تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812710165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهره ها و خبرها


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: چهره ها و خبرها
مسعود كيميايي كارگردان صاحب نام سينماي ايران، قصد دارد فيلم نامه اي تاريخي را به تصوير بكشد. وي توليد فيلم نامه «ردپاي خون» با محوريت دوره اي از تاريخ معاصر ايران را، دستمايه اثر جديد خود قرار داده است. پيشتر كيميايي اعلام كرده بود كه علاقه زيادي به ساخت فيلم «شريك» دارد و حتي خبر بازي «فريبرز عرب نيا»، به عنوان بازيگر نقش اصلي اين فيلم در نشريات مختلف به چاپ رسيد. اما سپس مشخص شد اين فيلم پروانه ساخت ندارد. «رئيس» فيلم پيشين كيميايي، چندان مورد توجه و استقبال منتقدان و تماشاگران قرار نگرفت.

دانيال حكيمي بازي در فيلم «عقرب» به كارگرداني «مجيد جوانمرد» را به نيمه رساند. در اين فيلم كه بخشي از صحنه هاي تعقيب و گريز آن، در كشور ارمنستان جلوي دوربين رفته است، چند بازيگر ارمني نيز حضور دارند. «عقرب» كه مضموني پليسي- جاسوسي دارد، داستان ورود زني به نام «ورونيكا» به زندگي «مهران آزاد» پژوهش گر ايراني را روايت مي كند.فرهاد قائميان، سام درخشاني، پوراندخت مهيمن، حامد آقايي و دادا پطروسيان از ديگر بازيگران فيلم عقرب هستند. دانيال حكيمي چندي پيش سريال «ترانه مادري» را در حال پخش از سيما داشت.

فرزاد حسني به عنوان نخستين تجربه تئاتري، در نمايش «مهر هفتم»، به كارگرداني افشين هاشمي بازي خواهد كرد. اين نمايش آذرماه سال جاري در تالار اصلي مولوي تهران به روي صحنه خواهد رفت. رويا ميرعلمي و هدايت هاشمي، از ديگر بازيگران اين نمايش هستند.

پژمان بازغي پس از پايان مدت اكران فيلم «سه زن»، با فيلم «خواب ليلا» ميهمان سالن هاي سينماي كشور مي شود. در اين فيلم كه كارگرداني آن را «مهرداد مير فلاح» بر عهده داشته است، ماهايا پطروسيان، فاطمه معتمد آريا، فرخ نعمتي، شيوا ابراهيمي و محسن قاضي مرادي به ايفاي نقش پرداخته اند. «خواب ليلا» مضموني اجتماعي دارد و فيلم نامه آن را، شاهرخ دولكو و حبيب الله شيرازيان به نگارش درآورده اند.

شقايق دهقان با فيلم تلويزيوني «بيم موج»، به كارگرداني «راما قويدل»، به شبكه اول سيما مي آيد. اين فيلم كه چهارم آبان به روي آنتن مي رود، درباره دختري است كه ادعا مي كند چيزهايي را مي بيند كه ديگران، نمي توانند آن ها را ببينند.اميرآقايي، پويا اميني، مژگان رباني و محمد عمراني از ديگر بازيگران «بيم موج» هستند.

مهتاب كرامتي با فيلم «شبانه روز»، به كارگرداني مشترك «كيوان علي محمدي» و «اميد بنكدار»، در جشنواره فجر امسال حضور خواهد يافت.فيلم پيشين اين دو با نام «شبانه»، با گذشت سه سال از ساخت آن، هنوز فرصت اكران عمومي نيافته است.نيكي كريمي، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، حامد بهداد، نگار جواهريان، حميدرضا پگاه، بهنوش بختياري، فريبا جدي كار، خاطره اسدي، ستاره اسكندري، ساعد هدايتي و مريم بوباني، از ديگر بازيگراني هستند كه در «شبانه روز» ايفاي نقش كرده اند.

بيژن ميرباقري كارگردان فيلم تحسين شده «ما همه خوبيم» به زودي تله فيلم در «ميان سايه ها» را، در تهران جلوي دوربين مي برد. داستان اين فيلم كه براي شبكه اول سيما ساخته مي شود، درباره دختر جواني است كه به يك دانشجوي تئاتر پيشنهاد مي دهد در ازاي دريافت مبلغي، نقش واقعي او را در زندگي بازي كند. هنوز هيچ يك از بازيگران اين فيلم ا نتخاب نشده اند.بيژن ميرباقري تا چندي پيش فيلم «روز بر مي آيد» را بر پرده سينماهاي كشور داشت.

بيژن امكانيان فيلم تلويزيوني «شايد دوست شايد دشمن»، به كارگرداني مجيد تربتي فرد را آماده پخش از شبكه يك دارد. در اين فيلم، كه مضمون آن اجتماعي است و به بحراني خانوادگي مي پردازد، كمند امير سليماني، رامين راستاد و سولماز غني نيز حضور دارند.

جمال شورجه از منتفي شدن حضور خود، به عنوان كارگردان مجموعه تلويزيوني «زني از جنس باران» خبر داد.اين مجموعه قرار است در ١٣ قسمت ٤٥ دقيقه اي براي شبكه اول توليد شود. پس از آن كه شورجه بنا به دلايلي از كارگرداني «زني از جنس باران» انصراف داد، تهيه كننده اين سريال فرد ديگري را به عنوان كارگردان براي تأييد كار به شبكه يك معرفي كرده است. اين مجموعه تلويزيوني به زندگي واقعي يكي از شخصيت هاي زن ايراني مي پردازد. جمال شورجه قرار است مشاور فيلم نامه اين مجموعه باشد.

سعيد راد در نقش «رضا شاه» در مجموعه تلويزيوني «در چشم باد»، به قاب شيشه اي مي آيد. مسعود جعفري جوزاني كه كارگرداني اين سريال را بر عهده دارد،«درچشم باد» را در ٥٠ قسمت ٥٠ دقيقه اي براي پخش از شبكه اول سيما، تهيه و توليد مي كند.اين مجموعه تلويزيوني وقايع سياسي و اجتماعي سه دوره از تاريخ معاصر را بررسي مي كند.

دوره اول پايان دوره قاجار و پهلوي، دوره دوم جنگ جهاني دوم و دوره سوم مقطع انقلاب و فتح خرمشهر را در بر مي گيرد.پارسا پيروزفر، اكبر عبدي، كامبيز ديرباز، سعيد نيك پور، سحر جعفري جوزاني، لاله اسكندري، جهانگير الماسي، محمود پاك نيت، محمدرضا هدايتي و هومن سيدي از جمله بازيگران «در چشم باد» هستند.

سعيد آقاخاني بازي خود در فيلم تلويزيوني «روز اردو»، به كارگرداني «حسين قناعت» را به پايان رساند. اين فيلم داستان دو نوجوان است كه به سبب اختلاف فرهنگي و خانوادگي، با هم دچار مشكلاتي مي شوند. اما مجبورند در يك اردوي تفريحي، با هم باشند. اردلان شجاع كاوه، كيانوش گرامي، آشنا محرابي و احمدرضا اسعدي از ديگر بازيگران «روز اردو» مي باشند.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن