تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805550515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايندگان ايران در اجلاس صندوق بين‌‏المللي پول؛مظاهري: به درخواست احمدي‌‏نژاد شركت كرده‌‏امتابش: با نمايندگان ساير كشورها مذاكره مي‌‏كنيمدلخوش: مذاكراتمان جنبه ديپلماتيك ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: نمايندگان ايران در اجلاس صندوق بين‌‏المللي پول؛مظاهري: به درخواست احمدي‌‏نژاد شركت كرده‌‏امتابش: با نمايندگان ساير كشورها مذاكره مي‌‏كنيمدلخوش: مذاكراتمان جنبه ديپلماتيك ندارد


تهران- خبرگزاري كار ايران
يكي از نمايندگان ايران در اجلاس بين المللي پول در آمريكا تاكيد كرد كه مذاكرات نمايندگان ايران در اين اجلاس، صرفا در موضوع اجلاس و مباحث مطروحه در آن خواهد بود و نه در خصوص مسائل ديپلماتيك.

محمد كاظم دلخوش مخبر كميسيون ويژه طرح تحول اقتصادي كه به همراه محمدرضا تابش و غلامرضا مصباحي‌‏مقدم براي حضور در اجلاس شش روزه بين المللي پول به واشنگتن رفته‌‏ است؛ پيش از آغاز اين سفر در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" اظهار داشت: در اين اجلاس ديدگاه‌‏هايمان در رابطه با صندوق بين المللي پول و بانك جهاني را مطرح كرده و سياست‌‏هاي پولي و مالي كشورمان را به شكل مشروح تبيين خواهيم كرد.
وي با اشاره به اينكه جمهوري اسلامي ايران تا كنون هيچ وامي از صندوق بين المللي پول دريافت نكرده است تا به آن مقروض باشد؛ افزود: نمايندگاني كه از سوي دولت در اين اجلاس شركت خواهند كرد، به‌‏ويژه وزير اقتصاد، قوانين ايران دراين زمينه را نيز تشريح خواهند كرد.
محمدرضا تابش نماينده اردكان نيز پيش از اين به خبرنگار "ايلنا" گفته بود در اين اجلاس قرار است وزير امور اقتصاد و دارايي، ديدگاه‌هاي ايران را در مورد بحران اقتصادي جهان، افزايش قيمت مواد غذايي، انرژي و بحران‌هاي زيست محيطي را بيان كند.
وي در پاسخ به اينكه آيا در حاشيه اين اجلاس با نمايندگان ديگر كشورها بويژه آمريكا كه طرح تاسيس دفتر حافظ منافع در ايران را مطرح كرده و سپس آن را پس گرفت؛ نيز مذاكره خواهيد كرد يا نه؟ گفت: در حاشيه اين اجلاس، هيات ايراني مذاكراتي نيز با نمايندگان ساير كشورهاي حاضر انجام مي‌دهند. در اين مذاكرات به تبادل‌نظر پيرامون دستيابي به توسعه‌ متوازن، استراتژي جهت تقويت رشد اقتصادي و انتقال منابع به كشورهاي در حال توسعه مورد توجه خواهد بود. نمي‌‏توان پيش بيني كرد كه مذاكراتي بين نمايندگان ايران و آمريكا نيز مطرح مي‌‏شود يا نه و آيا در اين موضوع گفت‌‏وگويي با آنها انجام خواهد شد يا نه؟
نايب رئيس كميسيون ويژه‌ بررسي طرح تحول اقتصادي، اظهار داشت: از جمله مباحث پيرامون ايران را مي‌توان به بحث يارانه انرژي و اصلاح قيمت آن، امنيت غذايي، بازار كار و تامين اجتماعي عنوان كرد.
طهماسب مظاهري رئيس سابق بانك مركزي ايران نيز پيش از اين در گفت‌‏وگوي كوتاه خود با "ايلنا" اعلام كرده بود كه در خصوص رفتن يا نرفتن به اين اجلاس تصميم‌‏گيري خواهد كرد. چرا كه او به عنوان رئيس كل بانك مركزي به اين اجلاس دعوت شده بود اما پس از صدور ويزاي وي با تغيير در رياست بانك مركزي، بهمني جايگزين وي شده بود كه امكان تغيير ويزا براي وي در اين مدت كوتاه فراهم نبود.اگرچه طهماسب مظاهري درخواست كرد بهمني، رئيس كل جديد بانك مركزي در اين اجلاس حضور يابد، اما ويزاي سفر بهمني آماده نشد.
لازم به ذكر است؛ اجلاس سالانه‌ صندوق بين‌المللي پول و بانك جهاني همه ساله در پاييز با حضور روساي كل بانك مركزي و وزراي اقتصادي عضو برگزار مي‌شود. همچنين رضا راعي، معاون ارزي بانك مركزي چهار روز قبل براي شركت در اين اجلاس به آمريكا سفر كرده است و احمدي‌‏نژاد نيز از طهماسب مظاهري خواسته است در اين اجلاس شركت كند.
پايان پيام

كد خبر: 450655
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن