مي‌كند
خبرگزاري فارس: نماينده رئيس جمهوري روسيه در مسائل خاورميانه در ديدار با سفير لبنان در مسكو تاكيد كرد، روسيه همچنان به توسعه گفتگوهاي سياسي تا دست يابي به وفاق ملي در لبنان كمك خواهد نمود.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري «اينترفاكس»، روسيه در آينده نيز از ادامه گفتگوهاي سياسي در داخل لبنان حمايت كرده و از هيچ كمكي براي پيشبرد آن فروگذار نخواهد كرد.
اين مطلبي است كه در مذاكرات روز گذشته الكساندر سلطانوف، معاون وزير امور خارجه و نماينده ويژه رئيس جمهوري روسيه در مسائل خاورميانه با عاصم جابر، سفير لبنان در مسكو بر آن تاكيد شد.
اين ملاقات روز سه شنبه و به درخواست طرف لبناني صورت گرفت. در اين ملاقات مسائل مربوط به توسعه روابط دوجنبه روسيه و لبنان نيز مورد بررسي قرار گرفت.
طبق گزارش منتشره از سوي وزارت امور خارجه روسيه بعد از پايان اين مذاكرات، «طرف روسي تلاشهاي صورت گرفته از سوي دولت و نيروهاي سياسي لبنان در خصوص انجام تعهدات توافق نامه دوحه براي حل و فصل مشكلات داخلي در اين كشور را مثبت ارزيابي كرده است.»
علاوه براين تاكيد گرديد كه روسيه همچنان به توسعه روند گفتگوهاي سياسي براي رسيدن به وفاق ملي كمك خواهد نمود.
در وزارت خارجه روسيه همچنين گفته شد، در اين ديدار سفير لبنان از حمايت روسيه از وحدت، ثبات سياسي و يكپارچگي لبنان قدرداني كرد.
انتهاي پيام/.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن