تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820519897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري كنگره بين المللي بزرگداشت علامه فيض كاشاني در كاشان


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: برگزاري كنگره بين المللي بزرگداشت علامه فيض كاشاني در كاشان
كاشان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : آيت الله امامي كاشاني در جلسه بزرگداشت ملامحسن فيض كاشاني با حضور رئيس دانشگاه كاشان شهردار و جمعي از مسئولان ادارات كاشان كه در دانشگاه كاشان برگزار شد ضمن برشمردن ويژگي هاي شخصيت ممتاز فيض كاشاني و نيز دلايل برپايي همايش گفت : معرفي اين شخصيت بزرگ شيعي به جهانيان زمينه سازي جمع آوري و احيا و چاپ آثار و تاليفات ايشان و آشنايي نسل جوان با اين گنجينه هاي علم و اخلاق از هدف هاي اين كنگره است .
رئيس دانشگاه كاشان نيز در حاشيه اين جلسه گفت : با حضور فيض شناسان و شخصيت هاي برجسته علمي و بين المللي اين كنگره از تاريخ پانزدهم آبان ماه در مدرسه شهيد مطهري تهران شروع مي شود شانزدهم آبان ماه در مدرسه دارالشفا قم ادامه مي يابد و هفدهم آبان ماه در دانشگاه كاشان به پايان مي رسد.
دكتر جواد ساداتي نژاد ملامحسن فيض كاشاني را از جمله عالمان و دانشمندان برجسته و و نامي جهان اسلام در قرن يازدهم هجري ذكر كرد و گفت : اين دانشمند بلند آوازه از مفاخر جهان تشيع است كه قريب 200 جلد كتاب ارزشمند در زمينه علوم مختلف از جمله تفسير حديث فقه اصول عرفان اخلاق و ادب از او بر جاي مانده است . و برگزاري كنگره بين المللي ملامحسن فيض گامي در راستاي پاسداشت و حفظ و احيا آثار اين فقيه فيلسوف و حكيم نامدار است .
لازم به ذكر است : ملامحسن فيض كاشاني در سال 1007 هـ . ق در كاشان متولد و در سال 1091 هـ . ق در سن 84 سالگي پس از عمري مجاهدت علمي تاليف آثار ارزشمند و تربيت شاگردان بسيار در كاشان وفات يافت .
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن