تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805592122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در دومين اجلاس سراسري معاونين تبليغات و روابط عمومي استان هاي حزب موتلفه اسلامي مطرح شد بادامچيان: بايد مراقب باشيم دين را ابزار تبليغات حزبي نكنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در دومين اجلاس سراسري معاونين تبليغات و روابط عمومي استان هاي حزب موتلفه اسلامي مطرح شد بادامچيان: بايد مراقب باشيم دين را ابزار تبليغات حزبي نكنيم


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دكتر اسدالله بادامچيان نماينده مردم تهران، در دومين اجلاس سراسري معاونين تبليغات و روابط عمومي استان هاي حزب موتلفه اسلامي افزود: بايد مراقب باشيم دين را ابزار تبليغات حزبي نكنيم.

به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر اسدالله بادامچيان نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در اين اجلاس اظهار داشت: سابقه حزب موتلفه اسلامي نشان داده اين حزب همواره در خدمت اسلام و مردم بوده و هيچ‌گاه به دنبال پست و قدرت نبوده است.
وي افزود: حزب موتلفه اسلامي به دليل تلاش جمعي اعضاي خود مورد توجه مسوولين و مردم قرار دارد و در دوره اخير در سطح داخلي و خارجي از موقعيت ويژه‌اي برخوردار است.
بادامچيان درباره تبليغات سياسي تصريح كرد: تبليغات به معناي رساندن مفهوم به صورت شيوا است و اگر اين مساله كامل و جامع نباشد فايده‌اي ندارد و بايد شيوه‌هاي تبليغاتي هدفدار و با برنامه باشد تا منظور و مقصود حزب را برساند.
قائم مقام دبيركل حزب موتلفه تاكيد كرد: زماني تبليغات هدفدار مي‌شود كه قوي، آگاهانه، بابرنامه، جدي و با پيگيري و نتيجه‌يابي شود و در ميدان سياست بايد مراقب راه‌هاي فرعي از اصل و هدف بود.
وي با بيان اينكه "تبليغات هدفدار، دشمندار است" گفت: دشمن در راه تبليغات هدفدار سنگ‌اندازي كرده و با ايجاد موانع و مشكلات به دنبال باز ماندن ما از هدف است كه مسوولين تبليغات بايد با جديت، پشتكار و با برنامه‌ريزي صحيح با حربه‌هاي تبليغاتي دشمن مبارزه كرده و به وظايف خود عمل كنند.
وي به مسوولين تبليغات و روابط عمومي استان‌هاي حزب موتلفه اسلامي توصيه كرد: تبليغات بايد خالصانه و خداپسندانه باشد و در اين صورت حتماً خداوند توفيق ياري همراه با پيروزي را نصيب مي‌كند.
بادامچيان با تاكيد به تفاوت تبليغات سياسي و ديني بيان داشت: تبليغات سياسي مساله‌اش با تبليغات ديني تفاوت‌هاي جدي دارد و بايد مراقب بود دين را ابزار تبليغ حزب نكنيم، بلكه حزب را در خدمت دين قرار دهيم.
قائم مقام دبيركل حزب موتلفه اسلامي افزود: كار تبليغات تشكيلاتي بايد كاري منظم و جمعي بوده و بايد مشخص شود حزب به دنبال چه مفهومي از سياست است و تبليغات ما بايد تبليغات سياسي اسلامي باشد.
وي تاكيد كرد: ضوابط و معيارهاي تبليغاتي در تبليغات سياسي اسلامي بسيار مهم است و هرگز در اين راه نبايد دروغ بگوييم كه امروزه بسياري از روزنامه‌ها براي منافع حزب خود به نشر اكاذيب و خبر دروغ مي‌پردازند.
بادامچيان ادامه داد: اگر بخواهيم تبليغ سياسي اسلامي كنيم بايد نيت خالص، ضرورت منافع جهان اسلام و خدمت به مردم در راستاي رسالت خداوند باشد كه در اين راه با جامع نگري مي‌توانيم به نتايج مطلوب برسيم.
وي گفت: تشكيلات سياسي اسلامي بايد استراتژي و برنامه‌اش براساس هدفش كه همواره خدمت در راه اسلام است، باشد كه اين كار اصلاً سهل و ساده نيست؛ بلكه كار دشواري است كه بر دوش معاونين تبليغات و روابط عمومي نهاده شده است.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامي افزود: اگر در دين خدمت سياسي كنيم نتيجه‌اي خوب و فوق‌العاده دارد و اينكه دين را ابراز خدمت تشكيلات كنيم، در اين صورت دنيا و آخرت را از دست مي‌دهيم.
بادامچيان تاكيد كرد: در حال حاضر نياز به تحول در نگاه به تبليغات داريم و بايد فوايد كار حزبي را در ميان مردم عنوان كرده تا به جذب افراد به حزب بيانجامد.
وي در باره تبليغات انتخاباتي گفت: تبليغات انتخاباتي تفاوت‌هاي بسياري با تبليغات سياسي دارد اما در راه انتخابات رياست جمهوري بايد به تبليغات تشكيلاتي توجه ويژه و جدي داشت.
در اين اجلاس فارسي نژاد معاون تبليغات و رروابط عمومي حزب موتلفه اسلامي در سخناني ضمن بيان آثار تبليغات در افكار عمومي به بيان نكات و موارد لازم در خصوص وظايف معاونين تبليغات و روابط عمومي حزب در سراسر كشور پرداخت.
فخامتي مسوول امور استان‌هاي تبليغات و روابط عمومي حزب نيز به بيان تذكرات تشكيلاتي پرداخت.
در بخش ديگري از اين اجلاس هر يك از معاونين تبليغات و روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي استان‌ها ضمن بيان گزارشي از عملكرد تبليغاتي خود در استان به بيان نظرات و ديدگاه‌هاي شان درباره تبليغات حزبي پرداختند./02/110
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن