تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812849065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پسر قزويني و جنايت به سبك فيلم هندي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پسر قزويني و جنايت به سبك فيلم هندي
پسري در استان قزوين دختر مورد علاقه اش را به قتل رساند او قصد داشت پس از آن خودكشي كند اما منصرف شده و متواري شد. اين در حالي است كه اين جوان در حال حاضر از سوي ماموران بازداشت شده است .
به گزارش تابناك رسيدگي به اين پرونده از نهم شهريور 87 پس از آن آغاز شد كه گروهي از اهالي « محمد ده » بخش « كوهين » قزوين با جسد دختر 15 ساله اي به نام اكرم روبه رو شدند و جنايت را به پاسگاه « نيارك » خبر دادند سپس پليس بازپرس كشيك و كارشناسان پزشكي قانوني به محل مورد نظر رفتند و رازگشايي معما را دستور كار خود قرار دادند.
كارآگاهان با طرح فرضيه كينه جويي براي شناسايي قاتل يا قاتلان تحقيقات خود را آغاز كردند . در آن ميان فريبا (خواهر 11 ساله قرباني ) كليد معما را به پليس داد و گفت : « من و اكرم براي خريد از خانه بيرون رفته بوديم كه اميد ما را با تهديد به بيابان كشاند. او خواستگار اكرم بود و چون از پدر و مادرم جواب رد شنيد كينه به دل داشت .
شاهد جنايت كه همچنان شوكه بود و به خود مي لرزيد ادامه داد : « من با گريه به اميد التماس مي كردم كه دست از سرمان بردارد اما فايده اي نداشت . اميد با چاقو به قلب خواهرم ضربه اي وارد كرد و من كه ترسيده بودم فرار كردم .
به دنبال افشاي اين مسئله كارآگاهان متوجه شدند خواستگار چاقوكش فرار كرده است . كمتر از 24 ساعت از اين ماجراي تكان دهنده گذشته بود كه ماموران مطلع شدند متهم جوان هنگام ورود شبانه به « محمد ده » از سوي خانواده قرباني دستگير و به شدت زخمي شده است . اين پسر روي تخت بيمارستان لب به اعتراف گشود و گفت : « من عاشق اكرم بودم . او فاميل مان بود اما خانواده هاي مان به خاطر اختلاف هاي طايفه اي بر سر زمين و ارث و ميراث با هم اختلاف داشتند و راضي به اين وصلت نبودند » .
بررسي ها ادامه داشت تا اينكه در حالي كه يك ماه از اين جنايت تكان دهنده گذشته بود اميد بار ديگر تحت بازجويي قرار گرفت .
وي رازي را برملا كرد كه ابتدا باورش خيلي سخت بود او گفت : « من و اكرم وقتي ديديم نمي گذراند در اين دنيا به هم برسيم تصميم مشتركي گرفتيم و قرار گذاشتيم مثل فيلم هاي هندي خودكشي كنيم » .
اين پسر ادامه داد : اول قرار گذاشتيم خود را از طناب حلق آويز كنيم اما نشد به همين دليل شيوه ديگري انتخاب كرديم بنابراين من با چاقو پنج تا شش ضربه به اكرم وارد كردم قرار بود من پس از قتل اكرم خودكشي كنم اما جرات نكردم خودم را بكشم و از روستا فرار كردم !
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن