تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820569092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه اعتماد// همسر الهام از دانشكده خبر رفت// نظارت ايران بر انتخابات آذربايجان// استعفاي دسته جمعي در روزنامه دولتي// پيشنهاد تدوين افكار احمدي نژاد// شرط پورمحمدي براي كانديداتوري


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه اعتماد// همسر الهام از دانشكده خبر رفت// نظارت ايران بر انتخابات آذربايجان// استعفاي دسته جمعي در روزنامه دولتي// پيشنهاد تدوين افكار احمدي نژاد// شرط پورمحمدي براي كانديداتوري
خبرگزاري آريا- در ستون «پيدا و پنهان» اعتماد در شماره امروز (23 مهر)، اخبار ويژه زير درج شده است.

تبرئه تبليغاتي؛ در پي افشاي اعطاي وام صد ميليون توماني به نمايندگان مجلس هشتم برخي از نمايندگان كه اغلب اصولگرا و حامي دولت هستند با ارسال اطلاعاتي از متراژ خانه و وسيله اياب و ذهاب خود به رسانه هاي نزديك به دولت اقدام به ترميم وجهه خود كرده اند. مرتضي آقاتهراني معلم اخلاق دولت و مجلس كه از حوزه انتخابيه تهران راهي مجلس هشتم شده، خبري را مبني بر اينكه در يك «سوئيت 50 متري» زندگي مي كند، براي خبرگزاري فارس ارسال كرده است. فارس تاكيد كرد وي همراه چهار عضو خانواده اش در اين سوئيت در يكي از ساختمان هاي ستاد راهيان نور در تهران ساكن شده است. همچنين فارس گزارش داد يكي از نمايندگان شهرستان ها نيز در طول دوران نمايندگي اش با يك موتور «ياماها 80» رفت و آمد مي كند.

همسر الهام از دانشكده خبر رفت؛ فاطمه رجبي همسر سخنگوي دولت از دانشكده خبر رفت. پس از روي كار آمدن احمدي نژاد و انتصاب غلامحسين الهام به سمت هاي سخنگويي دولت و وزارت دادگستري همسر وي به عنوان استاد به دانشكده خبر رفت و در چند ترم درس «انقلاب و ريشه هاي آن» را تدريس كرد. به گزارش تريبون رجبي كه در دو سال گذشته در وبلاگ شخصي و يكي از سايت هاي خبري توهين ها و اتهاماتي را متوجه روساي دولت هاي اصلاحات و سازندگي و ساير رقباي انتخاباتي احمدي نژاد كرده است، در كلاس هاي درس خود نيز منتقدان دولت را آماج حمله خود كرده بود كه اين بار با اعتراض دانشجويان مواجه شده است. همزمان با بالا گرفتن اعتراض دانشجويان، مسوولان آموزش به دانشجويان، اعلام كردند درس ريشه هاي انقلاب به جاي رجبي توسط عباس سليمي نمين تدريس خواهد شد.

نظارت ايران بر انتخابات آذربايجان؛ سفير آذربايجان در ايران از سفر هياتي شش نفره از ايران براي نظارت بر انتخابات رياست جمهوري آذربايجان خبر داد. به گزارش فارس «عباسعلي حسن اف» سفير آذربايجان در ايران در خصوص دعوت از مجامع بين المللي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آذربايجان، با بيان اينكه كشورهاي مختلف و مجامع بين المللي از جمله اتحاديه اروپا براي نظارت در اين انتخابات حضور دارند، از سفر هيات شش نفره يي از ايران بدين منظور خبر داد و گفت؛ اين هيات شش نفره از رياست جمهوري، مجلس، وزارت خارجه و انجمن دوستي ايران و آذربايجان دوشنبه عازم آذربايجان مي شود. انتخابات رياست جمهوري آذربايجان چهارشنبه 24 مهرماه (15 اكتبر) بين هفت كانديدا شامل الهام علي اف، اقبال آزاده، فاضل غضنفراوغلو، غلامحسين علي اف، فواد علي اف، حافظ حاجي اف و قدرت حسن قلي اف برگزار مي شود.

محاكمه 13 ايراني ديگر در يمن؛ منابع خبري يمن روز دوشنبه با انتشار گزارش هايي از محاكمه 13 تبعه ايراني به اتهام قاچاق مواد مخدر به يمن خبر دادند. به گزارش ايرنا اين عده در اعترافات خود گفته اند پس از دستگيري،نيروهاي امريكايي با ريختن ماهي هاي درون قايق آنان مقادير معتنابهي مواد مخدر را در قايق آنها جاسازي كرده اند. اين منابع تصريح كردند اتباع ايراني كه از سوي نيروهاي امريكايي در اقيانوس هند دستگير و تحويل نيروهاي امنيتي يمني شده اند، قاچاق هرگونه مواد مخدر را رد مي كنند. يك مقام آگاه در سفارت جمهوري اسلامي ايران در يمن با اشاره به اين موضوع تصريح كرد؛ مجموع افرادي كه در سه قايق ماهيگيري دستگير شده اند 36 نفر هستند كه در اولين مرحله قرار است 13 نفر از آنان به اتهامات وارده در يك دادگاه بدوي پاسخ دهند. به گفته وي يكي از اين قايق ها توسط نيروهاي امريكايي در آب هاي اقيانوس هند و دو قايق ديگر در آب هاي منطقه يي يمن توقيف شده اند.

تغيير مديركل روابط عمومي وزارت كشور؛ طي حكمي از سوي علي كردان وزير كشور محمدرضا ربيعي به عنوان مديركل روابط عمومي وزارت كشور منصوب و جايگزين مجيد ملكان شد. به گزارش بازتاب ربيعي پيش از اين رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان گلستان بوده است. ملكان از اين پس به عنوان مشاور وزير كشور به كار در اين وزارتخانه ادامه خواهد داد.

استعفاي دسته جمعي در روزنامه دولتي؛ روزنامه خورشيد كه تنها يك هفته از زمان انتشار آن مي گذرد در آستانه توقف انتشار قرار گرفت. به گزارش عصر ايران به دنبال برخي تحولات در هيات مديره موسسه آتيه كه روزنامه خورشيد زيرمجموعه آن منتشر مي شد، سردبير اين روزنامه به طور ناگهاني بركنار شد و دبيران سرويس هاي مختلف و خبرنگاران خورشيد نيز در اعتراض به اين اقدام يكشنبه شب به صورت دسته جمعي استعفا داده اند. بر اساس اين خبر با بركناري اعضاي هيات مديره قبلي موسسه آتيه، اعضاي جديد هيات مديره آتيه منصوب شدند و به دنبال آن پارياب سردبير خورشيد بركنار شد. علت اصلي بروز اين تحولات در روزنامه خورشيد اختلاف نظر درباره خط مشي هاي سياسي اين روزنامه بوده است. با بركناري پارياب وي رئيس دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) در نيويورك شده و به زودي عازم امريكا خواهد شد. گفته مي شود وي هفته آينده به عنوان نماينده اين خبرگزاري در نيويورك معرفي خواهد شد. در همين راستا اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان تامين اجتماعي با تكذيب خبر عدم انتشار خورشيد اعلام كرد اين روزنامه به انتشار ادامه خواهد داد.

پيشنهاد تدوين افكار احمدي نژاد؛ رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت؛ افكار و انديشه هاي دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور محترم كشورمان داراي جنبه هاي راهبردي حائز اهميتي است؛ لذا وظيفه علما، انديشمندان و استادان دانشگاه ها و به ويژه دانشگاه عالي دفاع ملي است كه اين افكار را مدون كنند و به غناي علمي كشور بيفزايند. به گزارش شهاب نيوز سيدحسن فيروزآبادي كه در جمع مسوولان دانشگاه عالي دفاع ملي سخن مي گفت، درباره نوآوري در انديشه هاي راهبردي افزود؛ بخشي از طرح ها و برنامه ها، در جريان سياستگذاري هاي 20 ساله و 5 ساله كه از سوي مسوولان ذي ربط تهيه مي شود، به اتفاق آرا تدوين مي شود ولي مع الاسف موارد مهمي از افكار راهبردي و نوآوري هاي آقاي رئيس جمهور در كوچه، پس كوچه هاي جريان هاي سياسي و برخي مباحث رسانه يي گم مي شود يا آن طور كه شايسته است در مسير ارائه خدمات دولت قرار نمي گيرد و به تعبير ديگر راه براي خدمت دولت بسته مي شود.

شرط پورمحمدي براي كانديداتوري؛ مصطفي پورمحمدي وزير سابق كشور حضور خود در انتخابات رياست جمهوري را منوط به شرايط عنوان كرد و گفت؛ در آن زمان و در زمان هاي نزديك به انتخابات تصميم خواهم گرفت كه حضور داشته باشم يا خير
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن