تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820029391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازتاب يك گزارش


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازتاب يك گزارش
روز يكشنبه در اين صفحه گزارشى با عنوان «اخلالگران هرمى هنوز نفس مى كشند» به چاپ رسيد. اين گزارش كه در آن روند شكل گيرى و گسترش فعاليت هاى هرمى در كشورمان، تفاوت فعاليت هاى هرمى با بازاريابى شبكه اى قانونى و علل رشد اين فعاليت ها در كشور مورد بررسى قرار گرفته بود، باز تاب گسترده اى در ميان خوانندگان روزنامه داشت. خوانندگانى كه با دفتر روزنامه تماس گرفتند را به سه طيف مى توان تقسيم كرد. گروهى كه هم اكنون در شركت هاى هرمى مشغول فعاليت هستند، كسانى كه بارها در اين شركت ها پرزنت شده اند و گروه سوم خانواده هايى كه نسبت به فعاليت فرزندان خود در اين سيستم ها نگران هستند.
يكى از خوانندگان روزنامه كه خود را جوانى ۲۹ ساله معرفى كرد، با اشاره به اين كه طى ماه هاى اخير درآمد بسيار خوبى از فعاليت هاى هرمى داشته است، مدعى شد: روزنامه ايران با سياه نمايى عليه شركت هاى هرمى مى خواهد مانع اشتغال جوانان شود. او در پاسخ به اين سؤال كه آيا اطمينان دارد افراد زيرمجموعه او نيز به اندازه خودش سود به دست خواهند آورد، گفت: مسئوليت سود كردن آنها با من نيست. در عين حال تعدادى از تماس هاى تلفنى اين گروه از خوانندگان نيز به جلسه پرزنت خبرنگار ما تبديل شد. گروهى ديگر از خوانندگان روزنامه هم كه به دفعات توسط اين شركت ها پرزنت شده اند، در تماس با دفتر روزنامه خواستار اطلاع رسانى بيشتر در مورد جزئيات و نحوه فعاليت هركدام از شركت هاى هرمى بودند.
يكى از اين خوانندگان به خبرنگار ما گفت: چند روز است يكى از دوستانم از من مى خواهد با ۳ ميليون تومان پول نقد براى وديعه مسكن، جهت اشتغال در يك شركت معتبر به تهران بيايم. هرچقدر هم اصرار مى كنم، نامى از شركت نمى برد. او با تشكر از اطلاع رسانى روزنامه ايران، خواستار توجه بيشتر رسانه ها به اطلاع رسانى در اين زمينه شد. محمد عسگرى هم كه خود را پدر ۳ جوان دانشجو معرفى كرد، به خبرنگار ما گفت: بايد نهادهاى مسئول با تدوين يك مجموعه قانون و برنامه فرهنگى، ضمن برخورد شديد با فعالان هرمى، جوانان و خانواده ها را نسبت به چنين فعاليت هايى آگاه كنند. به اعتقاد او، صدا و سيما در اين زمينه مى تواند به مراتب نقش مؤثرترى ايفا كند.
روزنامه ايران در روزهاى آينده طى گزارش هايى به بررسى بيشتر موضوع خواهد پرداخت.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن