تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه كبودرآهنگ: مهم‌ترين نياز كشورهاي اسلامي وحدت و يكپارچگي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه كبودرآهنگ: مهم‌ترين نياز كشورهاي اسلامي وحدت و يكپارچگي است
خبرگزاري فارس: امام جمعه كبودرآهنگ گفت: مهم‌ترين نياز امروز ما در دنيا وحدت، يكپارچگي، همدلي و همبستگي است.
به گزارش خبرگزاري فارس از كبودرآهنگ، يوسف بيات ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر با اشاره به سالگرد تخريب بقيع توسط وهابيون افزود: 85 سال پيش هشتم شوال 1344 عاشوراي دوم شيعه بود.
وي اضافه كرد: در اين روز تخريب بقاي متبركه و حريم چهار امام معصوم در قبرستان بقيع صورت گرفت و با اين رفتار افراطيت وهابيون آشكار شد.
امام جمعه كبودرآهنگ با تأكيد بر اين كه وهابيون جنايت‌هاي زيادي را در جهان اسلام داشتند خواستار اتحاد و همبستگي ميان مسلمانان شد.
وي با اشاره به حمله دشمنان شيعه در عرصه‌هاي فرهنگي و نيز علوم روز، افزود: حمله و تخريب اخير وهابيون به سايت‌هاي بزرگ شيعه و مراجع لزوم اتحاد و همبستگي عليه دشمنان ائمه را آشكارتر مي‌سازد.
بيات با اظهار تأسف از رخنه اين گروه اندك ميان مسلمانان به واسطه دلارهاي دشمنان اسلام تصريح كرد: دشمنان اسلام درصدد ايجاد تفرقه و گسستگي و نمايش چهره‌اي خشن از دنياي اسلام هستند و حضور وهابيون به عنوان عمله بيگانه در بين مسلمانان به همين نيت است.
وي با اشاره به لزوم حفظ همبستگي و حفظ عزت مسلمان گفت: شيعيان جنوب لبنان نمونه‌اي بارز براي نمايش عزت و اقتدار امت مسلمان هستند كه بدون وابستگي به يك قدرت خارجي توانستند در براي نيروهاي شياطين ايستادگي كنند.
خطيب جمعه كبودرآهنگ با بيان شكست‌هاي اقتصادي اخير كشورهاي غربي اظهار داشت: كاملاً آشكار است كه اقتصاد امريكا و اروپا غرب متزلزل شده و قدرت‌هاي استكبار روز به روز به سمت فروپاشي حركت مي‌كنند.
وي سختي و مشكلات اقتصادي غرب را نتيجه مجازات تاريخ فعاليت‌هاي غيرانساني و اخلاقي آنها خواند و افزود: سختي براي مسلمان و مؤمنان اجر و بهشت ولي براي دشمنان مسلمان فلاكت و بدبختي به همراه دارد.
بيات در ادامه تأكيد كرد: مراقب باشيم سرمايه ما كه همانا وحدت است بر هم نخورد و مسلمانان بايد به تقويت مشتركات بپردازند.
وي گفت: ايستادگي در مقام دشمناني چون صهيونيسم نياز به توجه به مسئله يكپارچگي دارد و وحدت بيش از يك ميليارد جمعيت مسلمانان قدرتي بزرگ ايجاد مي‌كند.
امام جمعه كبودرآهنگ در پايان با اشاره به هفته نيروي انتظامي خاطرنشان كرد: امنيت و آرامش امروز جامعه ما مرهون تلاش‌هاي نيروي انتظامي است.
انتهاي پيام/ش
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن