تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803917616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي دايي:ديگر كريمي را نمي خواهم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: علي دايي:ديگر كريمي را نمي خواهم


سرمايه، امير صدري: چهارشنبه اين هفته در دور سوم مسابقات مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي در قاره آسيا، تيم ملي ايران به مصاف كره شمالي مي رود؛ بازي اي كه كاربران اينترنتي سايت فيفا آن را پس از بازي هاي تيم ملي اروگوئه - آرژانتين و آلمان - روسيه مهم ترين مسابقه اين هفته فوتبال ملي در سرتاسر جهان ارزيابي كرده اند. واقعيت اين است كه اين بازي هم از لحاظ فوتبالي جالب است و هم به دليل آنكه تيم هاي دو كشور مساله دار با آمريكا و غرب به مصاف هم مي روند و هم به دليل اينكه بازي هاي دو تيم دو بار در سال هاي اخير به مشكل برخورده و حاشيه دار شده است. حتي اگر از حاشيه ها هم بگذريم مي بينيم امتيازهاي اين بازي براي هر دو تيم حساس است چرا كه ايران مدعي صعود سنتي از اين گروه ارزيابي مي شود و كره شمالي هم برخلاف تصور در دو بازي اول خود بسيار خوب نتيجه گرفته و يك پيروزي دور از خانه در خاك امارات و يك تساوي باز هم دور از خانه (البته در بازي اي كه در آن ميزبان محسوب مي شد) در مقابل همسايه همنام جنوبي خود باعث شده اين تيم هم جزء بالانشين هاي گروه و حتي به فكر صعود باشد. درواقع اگر كره شمالي بتواند در تهران حداقل امتياز را هم كسب كند اميدوارتر به صعود فكر خواهد كرد و اين مساله لزوم پيروزي ايران در اين بازي حساس را يادآوري مي كند.

تيم ملي ايران چهار روز است كه تمرينات خود را آغاز كرده و كادر فني با اميدواري از آمادگي نفرات دعوت شده حرف مي زنند اما مساله مهم اين روزها دعوت علي كريمي به تيم ملي سپس اعلام كناره گيري او از اين تيم است؛ مساله اي كه ساير اخبار تيم ملي را تحت تاثير قرار داده است. علي دايي سرمربي تيم ملي در آخرين واكنش اش نسبت به اين موضوع سعي كرده حضور نيافتن علي كريمي را موضوعي نه چندان مهم جلوه دهد. دايي گفته است: «تيم ملي ايران براساس مجموعه نفرات شكل مي گيرد و بودن يا نبودن يك بازيكن نبايد همه چيز تيم ملي را تحت تاثير قرار دهد. ما در پي عملكرد خوب كريمي او را به تيم ملي دعوت كرديم اما او خودش به اردو نيامد. البته ما بازيكنان خوبي در اختيار داريم كه جاي اين بازيكن را پر خواهند كرد. با نبود يك يا چند بازيكن تيم ملي ضرر نمي كند. براي بازي هاي آينده هم درهاي تيم ملي به روي بازيكنان ديگر باز است و اگر بازيكني در ادامه بازي ها شايستگي خود را نشان دهد او را به تيم ملي دعوت مي كنيم.»
علي دايي البته در مورد بازي با كره شمالي هم حرف دارد: «شايد كره شمالي در گذشته حريفي سرسخت براي تيم ملي و ساير تيم هاي آسيايي بوده اما ما بايد گذشته را فراموش كنيم. از زماني كه من به تيم ملي آمده ام در ورزشگاه آزادي فقط يك بار با امارات مساوي كرده ايم و ساير بازي ها را برده ايم. در اين وضعيت من مشكلي براي كسب سه امتياز نمي بينم و مطمئن باشيد پس از بازي چهارشنبه چهار امتيازي خواهيم شد.»
هومن افاضلي مربي تيم ملي و آناليزور اين تيم هم در مورد شرايط كره شمالي گفت: «تيم كره شمالي شرايط خوبي دارد. ما اين تيم را آناليز كرده ايم و فيلم بازي هاي آنها را هم ديده ايم. كره شمالي همواره در بازي هاي خارج از خانه نتايج بهتري گرفته است چرا كه اين تيم با ارائه بازي هاي هوشمندانه در ضدحملات بسيار خوب كار مي كند و به همين دليل است كه در خارج از خانه بهتر مي توانند نتيجه بگيرند. كره شمالي تاكنون در دو بازي خود اينگونه بازي كرده است.»
هومن افاضلي البته در مورد مساله خداحافظي علي كريمي حرفي نمي زند. او فقط مي گويد: «من راجع به اين مساله صحبت نمي كنم چرا كه تصميم او يك تصميم شخصي است اما كريمي مي توانست به تيم ملي كمك كند و موثر باشد. ما نيز خيلي علاقه داشتيم كريمي در تيم باشد اما او يك تصميم شخصي گرفته و من فقط مي توانم بگويم براي نبودن او در تيم متاسفم.»
در همين حال خبرگزاري ايرنا روز گذشته خبري منتشر كرد كه براساس نظرسنجي از 300 تماشاگر فوتبال كه در بازي تيم هاي فوتبال سايپا و كوروفچي ازبكستان انجام گرفته، 66 درصد از اين افراد گفته اند تيم ملي با علي دايي به جام جهاني مي رسد. 19 درصد گفته اند اينگونه فكر نمي كنند و 15 درصد هم در اين مورد اظهارنظر نكرده اند.ديروز علي دايي آب پاكي را روي دست همه ريخت و گفت:«تا زماني كه من سرمربي تيم ملي هستم علي كريمي به تيم ملي دعوت نخواهد شد.»
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن