تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812798642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاظميان: دايي را به خدا واگذار كرده ام


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: كاظميان: دايي را به خدا واگذار كرده ام
مهر: جواد كاظميان هافبك ايراني تيم فوتبال عجمان امارات پس از مدت ها سكوت، دلايل اصلي دعوت نشدنش به تيم ملي را بيان كرد.وي كه اين روزها در آمادگي كامل به سر مي برد و با بازي هاي خوبش در تيم عجمان كارشناسان اماراتي را به تمجيد واداشته با صراحت اعلام كرد دعوت نشدنش به تيم ملي دليل فني ندارد.

¦
¦علي دايي در مصاحبه مطبوعاتي اش در پاسخ به علت دعوت نشدن از شما به تيم ملي اشاره كرده است كه كيفيت بازي مجيد غلام نژاد بهتر از شماست؟
در اين يك سال كه از تيم ملي دور بودم به دو دليل دوست نداشتم مصاحبه كنم؛ يكي به خاطر مادرم كه مرا قسم داده بود به دليل حضور علي دايي در مراسم چهلم برادرم احترام وي را حفظ كنم و دوم به خاطر شرايط تيم ملي و حفظ حرمت ها و احترام به پيشكسوت. ولي حالا كه آقاي دايي من را با برخي از بازيكنان مقايسه كرده و كيفيت فني ام را زيرسوال برده و با توجه به اينكه در ماه هاي قبل ايشان حرمت مربياني مانند افشين قطبي، محمد مايلي كهن و امير قلعه نويي را به راحتي زير سوال برده، حق خودم مي دانم كه در مورد مسائلي كه مطرح شده از خودم دفاع كنم.
¦دعوت نشدن شما به تيم ملي دلايل غير فني دارد؟
موضوع اول مربوط به سال 81 است؛مقطعي كه در تيم سايپا بازي مي كردم.قبل از اينكه به الاهلي بروم از باشگاه الشباب پيشنهاد داشتم به خاطر همين همراه آقاي صالحي مديرعامل وقت باشگاه ساپيا براي عقد قرارداد به امارات رفتيم.
آن روزها دايي در الشباب بازي مي كرد و براي درمان آسيب ديدگي پايش به فرانسه رفته بود و وقتي متوجه شد قرار است با الشباب قرارداد ببندم در تماسي كه با مسوولان باشگاه داشت، نظر آنها را تغيير داد.دايي به آنها گفته بود من در پيستون راست بازي مي كنم و فوروارد نيستم و نمي توانم براي آنها موثر باشم.آن قرارداد مي توانست نقش بسيار زيادي در زندگي من داشته باشد ولي خدا را شكر مي كنم كه بعد از چند سال، با توجه به توانايي هايم به الشباب آمدم و قسمت اين بود كه همراه آنها قهرمان ليگ امارات شوم.
¦آيا مساله ديگري هم مطرح بوده است؟
يكي از مسائلي كه تمام بازيكنان تيم ملي در جريان آن بودند و اتفاقاً مدت زيادي هم درباره آن صحبت مي شد، مربوط به بازي تيم ملي با اردن بود.در يك صحنه وقتي كه من وارد محوطه جريمه اردن شدم به علي كريمي پاس دادم و آن توپ به بيرون رفت اما دايي با واكنشي شديد همراه با فحاشي، گفت: چون كريمي رفيق توست به وي پاس دادي.اين حركت براي من به عنوان جواني 21 ساله غير قابل باور بود، چون هيچ وقت فكر نمي كردم كاپيتان تيم ملي كه بايد الگوي تمام بازيكنان ديگر باشد، براي از دست رفتن يك موقعيت ساده، چنين واكنشي نشان بدهد.من فيلم اين جريان را هم در اختيار دارم كه توسط دوربين يكي از فيلمبردارها ضبط شده است.در همين بازي گل دوم را هم دايي زد اما وقتي من براي گفتن تبريك سراغ شان رفتم، برخورد خيلي بدي با من كردند.
¦به نظر مي رسد صحبت هايي هم كه در اردوي اتريش داشتيد، مشكلات را بيشتر كرد؟
البته كينه آقاي دايي زماني نسبت به من شدت پيدا كرد كه همراه پرسپوليس در دوره آري هان در اردوي اتريش بوديم.يك شب سر ميز شام بچه ها گفتند قرار است دايي به پرسپوليس بيايد، من هم با توجه به اتفاقاتي كه در زمان بگوويچ افتاده بود گفتم: من كه مي خواستم به الشعب بروم، حالا كه اينطور شد حتماً مي روم.يكي از بازيكناني كه در آن مقطع تازه به پرسپوليس آمده بود در تماسي كه با دايي داشت صحبت هاي من را به وي منتقل كرد و از اينجا بود كه براي دايي تبديل به يك متهم شدم و اين را مي دانم تا وقتي كه ايشان سرمربي تيم ملي باشند، حتي اگر بهترين بازي ها را از خود ارائه دهم، جايي در اين تيم ندارم.
¦مگر در دوره بگوويچ چه اتفاقاتي رخ داده بود؟
زمان بگوويچ وقتي بعد از بازي با پيكان كه اولين شكست ما محسوب مي شد، ايشان داخل رختكن و مقابل تمام بازيكنان با تجربه كه آن روزها تعدادشان زياد بود، درباره من گفته بودند اين چه بازيكني است و اگر ديديد دوباره به تيم ملي دعوت شود. دقيقاً پس از آن اتفاق شش ماه به تيم ملي دعوت نشدم.اگر هم پس از آن دعوت شدم به خاطر عملكرد خوبم در پرسپوليس و فشار تماشاگران بود.اين مسائل ادامه هم داشت. مثلاً بگوويچ در تمرينات مي گفت ضربه هاي كاشته كناري را من سانتر كنم اما در اواخر فصل و در تمرينات دايي علناً مي گفت كاظميان بلد نيست ضربه كاشته بزند و در بازي ها خودش تمام كاشته ها را مي زد و خيلي از مسائل كه واقعاً نمي توانم به آنها اشاره كنم.البته همانطور كه گفتم با اين شرايط كنار آمده ام و اين چند سال در تيم ملي و پرسپوليس بله قربان گو نبوده ام و صداي داش علي گفتن هايم به هوا نمي رفته است.
¦ فكر نمي كنيد اين صحبت ها برايت دردسر ساز شود؟
من 99 درصد در ذهنم اين مساله نقش بسته بود كه با حضور علي دايي به تيم ملي دعوت نخواهم شد اما وقتي كه دوستان نزديك ايشان در تماس با من اين نكته را تاييد كردند ديگر مطمئن شدم به تيم ملي دعوت نمي شوم.از همين حالا هم منتظر شكايت آقاي دايي و وكيل شان هستم.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن