تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812685460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داور بين المللي كشورمان: در چند هفته اخير علم ژنتيك و قانون سوم نيوتن را ياد گرفتم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: داور بين المللي كشورمان: در چند هفته اخير علم ژنتيك و قانون سوم نيوتن را ياد گرفتم
مرادي داور بين المللي كشورمان گفت: عده اي توهين به من در ورزشگاه آزادي را ناشي از قوانين نيوتن اعلام كرده و برخي از كارشناسان هم با بررسي ژنتيك من، ژن داوري را در من پيدا نكرده اند.
مرادي در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر با اشاره به حضور خود در اجلاس داوران فدراسيون بين الملي فوتبال گفت: پس از آزموني كه كميته داوران فيفا از داوران نامزد حضور در جام جهاني 2010گرفت ، هفته گذشته در نيمه نهايي جام باشگاه هاي آسيا قضاوت بازي المحرق بحرين و النحوه عمان را در كشور بحرين انجام دادم و برنامه آينده من قضاوت در مقدماتي جام جهاني است و قضاوت بازي حساس بحرين و استراليا در 19 نوامبر يعني 29 آبان در كشور بحرين بر عهده من گذاشته شده و كميته داوران فيفا قضاوت من را براي اين بازي انتخاب كرده است.

وي ادامه داد : در اين بازي كمك هاي من از كشور عراق و كامراني فر از ايران هستند و حدود 35 روز ديگر بايد در كشور بحرين باشم ، در اين بازي علي بوسيم از امارات كار نظارت بازي را برعهده دارد .

داور بين المللي كشورمان با اشاره به موفقيت خود در قضاوت بازي هاي ليگ قهرمانان و المپيك ابراز اميدواري كرد : با قضاوت مطلوب در بازي بحرين و استراليا ، بتوانم شانس خود را براي قضاوت در جام جهاني افزايش دهم .

مسعود مرادي گفت : پس از اجلاس فيفا در زوريخ و آزموني كه از 53 گروه داوري گرفته شد، تا اول آبان اسامي سي و هشت گروه داوري از ميان اين 53 گروه انتخاب و اعلام خواهد شد و اين سي و هشت تيم شانس حضور در جام جهاني را خواهند داشت و براي اين مهم بايد در رقابت هاي مختلف قضاوت كنند تا در نهايت داوران جام جهاني معرفي شوند .

وي تاكيد كرد : نامزد حضور در رقابت هاي جام جهاني است و هنوز هيچ چيز مشخص نيست و تا 9 روز آينده كميته داوران جواب نهايي را اعلام مي كند كه اميدوارم با دعاي خير مردم نتيجه خوبي بگيرم و همين كه دو دوره براي حضور در جام جهاني نامزد هستم افتخار بزرگي براي من است.

داور بين المللي كشورمان با اشاره به فرافكني و حاشيه سازي پس از بازي پرسپوليس و مس تاكيد كرد : توقع نداشتم اين وضع به وجود آيد ؛ براي پرسپوليس و استقلال خيلي احترام قائل هستم و خوشحالم كه حقيقت اين بازي در فيفا مشخص شد.

مرادي با تشكر از شبكه خبر مبني بر ارسال فيلم اين بازي به فيفا گفت : "فرناندو ترساكو گراسيا" مدير توسعه داوري فدراسيون بين المللي فوتبال كه قبل از حضور من در فيفا اين فيلم را ديده بود به محض اينكه خواستم با وي درباره اين موضوع صحبت كنم دو تصميم من در بازي پرسپوليس و مس را تاييد كرد.

مرادي با اشاره به اينكه حضورش در مسابقات ليگ برتر در هاله اي از ابهام قرار دارد تاكيد كرد : قضاوت من در ليگ برتر صلاح نيست ولي كميته داوران كه هميشه به من محبت دارد حضور يا حضور نيافتن در ليگ برتر را برعهده و تصميم خود من گذاشته اند .

داور بين المللي كشورمان گفت : قبل از قضاوت در ليگ برتر منتظر اعلام اسامي داوران نامزد حضور در جام جهاني در اول آبان هستم و پس از آن درباره ليگ برتر هم تصميم مي گيرم .

مرادي گفت : در جريان بازي پرسپوليس و مس علاوه بر اشراف بر قوانين فوتبال، از ماهيت قانون سوم نيوتن و علم ژنتيك هم آشنايي كامل پيدا كردم چرا كه در اين حين عده اي توهين به من در ورزشگاه آزادي را ناشي از قوانين نيوتن اعلام كرده اند و برخي از كارشناسان هم با بررسي ژنتيك من ، ژن داوري را در من پيدا نكردند.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن