تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806985598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ربع قرن تلاش و بالندگي(19) دانشگاه آزاد اسلامي واحد ماهشهر در يك نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ربع قرن تلاش و بالندگي(19) دانشگاه آزاد اسلامي واحد ماهشهر در يك نگاه


گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران«خبرگزاري ايسكانيوز»با توجه به ربع قرن تلاش و بالندگي دانشگاه آزاد اسلامي و نقش برجسته اين مجموعه بزرگ دانشگاهي در فعاليت هاي علمي، پژوهشي و بين المللي، رشد و توسعه علمي كشور با مديريتي شايسته و توانمند به معرفي واحدهاي اين مجموعه عظيم دانشگاهي و فعاليت هاي صورت گرفته در آنها مي پردازد.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز"در اين شماره (19) به معرفي واحد ماهشهر و فعاليت هاي صورت گرفته در اين واحد دانشگاهي پرداخته مي شود.
دانشگاه آزاد اسلامي واحد بندرماهشهر در تيرماه 1368 با كمك و همكاري شركت ملي صنايع پتروشيمي، فرمانداري و امام جمعه وقت در يك مكان واگذار شده از طرف صنايع پتروشيمي منطقه تاسيس و رسماً كار خود را در سال تحصيلي 70-69 با جذب 120 نفر دانشجو در رشته مهندسي شيمي گرايش پتروشيمي آغاز كرد.
اين واحد دانشگاهي پس از طي 19 سال، در حال حاضر داراي رتبه بزرگ و داراي امكانات و رشته هايي است كه حاصل تلاش و فعاليت مسئولين و كاركنان و اعضاء محترم هيئت علمي دانشگاه در طول اين 19 سال فعاليت و تلاش مستمر است.
اين واحد دانشگاهي در سال 68 با تعداد 5 نفر پرسنل كار خود را آغاز و در حال حاضر با تعداد 136 نفر پرسنل در حال خدمت رساني به دانشجويان است. چارت سازماني اين واحد دانشگاهي در سال 87 از 126 پست سازماني به 194 پست سازماني رسيده يعني 68 پست سازماني افزايش پيدا كرده كه در حال حاضر مجوز 55 مورد آن اخذ گرديده است. رياست اين واحد دانشگاهي را در حال حاضر مهندس محمدحسين پورمحمدي عهده دار است.
دانشگاه آزاد اسلامي واحد بندرماهشهر درحال حاضر 55 رشته گرايش دارد كه بيش از12335 نفر دانشجو در آن مشغول به تحصيل بوده، تا كنون بيش از 6163 نفر فارغ التحصيل داشته كه از اين تعداد 2075 نفر را خواهران و 4088 نفر را برادران تشكيل مي دهند.
داراي دو خوابگاه با زيربناي 7000 مترمربع و ظرفيت 950 نفر كه در حال سرويس دهي و همچنين در حال ساخت يك خوابگاه ديگر با زيربناي 5600 مترمربع و ظرفيت 700نفر است. داراي يك كتابخانه با بيش از 9958 عنوان كتاب فارسي و 4150 عنوان كتاب لاتين و بيش از 29036 جلد كتاب، متصل به كتابخانه ديجيتال و داراي شبكه فيبر نوري با دو پهناي باند MG2 و MG1 است.
تاكنون پنج انجمن علمي نانو تكنولوژي، IT، مهندسي پليمر ـ علوم رنگ، مهندسي نفت و جغرافيا در اين واحد تشكيل شده است.
داراي 310 نفر مدرس هيأت علمي تمام وقت، پاره وقت و حق التدريس است كه تعداد 26 نفر داراي درجه دكتري و 284 نفر هم مدرك كارشناسي ارشد دارند.
همچنين حوزه معاونت سما اين واحد دانشگاهي با سه پايه تحصيلي و دو رشته تحصيلي و تعداد 94 دانش آموز در هنرستان سما همچنين آموزشكده سما در سه رشته تحصيلي صنايع شيميايي، كامپيوتر و الكتروتكنيك در حال فعاليت بوده و داراي 2 مركز آموزشي در شهرستانهاي شادگان و هنديجان مي باشد.
دانشگاه آزاد اسلامي واحد ماهشهر با داشتن آزمايشگاههاي مجهز مانند آزمايشگاههاي تخصصي در رشته هاي مهندسي صنايع پتروشيمي، صنايع شيميايي، مهندسي نفت، طراحي فرآيندهاي نفتي، مهندسي صنايع پليمر، مهندسي پليمر علوم رنگ، مكانيك خودرو، ماشين ابزار، برق الكترونيك، برق كنترل، آزمايشگاههاي فيزيك نور و حرارت، كارگاه نقشه كشي، آتليه گرافيك، كارگاه جوشكاري و كارگاههاي كامپيوتر نياز دانشجويان عزيز را در زمينه هاي كارگاهي و آزمايشگاهي برطرف كرده است.
اين واحد دانشگاهي از سال 86 با راه اندازي سيستم حساب هاي سيبا در بانك ملي شعبه دانشگاه جهت رفاه حال دانشجويان، اساتيد و كاركنان كليه پرداخت ها و دريافت هاي مالي خويش را از طريق اين سيستم انجام مي دهد و با توجه به راه اندازي انتخاب واحد اينترنتي در نيمسال اول 87 از آبان 87 كليه پرداختهاي شهريه دانشجويي بصورت اينترنتي صورت مي پذيرد.
عنوان هايي كه مسئولين اين واحد دانشگاهي در سال هاي اخير كسب كرده اند عبارتند از:
كسب عنوان مدير برگزيده استان خوزستان توسط مهندس پورمحمدي رياست واحد در شهريور 87
ـ كسب عنوان مدير نمونه فرهنگي دانشگاههاي آزاد اسلامي سراسر كشور توسط حجت الاسلام بنائيان رئيس دفتر فرهنگ اسلامي واحد در سال هاي 85 و 86
ـ كسب عنوان معاون نمونه پژوهشي دانشگاههاي آزاد اسلامي سراسر كشور توسط مهندس برازنده معاون پژوهشي واحد در سال 86
ـ كسب عنوان مدير نمونه گزينش در بين دانشگاههاي آزاد اسلامي سراسر كشور توسط آقاي احمد عساكره مدير گزينش واحد در سال 86
ـ كسب عنوان جوان برگزيده استان خوزستان در زمينه طرح هاي قرآني توسط آقاي پرويز حامديان مسئول كانون قرآن و عترت واحد در شهريور 87
از نظر عمراني پروژه هاي دانشكده مهندسي شيمي، مسجد موسي بن جعفر(ع)، مجتمع كارگاهي، محوطه سازي مجتمع كارگاهي، ديوار چيني محوطه هفده هكتاري واحد(850 متر)، حفاري و تعبيه كانال فيبر نوري(1300 متر) مجموعاً با زيربناي 16250 متر مربع به بهره برداري رسيده است. در ضمن پروژه هاي خوابگاه دانشجويي نرجس با زيربناي 5660مترمربع، زمين چمن طبيعي به مساحت 18000 مترمربع، كتابخانه مركزي دانشگاه با زيربناي 4113 مترمربع، ساختمان آموزشي(تحصيلات تكميلي) با زيربناي 5000 مترمربع، ساختمان آموزشكده سما به مساحت 5000 مترمربع و پاركينگ عمومي دانشگاه با مساحت 6000 مترمربع در حال ساخت بوده و پروژه هاي ساختمان اداري به مساحت 5000 مترمربع، ساختمان جديد استادسراي واحد به مساحت 3500 مترمربع، سلف سرويس مركزي ويژه اساتيد و كاركنان و دانشجويان به مساحت 4200 مترمربع، ساختمان رفاهي و تجاري به مساحت 3600 مترمربع و خط فاضلاب اصلي دانشگاه به طول 500 متر در دست طراحي توسط حوزه عمران مي باشد.
اميدواريم كه بتوانيم با تلاش و همت اعضاي هيأت رئيسه و كاركنان محترم واحد و همراهي و همياري اساتيد محترم و دانشجويان عزيز دانشگاهي و مسئولين شهرستان بندر ماهشهر در شأن و شايسته اين شهر بسازيم./120

اخبار مرتبط
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد تايباد در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد پزشكي تهران در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد پرند در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد پارس آباد مغان در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد دشتستان در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم آباد در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد مباركه در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد سبزوار در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد شوشتر در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد اراك در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد شاهرود در يك نگاه
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 629]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن