تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820681695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنج جايگاه سوخت سي.ان.جي به جايگاههاي استان قزوين اضافه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پنج جايگاه سوخت "سي.ان.جي" به جايگاههاي استان قزوين اضافه مي‌شود
داخلي. اقتصادي. جايگاه‌سوخت. گاز.

مديرعامل شركت گاز خودرو ايران گفت: تا يكماه آينده پنج جايگاه گاز "سي.ان.جي" به جايگاههاي سوخت رساني اين استان اضافه خواهد شد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، سيد"مصطفي علوي" در جلسه بررسي و پيگيري راه‌اندازي جايگاههاي سي.ان.جي كه باحضور مديران استان دراستانداري قزوين برگزار شد با اعلام اين مطلب افزود: تلاش مي‌كنيم كه وضعيت جايگاههاي سي ان جي را به سطح مطلوبي برسانيم كه باافزودن اين پنج جايگاه تعداد جايگاههاي فعال استان به ‪ ۲۲‬جايگاه افزايش مي‌يابد.

وي تصريح كرد: در صورت تحويل زمين توسط سازمان تاكسيراني قزوين، شركت گاز خودرو اين آمادگي رادارد كه پنج جايگاه ديگر نيز در محل پايانه‌هاي تاكسيراني نصب و راه اندازي نمايد.

علوي در ادامه اضافه كرد: طي يك برنامه زمان بندي شده از اواخر مهرماه سال جاري كار تعمير و اصلاح جايگاههاي خراب و داراي نقص فني استان آغاز خواهد شد.

معاون امور عمراني استانداري قزوين نيز در اين جلسه ، راه‌اندازي و به بهره‌برداري رساندن جايگاههاي سي ان جي استان را نيازمند يك نهضت و بسيج همگاني همه دستگاههاي مسوول در اين امر دانست.

"محمدصادق پورمهدي" با بيان اينكه استان قزوين در گازسوزكردن وسايل نقليه رتبه اول كشوري را به خود اختصاص داده است افزود: به موازات آن بايد تلاش مضاعفي در احداث و راه‌اندازي جايگاههاي سي ان جي در سطح استان صورت گيرد كه اين امر نيازمند يك برنامه زمان‌بندي شده با همكاري وتعامل تمامي دستگاههاي مسوول و مرتبط به اين موضوع است.

وي بااشاره به‌اهميت و ضرورت خدمت رساني به مردم تصريح كرد: شان مديريت و مسووليت، خدمتگزاري به مردم است ومردم در قضاوت و ارزيابي كارنامه مديران به خروجي كارها، نتايج و اقدامات ملموس و محسوس در زندگي عملي و واقعي خود توجه دارند.

استان قزوين بايك ميليون و ‪ ۱۴۳‬هزار نفر جمعيت داراي ‪ ۱۷‬جايگاه فعال سوخت "سي.ان.جي" مي‌باشد.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1988]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن