تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان ميراث فرهنگي آذربايجان شرقي خبر داد: واگذاري 3 منطقه گردشگري آذربايجان شرقي به بخش خصوصي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان ميراث فرهنگي آذربايجان شرقي خبر داد: واگذاري 3 منطقه گردشگري آذربايجان شرقي به بخش خصوصي
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان ميراث فرهنگي آذربايجان شرقي از واگذاري سه منطقه گردشگري استان به سرمايه‌گذاران بخش خصوصي خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، تراب محمدي صبح امروز در كارگروه گردشگري استان آذربايجان شرقي افزود:گردشگري بهترين جايگزين براي درآمدهاي نفتي است و با توسعه صنايع وابسته به گردشگري، يكي از بزرگ‌ترين مشكلات كشور يعني اشتغال رفع مي‌شود.
وي ضمن ارائه گزارش عملكرد ستاد دائمي تسهيلات سفر در استان آذربايجان شرقي به ويژه در ايام تابستان و فعاليت‌هاي سازمان در هفته گردشگري اظهار داشت: توسعه صنعت گردشگري يكي از زيرساخت‌هاي توسعه پايدار در كشور است.
محمدي تصريح كرد: بايد با تشويق سرمايه‌گذاران و حمايت از عملكرد آنها و تسريع در امر پاسخگويي به درخواست‌ها و ديگر مكاتبات اداري، شاهد جذب بيشتر سرمايه‌گذاران در استان باشيم.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي افزود:برخلاف بسياري از صنايع، سرمايه‌گذاري در حوزه گردشگري به سرمايه كمتري نياز دارد و همچنين در مقايسه از اشتغالزايي بيشتري نيز برخوردار است.
محمدي در اين جلسه كه نمايندگان رسمي شركت‌هاي سرمايه‌گذاري نيز حضور داشتند، به معرفي سرمايه‌گذاران و مناطق نمونه پيشنهادي آنان پرداخت و قبل از توضيح و دفاع شركت‌ها از طرح‌هاي ارائه شده به كارشناسي و قابل اجرا بودن طرح‌ها اشاره كرد.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي اظهار اميدواري كرد، تا قبل از دور دوم سفر رئيس جمهور به استان براي اجراي پروژه‌ها در ديگر مناطق نمونه گردشگري، سرمايه‌گذاران اعلام آمادگي كنند تا شاهد ارتقاي سطح كمي و كيفي صنعت گردشگري باشيم.
محمدي همچنين به برگزاري همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در 18 و 19 آبان اشاره كرد و گفت : بسته‌هاي توانمندي‌هاي سرمايه‌گذاري در استان تهيه و براي جذب سرمايه‌گذار از داخل و خارج كشور در اين نمايشگاه به شايسته‌ترين وجه ارائه خواهد شد.
در اين جلسه واگذاري سه منطقه نمونه گردشگري آبگرم اسب‌فروشان سراب، كمپينگ گردشگري شرق تبريز و دره ليقوان براي انجام طرح‌ها و پروژه‌هاي مختلف گردشگري به سرمايه‌گذاران بخش خصوصي تصويب شد.
انتهاي پيام/ش
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن