تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816725264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موبايل ايراني امكان مشاهده و پرداخت اينترنتي قبوض «همراه اول» وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: موبايل ايراني امكان مشاهده و پرداخت اينترنتي قبوض «همراه اول» وجود ندارد
به دليل بروز مشكل فني در سايت شركت ارتباطات سيار ايران، مشتركان همراه اول نمي‌توانند از طريق اينترنت قبوض خود را مشاهده و پرداخت كنند.


به گزارش فارس از روز گذشته مشتركان با مراجعه به سايت شركت ارتباطات سيار ايران امكان مشاهده و پرداخت قبوض دوره جديد تلفن همراه خود را ندارند. مشترك پس از ورود به سايت
mci.ir و بخش خدمات، گزينه رويت اينترنتي صورتحساب آخرين دوره را انتخاب مي‌كنند ولي پس از وارد كردن شماره و كدپستي خود با پيغام خطا و «بازگشت به صفحه اصلي» مواجه مي‌شوند. همراه اول اكنون بيش از 27 ميليون مشترك اعتباري و دائمي‌‌‌در كشور دارد. لازم به ذكر است اين مشكل تا ساعت تنظيم اين گزارش همچنان وجود دارد.
توسعه مراكز sms سنتر تا 25درصد
به منظور افزايش كارآيي مراكز SMS سنتر ، با نصب تجهيزاتي ظرفيت اين مراكز تا 25 درصد افزايش يافت.محمدحسين فلاح اصغري، معاون نظارت و مديريت شبكه ارتباطات سيار، در گفت‌وگو با سيتنا، اظهار داشت: تمام ده مركز SMSسنتر در شبكه ارتباطات سيار به صورت فعال پاسخگوي نياز مشتركان است. وي تصريح كرد: پيش از اين با هشت مركز، نياز مشتركان را هندل كرده و به دو مركز ديگر در زمان‌‌‌هاي عادي نيازي نبود، اما در حال حاضر اين دو مركز نيز فعال شده است. وي ادامه داد: پيش از اين از دو مركز، به منظور پاسخگويي به ترافيك بالاي شبكه در روزهاي خاص و ايام نوروز استفاده مي‌‌‌شد، اما در حال حاضر به اين مراكز نياز است.
معاون نظارت و مديريت شبكه ارتباطات سيار با بيان اين مطلب كه اين دو مركز در كوشك و اصفهان قرار دارد، در پايان گفت: با افزايش ظرفيت اين ده مركز مشكلي از بابت كمبود ظرفيت در شبكه احساس نمي‌‌‌شود.
مالكان قديمي‌‌‌سيم كارت همراه اول بايد سيم كارت خود را تعويض كنند
برخي مشتركان همراه اول كه داراي سيم كارت قديمي‌‌‌‌هستند بايد سيم كارت خود را تعويض كنند. در حال حاضر برخي از سيم كارت‌‌‌هاي قديمي‌‌‌‌‌‌همراه اول سرويس‌‌‌هاي جديدي كه توسط شركت ارتباطات سيار ارائه شده، پشتيباني نمي‌‌‌كنند به همين منظور چنانچه مشتركان درصدد استفاده از اين نوع سرويس هستند بايد سيم‌كارت خود را تعويض كنند. از جمله سرويس‌‌‌هايي كه سيم كارت‌‌‌هاي قديمي‌‌‌همراه اول آن را پشتيباني نمي‌‌‌كند مي‌‌‌توان به سرويس GPRS اشاره كرد.اين در حالي است كه پشتيباني نكردن سيم كارت‌‌‌هاي قديمي‌‌‌از سرويس‌‌‌هاي جديد شامل تمامي‌‌‌سيم كارت‌‌‌هاي قديمي‌‌‌همراه اول نمي‌‌‌شود و برخي ازاين نوع سيم كارت‌‌‌ها سرويس‌‌‌هاي جديد را پشتيباني مي‌‌‌كنند.
بر اساس اين گزارش مشتركان در ابتدا بايد سرويس‌‌‌هاي جديد را تقاضا كنند و چنانچه سيم كارت‌‌‌ها از سرويس‌هاي جديد پشتيباني نكرد بايد آنها را تعويض كنند. پيش از اين مدير كل روابط عمومي‌‌‌ شركت ارتباطات سيار گفته بود، سيم‌كارت‌‌‌هايي كه در ابتداي فعاليت شركت ارتباطات سيار در اختيار مشتركان قرار گرفته است ، به اقتضاي فناوري همان سال (1373) بوده و به طور طبيعي با ارتقاي سطح در تكنولوژي جوابگوي نيازهاي امروز نيست و بايد عوض شوند.ابوالفضلي گفته بود ، تعداد زيادي از مشتركان به دلايل مختلف از جمله مفقود شدن و سوختن سيم كارت خود نسبت به تعويض آنها اقدام كرده اند.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن