تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

- اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: - اخبار كوتاه
قلعه نويى شنبه ساعت ۱۶ در كميته انضباطى
طبق گفته رييس كميته انضباطى هفته آينده كميته انضباطى پركار خواهد بود.
بر اين اساس روزشنبه امير قلعه نويى ساعت ۱۶ بايد در كميته انضباطى حاضر شده و پاسخگوى مسؤولان كميته انضباطى باشد.
يكشنبه و دوشنبه روز ليدرها
بعد از دربى و مسائلى كه پيرامون اين بازى پيش آمد كميته انضباطى ليدرهاى دو باشگاه را فراخواند.
ليدرهاى سرخابى بايد روزهاى يكشنبه و دوشنبه در كميته انضباطى حاضر شده و پاسخگو باشند.

نيكبخت، كاظمى و كوشكى در كميته انضباطى
عليرضا واحدى نيكبخت به دليل اعتراض به مربى بعد از تعويض، حسين كاظمى به دليل برخورد شديد با سپهر حيدرى و بيژن كوشكى به دليل درگيرى با خبرنگاران بايد روز دوشنبه ساعت ۱۶ در كميته انضباطى حاضر شوند. اينطور كه گفته مى شود گزارش جديدى از عملكرد بازيكنان دربى به دست مسؤول كميته انضباطى رسيده است و به احتمال زياد محروميت سنگينى در انتظار ۳ بازيكن خاطى دربى خواهد بود.

جلسه انضباطى در سازمان تربيت بدنى
با حضور مديران و مربيان سرخابى
قرار است طى هفته آينده جلسه انضباطى در سازمان تربيت بدنى با حضور مديران، مربيان و رييس كميته انضباطى برگزار شود. در اين نشست مديران و مربيان دو باشگاه قرمز و آبى براى رعايت اصول در طول مسابقات ليگ برتر توجيه مى شوند.
بليت هاى دربى اينترنتى مى شود
طبق گفته مسؤول كميته انضباطى براساس تصميم گيرى كه اخيرا توسط مسؤولان فدراسيون فوتبال اتخاذ شده است از اين پس براى جلوگيرى از هرگونه بازارسياه و تنش در ورزشگاه، قرار است بليت هاى دربى از طريق اينترنت به فروش برسد. ضمن اينكه تماشاگران شهرستانى با تحويل دادن كارت و شناسنامه خود بليت را تحويل مى گيرند.

پس از شايعه اخراج
اميرى به عنوان معاون استقلال معرفى شد
امير واعظ آشتيانى صبح ديروز در نامه اى خطاب به على كفاشيان، على اميرى را به عنوان معاون اجرايى به فدراسيون معرفى كرد.
در حالى كه شايعه بركنارى اميرى در باشگاه استقلال به گوش مى رسيد ديروز مديرعامل استقلال با اين نامه به اين شايعات خاتمه داد.
واعظ در اين نامه اعلام كرده از اين پس فدراسيون مكاتبات خود با استقلال را با اميرى انجام دهد.

از سوى روابط عمومى باشگاه استقلال
استعفاى نظرى تكذيب شد
على نظرى جويبارى صبح ديروز از سرپرستى تيم استقلال استعفا كرد. اين شايعه در حالى مطرح شد كه از مدت ها قبل شايعه اختلاف او و مديرعامل به گوش مى رسيد. با وجودى كه قرار است بابت همين موضوع در باشگاه جلسه اى برگزار شود اما محمد نورى فر مدير روابط عمومى اين باشگاه اين خبر را با قطعيت تكذيب كرد.

نظرى استعفا داد قلعه نويى وتو كرد!
پس از شايعاتى كه در مورد بركنارى على نظرى جويبارى از سوى عده اى از نزديكان باشگاه سر زبان ها افتاده بود روزگذشته نظرى جويبارى از سمت خود استعفا داد. اما وقتى امير قلعه نويى از تصميم سرپرست استقلال مطلع شد با استعفاى نظرى موافقت نكرد و از نظرى خواست همچنان به كارش در استقلال ادامه دهد.

پاى دى كارمو در كفش هاى باقرى
ايران ورزشى - گم شدن ساك دى كارمو در فرودگاه مشهد مشكلات زيادى براى اين مهاجم برزيلى به وجود آورده بود. يكى از اين مشكلات نداشتن كفش بود كه براى دى كارمو جوان كه قرار بود در تركيب پرسپوليس قرار بگيرد مشكل ساز شده بود. اما با توجه به اينكه كريم باقرى با تمام تجهيزات راهى مشهد شده بود دى كارمو براى ورود به زمين بازى از كفش هاى كريم باقرى استفاده كرد. اما هرگز نتوانست مثل باقرى براى پرسپوليس مفيد باشد.
 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن