تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 13 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813757568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// واشنگتن پريزم: حقوق اعضاي طالبان را دولت انگليس پرداخت مي كند// انگليس قاتل رايزن مطبوعاتي ايران را آزاد مي كند// پل ارتباطي كارگزاران با جريان تحريم// نفس كشيدنش براي دشمن جنازه اش براي ايران!


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// واشنگتن پريزم: حقوق اعضاي طالبان را دولت انگليس پرداخت مي كند// انگليس قاتل رايزن مطبوعاتي ايران را آزاد مي كند// پل ارتباطي كارگزاران با جريان تحريم// نفس كشيدنش براي دشمن جنازه اش براي ايران!
خبرگزاري آريا- قدس در شماره امروز خود (20 مهر)، اخبار ويژه زير درج كرده است.

واشنگتن پريزم: حقوق اعضاي طالبان را دولت انگليس پرداخت مي كند( خبر ويژه )

ابعاد تازه اي از همكاري مخفيانه رژيم انگليس با گروهك طالبان فاش شد.

بر اساس اخبار جديد مايكل سمپل و ماردين پترسون دو ديپلمات انگليسي مدت ها با طالبان مراوده داشتند و حقوق حدود هزار نفر از افراد دست اول طالبان را در ايالت هلمند به خاطر همكاري با انگليسي ها پرداخت مي كردند.

سايت آمريكايي واشنگتن پريزم در اين باره مي نويسد: انگليسي ها بار ديگر يك معامله مهم و پشت پرده با طالبان انجام دادند. اين معامله طرح ساختن اردوگاه آموزشي براي شورشيان در منطقه جنوبي افغانستان بود، كه توسط سرويس اطلاعاتي افغانستان در كابل افشا گرديد. اين طرح در يك حافظه كوچك جيبي توسط پليس مخفي افغانستان كشف شد. به گفته يك منبع دولتي اين كشور ساختن اين اردوگاه و آموزش شورشيان، قسمتي از طرح هاي دولت انگليس بوده است. بر اساس اين طرح قرار بود تا در اين اردوگاه، 1800 جنگجو و 200 فرمانده رتبه پايني آموزش ببينند. طبق گزارش هاي منتشر شده، همچنين در اين حافظه كوچك جيبي نوشته شده بود كه 125 هزار دلار آمريكايي براي ساختن اين اردوگاه به مصرف رسيده است.

همچنين قرار بود امسال 200 هزار دلار آمريكايي ديگر براي ادامه پروژه آموزش تروريست ها هزينه شود.

به تازگي سفير انگليس در كابل و يك ژنرال ارشد انگليسي بر لزوم مذاكره و توافق با طالبان تاكيد كردند.

انگليس قاتل رايزن مطبوعاتي ايران را آزاد مي كند( خبر ويژه )

انگليسي ها تنها تروريست باقي مانده از جنايت حمله به سفارت ايران در لندن در سال 1980 ميلادي را از زندان آزاد و به وي اقامت مي دهند!

بداوي نژاد در شمار 6 تروريستي بود كه ضمن حمله وحشيانه به سفارت ايران و گروگانگيري و مجروح كردن ديپلمات هاي حاضر در آن، عباس لواساني رايزن مطبوعاتي كشورمان را به شهادت رسانده بودند. انگليسي ها حاضر به تسليم وي به طرف ايراني نشدند و اكنون موكل وي اعلام مي كند كه نامبرده به زودي به صورت مشروط! آزاد خواهد شد.

بي بي سي در اين باره گزارش داد كه تروريست مذكور احتمالاً پس از آزادي مدعي مقادير زيادي پول خدمات اجتماعي هم بشود!

گفتني است برخي محافل قضايي و سياسي در انگليس اخيراً از حذف گروهك تروريستي منافقين از ليست گروه هاي تروريستي هم حمايت كرده اند و پيگيري هاي مشابهي نيز در برخي ديگر از كشورهاي اروپايي از جمله فرانسه ادامه دارد.

با اين حال وزارت خارجه فرانسه به نمايندگي از اتحاديه اروپا به تازگي سفير ايران را فراخوانده تا نسبت به نقض حقوق بشر در ايران اعتراض كند!

جالب اينكه در اين احضار، نسبت به تأكيد ملت ايران بر نابودي رژيم اشغالگر قدس در راهپيمايي ده ها ميليوني روز جهاني قدس اعتراض شده است.

تقدير سايت حاميان خاتمي از عامل معروف موساد( خبر ويژه )

يك سايت جديدالتأسيس كه در پوشش حمايت از خاتمي، دنبال گردآوري و پيوند عناصر ضد انقلاب است، به ستايش از عليرضا نوري زاده همكار لانه جاسوسي، عضو سابق راديو اسرائيل و مجري كنوني صداي آمريكا پرداخت.

ياري نيوز با اين بهانه كه از فقدان گردش اطلاعات در كشور و افتادن دور دست رسانه هاي خارجي انتقاد مي كند، نوشت: دكتر نوري زاده روزنامه نگاري است كه خوب فكر مي كند!

او در رسانه هاي اپوزيسيون ماندگار شده و بي گمان يكي از نقاط قوت نوري زاده، اخبار متعددي است كه از سري ترين و لايه لايه ترين محافل امنيتي جمهوري اسلامي گزارش مي كند.

القاي جذابيت و تأثير براي صداي آمريكا در حالي از سوي سايت ياد شده انجام مي شود كه ماه هاست طيف هاي مختلف اپوزيسيون (از نهضت آزادي گرفته تا داريوش سجادي و گويا نيوز و...)، نسبت به ناكارآمدي مطلق اين رسانه آمريكايي زبان به طعن و تمسخر گشوده اند. عليرضا نوري زاده هم در ميان اپوزيسيون به عنوان عنصري كارچاق كن، فرصت طلب و فاسدالاخلاق كه به هيچ وجه قابل اعتماد نيست شناخته مي شود.

گفتني است، كه نوري زاده- كسي كه همكاري خود با موساد را نفي نمي كند- در ميان گروه هاي اپوزيسيون به دروغ پردازي تحت عنوان «اخبار موثق داخل ايران»! معروف است. نوري زاده مدتي است كه به شدت از كانديداتوري آقاي خاتمي حمايت مي كند!

نفس كشيدنش براي دشمن جنازه اش براي ايران!( خبر ويژه )

اردشير محصص، طراح و كاريكاتوريست فراري كه به ضديت با اسلام و تمسخر مردم ايران معروف بود، در خارج از كشور مرد. وي كه در سال 1317 متولد شد، پس از انقلاب اسلامي از ايران گريخت و در خارج از كشور با نشريات صهيونيستي و ضد ايراني عليه باورهاي ديني و ملي ايرانيان به همكاري پرداخت.

طرح ها و كاريكاتورهاي وي كه در سه دهه گذشته در آمريكا و اروپا منتشر شده است، آميزه اي از رويكردهاي لائيك و نفرت نسبت به اعتقادات اسلامي است. در كنار اين وجوه، محصص همواره در آثارش تمسخر اسطوره هاي قدسي مسلمانان را دنبال كرده است.

گفتني است برخي از همفكران وي در داخل و خارج كشور براي انتقال جنازه او به ايران تلاش مي كنند. يكي از مقامات غربي كه براي انتقال جنازه اردشير محصص به ايران اصرار دارد به همفكران وي گفته است دفن محصص در قطعه هنرمندان مي تواند ديگران را هم به الگوبرداري از آثار ضدديني اردشير محصص ترغيب كند!

از كمك مالي اليزابت چني چيزي هم دست ما را مي گيرد؟!( خبر ويژه )

دبير سياسي طيف افراطي و غيرقانوني دفتر تحكيم وحدت روز پنج شنبه گذشته طي مصاحبه اي تفصيلي با سايت ضد انقلابي روز آنلاين با ارائه آمارهايي مجعول از برخوردهاي صورت گرفته با دانشجويان، مدعي شد «اوضاع دانشگاه هاي زنجان، تربيت معلم، شيراز، علامه، لرستان، بيرجند و اميركبير ملتهب است». وي در ادامه بطور تلويحي از طراحي و ساماندهي اعتراضات دانشجويي سراسر كشور از سوي اين تشكيلات غيرقانوني خبر داد!

ادعاي فرد ياد شده در حالي است كه هفته گذشته هنگامي كه او براي تشويق تعدادي از دانشجويان به شروع اعتراض در پوشش خواسته هاي صنفي صحبت مي كرد، يكي از دانشجويان با كنايه اي تلخ از وي پرسيد؛ آيا از دلارهايي كه خانم اليزابت چني در سفر جنابعالي به دوبي در اختيار شما گذاشت، چيزي هم به ما مي رسد؟ اظهارات وي با خنده شديد حاضران روبرو گرديده و جلسه مزبور به تشنج كشيده شد. گفتني است ماجراي كمك مالي اليزابت چني، دختر ديك چني- معاون بوش- به برخي از اعضاي شاخه غيرقانوني دفتر تحكيم وحدت و قول ادامه تحصيل آنها در آمريكا به طور ناخواسته از سوي علي افشاري عضو فراري اين تشكل افشا شده است.

اصرار بر امضاي قرارداد گازي جديد( خبر ويژه )

وزير انرژي و منابع طبيعي تركيه اعلام كرد كشورش به قرارداد توليد و صدور گاز از ايران پايبند است و لغو اين قرارداد اصلا جاي بحث ندارد.

به گزارش رسانه ها حلمي گولر به خبرنگاران گفت: لغو قرارداد گاز طبيعي تركيه و ايران غيرممكن است. زماني كه متن اين قرارداد آماده شود، من خود براي امضاي آن به ايران خواهم رفت.

طبق اين قرارداد، شركت نفت دولتي تركيه، تپائو، كار كاوش در ميدان پارس جنوبي ايران را انجام خواهد داد و گاز با خط لوله براي مصرف در داخل تركيه يا صدور به بازارهاي اروپا انتقال مي يابد.

آمريكا با امضاي اين قرارداد 3 ميليارد دلاري مخالف است.

... ناگهان آمريكايي ها نگران قاچاق موادمخدر شدند( خبر ويژه )

افشاگري تازه رسانه هاي آمريكايي درباره دخالت برادر رئيس جمهور افغانستان در قاچاق موادمخدر، بي ارتباط با مجادله تند اخير ميان رايس و كرزاي نبوده است.

«ويسا» روزنامه چاپ افغانستان فاش كرد: افشاگري و ايراد اتهام به احمدولي كرزاي مبني بر قاچاق موادمخدر به فاصله كوتاهي پس از آن صورت گرفت كه كرزاي در گفت وگوي تلفني با رايس، كشتار اخيرغيرنظاميان افغاني از سوي نيروهاي خارجي را مورد انتقاد قرار داد و گفت مردم اين وضع نابسامان را از چشم نيروهاي خارجي اشغالگر تلقي مي كنند و آن را تحمل نمي كنند.

به گزارش «انتخاب» به نقل از ويسا، رايس در پاسخ اين سخنان كرزاي را تهديد كرد كه آمريكا هرگونه همكاري با او را قطع مي كند. مدتي بعد هم ماجراي برادر كرزاي در روزنامه نيويورك تايمز منتشر شد.

ويسا نوشت: هر وقت كرزاي به نفع مردم افغانستان موضع گيري كند، در رسانه هاي غربي از اين اتهام ها و افشاگري ها مطرح مي شود.

جايزه جنگ نوبل تعلق مي گيرد به...( خبر ويژه )

محافل غربي اعطا كننده جايزه نوبل، با روسيه تسويه حساب كردند!

چند روز پس از پيش بيني راديو فردا مبني بر احتمال برنده شدن يك چهره مخالف روسيه يا چين، مارتي آهتيساري به عنوان برنده جايزه صلح نوبل امسال معرفي شد كه در جدايي كوزوو از صربستان به ايفاي نقش ويژه پرداخته و در روسيه به عنوان عنصري نامطلوب شناخته مي شود.

كميته اي از سياستمداران و ديپلمات هاي روسي از جمله نماينده روسيه در ناتو ديروز ضمن بررسي اعطاي مدال نوبل به آهتيساري، آن را نشانه باز كردن جعبه پاندورا خوانده و تهديد كردند كه با اين اقدام دستورالعمل صلح آميز براي بحران گرجستان از بين رفته است.

پل ارتباطي كارگزاران با جريان تحريم ( خبر ويژه )

ارگان مطبوعاتي حزب كارگزاران، از عبدالله نوري، به عنوان پلي براي پيوند جريان هاي تحريمي و اصلاح طلبان پيشرو (حامي خاتمي) ياد كرد.

روزنامه كارگزاران با اشاره به سخنان نوري مبني بر «لزوم آمدن و ايستادگي خاتمي» مي نويسد: موضع عبدالله نوري در قبال انتخابات آتي به مثابه پلي عمل مي كند كه دو طيف دموكراسي خواه داخل كشور را از پس شكاف و جدايي و دل چركيني چند ساله به هم مي پيوندد. «ايستادگي بيشتر» و «اصلاحات گامي به پيش» گفتماني است كه نه رنگ و بوي محافظه كاري و حضور در قدرت به هر قيمت را دارد و نه به قهر و تحريم و راديكاليسم كور و انفعالي راه مي برد.

اين روزنامه مي افزايد: نقطه اميد و حركت رو به جلوي دموكراسي خواهان زماني شكل مي گيرد كه همزمان با نگاه مثبت عبدالله نوري به خاتمي، رئيس جمهور پيشين هم به تدريج از محافظه كاري تئوريزه شده با لفظ «اعتدال» فاصله مي گيرد و از «اصلاح طلبي تهاجمي» و ضرورت «گامي به پيش برداشتن در مسيراصلاحات» سخن مي گويد. اين شعارها و گفته هاي خاتمي و عبدالله نوري شايد از نظر طيفي از نيروهاي حامي خاتمي، راديكال و به دور از واقع بيني ارزيابي شود، اما در سطح نيروهاي سياسي و از منظر شكل گرفتن ائتلافي جدي و راهبردي ميان نيروهاي دموكراسي خواه، طرح اين شعار و جا انداختن اين گفتمان ضروري به نظر مي رسد.

گفتني است جريان هاي تحريم كننده انتخابات طيفي از معاندترين جريان هاي ضد انقلاب شامل گروهك جبهه ملي، شماري از سلطنت طلبان و چپ هاي آمريكايي را شامل مي شود.

به بازي گرفته شدن عبدالله نوري در حالي است كه وي تيرماه سال 85 در ديدار با خانواده علي اكبر موسوي خوئيني، فعاليت در عرصه انتخابات خبرگان را تكذيب كرد و خطاب به اصلاح طلبان گفته بود: اوضاع روشن است من از دوستان تعجب مي كنم كه به انتخابات دل بسته اند و بيشتر از آن تعجب مي كنم از كساني كه به تحريمي ها انتقاد مي كنند كه چرا در انتخابات شركت نكردند زماني شما مي گوئيد ما رفتيم و در انتخابات شركت كرديم و يك درصد نتيجه گرفتيم اما اينها مي گويند ما رفتيم و هيچ نتيجه اي هم نگرفتيم اما شما هم كار بسيار اشتباهي كرديد كه شركت نكرديد
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن